Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

+4
Takiko
Kenpachi Nafi
Haok-X
IchigoBankai
8 participantes

Ir abajo

MÈTODE

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Vote_lcap73%PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Vote_rcap 73% 
[ 8 ]
PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Vote_lcap27%PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Vote_rcap 27% 
[ 3 ]
 
Vots Totals : 11
 
 

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  IchigoBankai Dv 21 Mar 2014 - 20:16

Considero que la votació per les nits d'anime té moltes regles que només dificulten l'elecció, per tant proposo aquest nou, senzill i pràctic métode:


--> Que tothom voti tots els animes que vol veure, sense restriccions.

De tota manera veiem els que tinguin més vots, com fins ara.



Tal com es fa ara hi ha les següents regles: Només se'n poden votar tres, no pots votar propis... I alguna més.
I per que no votar propis? Si l'hem proposat és perque el volem veure! xD


Que en penseu?


Ja sé que alguns han/heu votat, però això es pot re-fer l'enquesta en un moment.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Haok-X Dv 21 Mar 2014 - 20:24

Primer, si votesim els propis com as dit, ja que l'hem proposat nosaltres la voldrem veure, i seria les que voteriem primer, no vec la dificultad de la votació. La gracia seria triar els animes que no as vist i que et criden l'atenció. Jo no vec cap motiu per canviar-ho, ja em vaig menjar el cap en el seu moment junt a mes usuaris per establir certes normes, pq ara les canvis nomes per conveniencia i sense una rao de pes.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 21 Mar 2014 - 22:01

A mi no em semblen malament les normes actuals i em sembla bastant caprici això de canviar-les ara de sopetón. Primer de tot aquesta votació ja ha començat osigui que ja no es canvia, si han de canviar les normes doncs que s'apliqui a partir de la següent votació si no si que ens liarem per res. Només hi ha dos normes: votar-ne només tres i no votar els propis. No em sembla que faci falta un doctorat per poder votar. Si hagués de canviar alguna norma personalment només eliminaria la de no poder votar als propis animes, ja que vull fer-ho i no li trobo sentit a no poder fer-ho, però l'altra no em sembla que compliqui res, només s'ha de saber contar fins a tres.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Takiko Dv 21 Mar 2014 - 22:26

Kenpachi Nafi escrigué:només s'ha de saber contar fins a tres.

Jajajajajajajaja  Lloança 

Jo penso com la Nafi, com a mínim en aquesta votació, les coses s'han de deixar com estan. Més que res, hi ha gent que ja ha votat, que ha fet l'esforç de triar tres animes entre tots els que hi ha i seria injust que els altres puguin votar tots els animes que vulguin.
En quant al que fer a partir de la pròxima, personalment m'es un poc igual. Crec que aquestes normes són més justes i equitatives que poder votar tot el que es vulgui, però també són més restrictives. El perill de poder votar tot el que es vulgui és 1. que surtin molt empats, ja sigui per molts vots o per pocs i 2. que la gent voti només els seus animes i ja. Però també entenc la part de que triar només tres, si n'hi ha molts que els vols veure pot ser complicat. De totes formes, sempre hi ha un que et fa més ganes que l'altre Smile
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  IchigoBankai Dv 21 Mar 2014 - 23:26

No ho he proposat per cap motiu personal ni cap caprici i sé comptar fins on faci falta.

Ho he dit perque em sembla molt més LLIURE i FÀCIL. I pensant en tots.

Si us ho preneu malament és per gust xD

D'acord ara és tard perque ja s'ha començat a votar. I per al següent cop?! Us la sua no?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 22 Mar 2014 - 0:16

Jo no m'ho he pres malament ni res només he dit el que pensava. Per al següent cop més que suar-nos-la volem que es quedi com està.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Javi Ciffer Ds 22 Mar 2014 - 23:02

Jo trobo que al cap i a la fi poder votar tots els animes que vulguis seràr millor per a tots. Això si votar els teus propis es una tonteria com una casa ja que si tu votes els teus els altres tambè ho faran. Si un en vol veure 7 dels que hi ha perquè no els pot votar tots 7 i així no tenir que decidir si prefereix un o un altre abans? I tambè crec que així hi haurà menys possibilitats que a algú no li agrade el anime que toque vore.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Kami Dg 23 Mar 2014 - 0:01

Mala idea no és, però jo voto que no només per posar el títol en majúscules.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Javi Ciffer Dg 23 Mar 2014 - 4:00

Tots parleu de caprici, conveniencia, egoisme... però si fem aquesta prosposta es per millorar el sistema. Digueu-me que teniu en contra de la proposta ja que fins ara només heu dit "tonteries" al meu pareixer. No hi veig raò per a que no es canvie. I dir que es tenen que seguirles normes perque ja les heu posat no em pareix bè ja que les heu posat, no tots les hem decidit. I kami això és seriós... no votes per votar. I torno a repetir que és per millorar el sistema, que ja haiguen votat no te res a vore en canviar o no i no es per mandra sinó per a que sigue millor. ¿Tan dificil es posar una altra enquesta? Ja la faig jo si es el problema.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Hanako Dg 23 Mar 2014 - 11:46

Hi ha coses del teu comentari que m'han emprenyat Javi i em sap greu.

Sempre intento que el fòrum sigui el més democràtic possible i abans de prendre qualsevol decisió sempre us demano si hi esteu d'acord o què hi penseu, així que totes les decisions que es prenen a aquest fòrum les fem entre tots. Em sap greu que diguis que tu no vares decidir les normes perquè les hem escrit entre tots i si justament no eres el dia que les vàrem consensuar o no has contestat als missatges del fòrum on es demanava opinió sobre les normes no és culpa nostra. Em molesta que ara facis la rabieta de dir que no t'agrada el sistema que hem triat entre tots de manera consensuada quan ja l'has fet servir una vegada i no vares tenir cap queixa.

La raó perquè no es canvii és molt simple: no ens ha convençut la teva proposta i trobem un disbarat poder votar tots els animes que es vulgui. Hi ha un llistat amb una bona pila d'animes de temàtica molt diferent i no creiem que sigui pas tan difícil triar els tres que et facin més ganes. On està el problema en triar-ne tres? Per què en vols triar 5 o 6 si tanmateix només en veurem 3? Millor que surtin només tres animes que a la majoria ens faci ganes veure i no milers de vots perquè si.

Espero haver aclarit els teus dubtes.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Javi Ciffer Dg 23 Mar 2014 - 13:25

Ja veig que es com parlar amb una paret. Digui el que digui se quedarà igual. Doncs que sigui així. Jo segueixo pensant que seria millor perque per que hi hagin mes o menys vots la cosa no canvia a l'hora de triar-ne els tres mes votats. Es estadística. Surtirien els que més agraden.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Haok-X Dg 23 Mar 2014 - 13:43

Javi estas sent massa agresiu, l'unic que aconsegueixes aixi es que em faguin menys ganes de pensar en la vostre idea a afegeir mes possibles vots per usuari, trobo que estas sent despectiu amb nosaltres i opines que la teva opinio es la unica valida i bona, ara estic mes encontra de la vostre proposta.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 23 Mar 2014 - 14:47

Javi Ciffer escrigué:Ja veig que es com parlar amb una paret. Digui el que digui se quedarà igual. Doncs que sigui així. Jo segueixo pensant que seria millor perque per que hi hagin mes o menys vots la cosa no canvia a l'hora de triar-ne els tres mes votats. Es estadística. Surtirien els que més agraden.
No té res a veure amb parlar amb una paret, se li diu democràcia. Heu proposat la vostra opció però la majoria de gent ha votat que es quedi com està. Així és com funciona la democràcia. I no crec ni que s'hagin de donar explicacions pel que s'ha votat, si les donem és per millorar i que tots entenguem l'opinió de tots però aquí l'únic que ve amb la mentalitat tancada i sense escoltar l'opinió dels demés ets tu.
T'agradin o no els nostres arguments no tens cap dret de tatxar-los de tonteria, és la nostra opinió i lo mínim que pots fer-la és acceptar-la. Aquí l'únic que ha vingut a montar l'esceneta de turno has sigut tu simplement perquè no t'han agradat els resultats. Madura.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  IchigoBankai Dg 23 Mar 2014 - 15:16

La meva proposata ve des de la lògica i no dels sentiments.

Està pensada per al conjunt i no per uns quants.

El que us sap greu és que sigui millor que la actual i no ho voleu acceptar. Penseu-hi FREDAMENT.

Sé que ara sentireu ràbia per el meu comentari, perquè us conec. Però sabeu que tinc raó.

I el pitjor de tot és que us esteu cebant amb el Javi per estar a favor del canvi, i això es dolent. No es pas un fòrum on les coses es poden parlar i debatre?

Aleshores que? Siemplement per què durant uns dies es van fer les normes actuals i van costar de quadrar (evidentment, perquè són rebuscades), ara no pot haver un canvi?

Sincerament és de ser tancats de ment!


I que consti que accepto el resultat, entenc la democràcia .
SALUT.

ps: Kami  No ho sé
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Javi Ciffer Dg 23 Mar 2014 - 15:31

Es que el comentari de kami m'ha matat. Us demano perdò per haver sigut massa agresiu però no estic dient que la meva opinió siga la única vàlida sino que es la millor desde el meu punt de vista. L'unic problema que hi podria haver seria tenir que fer dues enquestes per empat (que ja ens ha tocat fer) i llavors si que hi tindriem que restingir el nombre de vots o quelcom així. Aquest plantejament seria més eficaç a l'hora d'escollir el que més agrade. Pot ser surtirien els mateixos animes o potser no però bè si s'ha decidit que continua com abans respecto la vostra opinió.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 23 Mar 2014 - 15:42

M'estic començant a cansar d'aquest debat en bucle que no durà enlloc. Jo NO vaig participar en la creació de les normes per votar els animes, i tot i així veig que és millor mantenir-les que deixar això a l'anarquia. Que vol dir que està pensada pel conjunt i no per uns quans? Si quan mirem els animes sempre som les mateixes 5-6 (o de vegades 4) persones? On el veus el conjunt?
I ens estem cebant amb en Javi per la manera prepotent en que ha vingut aquí a defendre la seva postura tratant-nos com si fossim tots tontos, i cuidado perquè és el mateix que estàs fent tu ara Ichigo. Accepteu d'una vegada que no teniu en la vostra mà la veritat absoluta i que cadascú veu les coses des de el seu punt de vista i que per això les opinions de la gent mai són iguals.
Si tots votem el número que volguem d'animes hi haurien massa empats i la nostra finalitat és veure'n un o dos, tres a molt estirar d'animes. Quin sentit hi ha en que en surtin 5 o 6 o 7? Jo ja he dit que el que si que treuria seria la norma de no poder votar els animes que un mateix ha proposat, però clar aquí voldria dir que la gent hauria de actuar amb consciència i no votar només als propis, i com que no em fio ni un pel de la gent i de que sigui honesta pues al final serà millor mantindre-la.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  IchigoBankai Dg 23 Mar 2014 - 15:48

Crec que tots estem cansats del tema.

Dubto molt que hi haguessin empats de 5-6 series amb els mateixos vots, ja que som persones diferents i amb gustos diferents òbviament, sortiria com ara, dues empatades o tres com a molt. No ho podem saber fins que no es provi, però com que no es provarà  No ho sé 

chao
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Takiko Dg 23 Mar 2014 - 16:12

A veure nois, crec que això se'ns està anant un poc de les mans... jo, personalment ja us vaig dir que realment me era igual votar tres o més animes, tot i que trobo que votar-ne tres és més just. Si, us poseu com us poseu, la vostra opció no és la millor per al món sencer. Potser és la més còmoda, però no té perquè ser la millor. Jo entenc que vosaltres volgueu votar més de tres animes i per això ho heu proposat, perfecte. En realitat jo també n'hagués votat més de tres, però en vaig haver de triar tres i tampoc m'he mort ni res xD

Està molt bé que si algun cop pensam que una cosa no està prou bé i es pot millorar, proposem una millora, i que l'altre gent la tengui en compta, però el que no podeu fer és posar-vos farrucos i dir que la vostra opció és la millor i que som els altres, als que no ens pareix tan bé, que no us escoltam, que no volem canviar, etc.

Sincerament, me fa molta ràbia quan la gent es pensa que té la raó absoluta del món, i vosaltres dos esteu en aquest pla. Jo entenc que per vosaltres és la millor opció, però no té perquè ser-ho pels altres. Jo intento ser una persona justa, i mirar les coses des de diferents punts de vista i en aquest cas també ho he intentat i segueixo pensant que la vostra proposta està bé, tot i que veig més justa i equitativa l'altre. Si cada un pot votar els animes que vulgui, un en votarà un, un altre tres i l'altre 10, la cosa seria molt més descompensada. Si només se'n poden votar tres, la cosa està més ordenada i compensada.

No sé que en pensarán els altres, però potser el que podríem fer és, la pròxima votació fer-ho de la manera que heu proposat, a veure com surt i després ja tornam a votar quina trobam millor.
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  IchigoBankai Dg 23 Mar 2014 - 16:39

Aquí el problema no és triar. Això des d'un inici s'ha convertit en una discussió de qui la té més grossa i en cap moment ha estat la intenció.

La resposta per part d'alguns ha estat desmesurada com si és tractés d'una ofensa contra la feina feta al què es van esforçar en fer les normes.
Així creant un conflicte que no pretenia existir.

Va molestar que comentés la idea pel whats. Només era per saber alguna opinió abans de dir-ho al fòrum.
Va molestar que ho fes un cop les votacions començades. Ho sé, i que?

No tinc res més a dir.

Per mi com si s'esborra el fil.



edit: Només afegir que deixaré de proposar coses amb bones intencions, ja que senten malament.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Shizen Eriksen Dg 23 Mar 2014 - 17:41

Encara no havia comentat res aquí però vull donar la meva opinió i siusplau, us agradi o no, respecteu-la perquè és el MEU punt de vista i no el de tots.

Primer de tot, l'Ichigo tenia tot el dret del món a crear aquest post, ja ho varem dir, el tema de normes de les nits d'anime no són absolutes i en el seu temps sembla que ho vàrem fer una mica precipitat. Que es demanin votacions per intentar canviar el sistema d'elecció ho veig perfecte, l'objectiu és millorar el sistema actual i com ja sabeu, tots tenim el dret a expressar una opinió o sol·lució que després ja es veurà si és efectiva o no.

En quant a la proposta de l'Ichigo hi ha dos temes claus:
-Votar els animes que vulguis: penso que no és mala idea, ja que així tindriem una major llibertat per escollir i més posibilitats de que surti un anime que ens agradi, però s'aniria a norris la norma de que només podem votar un anime d'una persona. Aquesta última norma crec que és prou important ja que seria un pèl injust que algú que publiqués uns grans animes a comparació d'uns altres s'emportés tots els vots. Resum: jo voto per com està.
-Votar animes que proposem: Aquesta si que no veig discussió, si nosaltres proposem 3 animes és perquè volem veure'ls així que no tindria massa sentit poder votar-los nosaltres mateixos. Resum: jo voto per com està.

Ja està, no crec que feia falta montar aquest escàndol per una proposta d'un usuari. Sento dir-ho per alguns, però crec que des del primer moment aquest post s'ha paït com a ofensiu, o com que vol desestabilitzar el fórum (exagerant). Jo l'únic que veig és que l'Ichigo ha volgut fer una proposta amb l'objectiu de MILLORAR el post d'elecció d'animes. No veig normal que ja de primeres es comenti que és una tonteria. L'Ichigo ho ha comentat seriosament, contestar d'aquesta manera no és la més apropiada.

I en quant al tema del Javi, hi ha parts que té raó i d'altres no.
- La seva opinió sobre la proposta em sembla correctíssima i té tot el dret del món a fer-la.
- També pensa com jo en quant a "l'agresivitat" en el mode de contestar.
- I concordo amb ell que tingui tot el dret del món que es puguin canviar les normes, perquè no són ABSOLUTES, les vàrem fer un usuaris que no vol dir que representem el fórum sencer, però el que no veig bé és que tatxis de "tonteries" les coses que han dit, ho hauran dit d'una manera que ha pogut ofendre, però ells opinen allò i no tens dret a menysprear-ho. Tanmateix com dius que no heu pogut opinar sobre les normes, això no és cert. Es va fer una proposta que va dir la Hanako i més tard alguns decidirem algunes normes que eren PROVISIONALS. En tot moment varem dir que si havien problemes podieu reclamar-ho però MAI varem establir les normes com absolutes o que no es podien canviar.

En resum, crec que tot aquest enrrenou es podria haver evitat clarament. Això ens queda com a exemple pel que no podem fer el pròxim cop.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 23 Mar 2014 - 17:52

Shizen Eriksen escrigué:-Votar els animes que vulguis: penso que no és mala idea, ja que així tindriem una major llibertat per escollir i més posibilitats de que surti un anime que ens agradi, però s'aniria a norris la norma de que només podem votar un anime d'una persona. Aquesta última norma crec que és prou important ja que seria un pèl injust que algú que publiqués uns grans animes a comparació d'uns altres s'emportés tots els vots. Resum: jo voto per com està.
Jo això de que només podem votar un anime d'una persona ho trobo una estupidesa, que vol dir que algú s'emportés tots els vots? Aquí no és qüestió de guanyar o menys una votació és de veure animes bons, si una persona proposa molts bons animes i un altra una merda d'animes no té sentit que estiguem obligats a votar-ne només un dels bons només perquè la persona que ha proposat merda d'animes que? No s'ofengui? I n'acaberm mirant només un dels tres, perquè? Perquè els demés no saben proposar bons animes? No em sembla gens intel·ligent.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Shizen Eriksen Dg 23 Mar 2014 - 18:02

Jo vaig proposar aquesta norma no perquè algú postegi una merda d'animes, hi ha gent que no té tant coneixement d'animes i proposa els millors que sap, i no veuria molt just que algú amb més coneixement proposés animes "hiperinteresants" o coneguts i que l'altre mai escolleixin els seus, perquè o no són del gènere que més atrau als demés o no és tant coneguda.
Com he dit, si no hi estàs d'acord pots proposar canviar la norma, perquè aquesta norma si que va ser més idea meva i personal.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME Empty Re: PROPOSTA, CANVI DE MÈTODE EN LES VOTACIONS DE LA NIT D'ANIME

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum