Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 572 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 572

+4
Kenpachi Nafi
Ifrit
IchigoBankai
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Hanako Dc 12 Mar 2014 - 11:04

Seireitei no Fansub. Bleach 572 05

La lluita contra l'Sternritter V del punt evanescent continua! La Yachiru ha aconseguit ferit l'enemic amb el seu shikai quan, de sobte, un nou enemic apareix davant de les dues tinents i anuncia el seu terrible poder.

Un nou enemic que podreu gaudir a Bleach 572, titulat The Blaster en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/03/bleach-572.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  IchigoBankai Dc 12 Mar 2014 - 11:37

Seireitei no Fansub. Bleach 572 2iibabl



ps: Segur que quan mori el paio de la imaginació, els capitans reviuen.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Ifrit Dc 12 Mar 2014 - 12:47

Imagina Imagina Imagina
Qui cony es aquest, John Lenon?
Bé, almenys sabrem com ha anat l'OP del Zaraki.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Hanako Dc 12 Mar 2014 - 13:27

Doncs a mi m'ha agradat molt. Així que al final l'Sternritter V no era l'Sternritter V, sinó que era producte de la imaginació d'aquesta.... nena? Un bon poder i molt perillós i cruel si hi penses. Posats a imaginar jo imaginaria que... Muahahaha!! I per cert, espero que el Kensei estigui viu, no?? Tanta sort que no estaven junts el Kensei i el Shinji que sinó m'agafa alguna cosa! No pot ser! Que per cert, on és el Shinji??

Però bé, el final no m'ha agradat massa. Crec que és un poder molt bo com perquè ara el Kenpachi se'l carreguin en un pim pam, hauria preferit que la Isane hagués intervingut, per exemple, i així ens hauria pogut mostrar el seu shikai. De fet, hauria fet durar un poc més al Guenael aquest. Sí, era una dolent que m'agradava.

En general crec que aquests dos darrers capítols han estat molt bons, espero que es mantingui el nivell!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 12 Mar 2014 - 13:36

Eh eh eh, jo vull més Yachiru, amb lo que ha costat que ensenyés el seu shikai almenos que el faci servir una mica més T___T No pot ser que la tia aquesta (perquè és una tia, oi? Ah no, que si fos tia tindria unes peres que no hi cabrien a la vinyeta) se la ventili tant ràpidament, no fotem... que això és la Onzena no la Sisena!
M'encanta, els dos bitxos del shikai estan tant volats com ella, han de sortir més per força =3 ni que sigui per fer el subnormal com els hollows que acompanyaven a la Nelliel!

Seireitei no Fansub. Bleach 572 2

Això de que es fa realitat tot lo que s'imagina em sona molt d'un altre manga, juraria que era un personatge de Fairy Tail, un dels dolents també, durant la Saga del Examen per ser classe SS. Que trames Tite ¬____¬
Kensei i Rose morts? Ho sento per tu Meina però realment pel que van fer lluitant contra el Quincy gordo s'ho mereixen... tot i que tampoc em crec que es morin, ara apareixerà en Pain i farà un jutsu per a que... a no que m'he equivocat de manga.

I ara lo millor, la aparició d'en Ken-chan en mode "Que pollas pasa aquí?", ara si que es començaran a esparcir ossos quincys per tot el Seireitei, prepare ur anus Kenpachi has arrived! Momo!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Takiko Dc 12 Mar 2014 - 14:06

M'ha encantat el capitol!:martell:  Així si Tite, volem capitols així!Potser ha estat massa intens i tot, però m'ha molat moltissim!
Des del ball eròtic de la Yachiru amb el seu shikai (m'he enamorat de la bola peluda Momo!),  passant per la mort de dos capitans (visca ha mort el Rose!Festaaaaaaa!!  Nooooooo ha mort el Kensei No pot ser! No pot ser! No pot ser! ) i l'aparició estelar del Kenpachi fins i tot el nou Quincy (jo crec que és un nen).

De totes formes he de comentar que el Tite és l'ostia. En la guerra contra els arrancars no va morir ningu i ara mata capitans i tinents de la forma més absurda... ¬¬ També he de dir que la Tercera i la Novena estan gafades xDDDD (espero que com a mínim el Hisagi sobrevisqui Momo!).

I sobre el nou Quincy...no sé si ho he entés bé del tot. Al final el vell aquest no existia, sino que era producte de la imaginació del nen, no? I el seu poder consisteix en que tot el que imagina es fa realitat, però és tot el que imagina el nen o el que imagina la persona contra la que lluita? Per què si us fixeu, els óssos de la Yachiru no es rompen fins que ell li diu que s'imagini que són de galeta...


Spoiler:

 Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure  Boníssim Ichigo! :mascle:
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Moules Dc 12 Mar 2014 - 16:40

Grandíssim capítol!!! Encara que espero que en Tite no faci el que porta fent des d'uns quants capítols; apareix un personatge mega OP durant un capítol i ja no el veiem mai més. La lluita Kenpachi vs. Sternritter de l'imaginació pinta molt bé, encara que qualsevol poder que em pugui imaginar que tingui la zampakuto del Zaraki no lliga gaire amb el poder de l'imaginació. Però aviam si ens sorprèn.

Aprofito per dir (ja que em vaig oblidar de comentar l'últim capítol) que m'encanta el shikai de la Yachiru, li va a la mida, encara que no em vull ni imaginar el seu bankai, pot ser mític.

Per cert, on està l'Ichigo? S'ha perdut pel camí o què?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Javi Ciffer Dc 12 Mar 2014 - 20:28

Estava claríssim que apareixeria Kenpachi però no m'imaginava que l'Sternritter V (que és un nen) sigués tan poderós. Aquesta habilitat dona molt de joc. Ara a esperar el shikai de Kenpachi Lloança i que Tite no es fique en mode troll i no l'ensenyi Pervertmoon
M'imagino el shikai de kenpachi con una zanpakuto fantasmal o algo per l'estil.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Hanako Dc 12 Mar 2014 - 21:37

Estic com la Takiko: Tots heu entès que l'autèntic Sternritter V és la nena aquesta nova, no?? Vull dir, que el Guenael aquest no existia, era un tio imaginat per la nena nova.

Ostres, bon tema per debatre Javi! Com us imagineu el shikai del Kenpachi?

Jo sempre me l'havia imaginat molt bèstia, una espècie de potenciador de la seva habilitat per tallar o alguna parida d'aquestes. Molaria que estigués relacionat amb la sang d'alguna manera (com la prostituta de Basilisk xDD) però no sé perquè ara m'imagino que serà alguna cosa que potser s'assembli més al bankai de la Unohana, un rollo molt sinistre i mortal.

Vosaltres què en penseu?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  drew-kun Dc 12 Mar 2014 - 21:49

Javi Ciffer escrigué:Estava claríssim que apareixeria Kenpachi però no m'imaginava que l'Sternritter V (que és un nen) sigués tan poderós. Aquesta habilitat dona molt de joc. Ara a esperar el shikai de Kenpachi :lloa:i que Tite no es fique en mode troll i no l'ensenyi Pervertmoon
M'imagino el shikai de kenpachi con una zanpakuto fantasmal o algo per l'estil.

Vols dir que es l'sternritter V? Pel que tinc entes el V es aquest producte de la seva imaginacio, a part que no se'm acudeix un nom amb la seva lletra d'acord amb la seva habilitat. Jo crec que el nano aquest es la M de mind.

Per altra banda, el deu Kempachi entra en accio!!!
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Javi Ciffer Dc 12 Mar 2014 - 22:56

Ho havia entés malament, aquest es un altre Sternritter. Havia pensat que el "V" era producte de la imaginació del V real però he tornat a llegir el capitol i si que és un altre Sternritter.
Pel que fa al shikai de'n Kenpachi m'imagino la mateixa zanpakuto feta pols pero amb diferent empunyadura i amb una aura fosca i podria incluir algun os o calavera.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Moules Dj 13 Mar 2014 - 23:49

Jo m'imaginava un shikai tipus com el de l'Ichigo, que el fes molt més fort però sense un poder concret, o sinó una arma súper tosca destructiva a lo Ikkakku. Però vés a saber amb quina ens surt el Tite, la idea de la sang podria ser molt interessant.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 572 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 572

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum