Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 588
+5
Shizen Eriksen
Gooraa
Eaea
Haok-X
Hanako
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 588
El líder de l'exercit Quincy, Juha Bach, amb el Jugram Haschwalth i l'Uryu Ishida han pujat al palau del rei de les ànimes. Allà, un membre de la Divisió Zero surt a fer-los front: el Tenjiro Kirinji. Com li anirà al guardià reial? Mentre, a la Societat d'Ànimes, l'Ikkaku i el Yumichika lluiten contra la Giselles!
El capítol que tots esperàvem Bleach 588, titulat The Headless Star 7 en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/07/bleach-588.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 588
Esic en estat de shock.... Giselle pot ser un noi? :paret: apart d'aixo un episdo basat amb els queencys o k ase? :moc:
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Damn, el codi d'activació de la meva zanpakuto en el rol és el mateix que la del Kirinji ! Bé almenys el meu rol va ser abans...
Referent al capítol és cert el que diu el Haok, semblava que estava dedicat gairebé al 100% als quincys. Espero que al capítol següent es comencin a pegar ni que sigui una mica en serio...
Referent al capítol és cert el que diu el Haok, semblava que estava dedicat gairebé al 100% als quincys. Espero que al capítol següent es comencin a pegar ni que sigui una mica en serio...
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Doncs a mi m'ha encantat!!!
Crec que el Tite li està donant molta emoció, esperem que no la cagui! Tenim els Quincys al palau del rei, cosa que ni tan sols l'Aizen va aconseguir i el Kirinji, un membre de la guàrdia reial, que ha hagut de treure el seu shikai per enfrontar-se amb ells! A veure què li haurà passat! (tant de bo l'Ouetsu mori i tal...)
D'altra banda, la part de la Giselle també m'ha agradat molt! Que sigui un tio és sorprenent (tot i que no sé quina importància pot tenir...). I ja tornem a tenir a la Bambietta-zombie pululant, tot i que no entenc massa com és que la Giselle la pot controlar, però suposo que ja ens ho explicarà al capítol següent.
Si us plau, contempleu la Senju, quina facker que està feta!
Crec que el Tite li està donant molta emoció, esperem que no la cagui! Tenim els Quincys al palau del rei, cosa que ni tan sols l'Aizen va aconseguir i el Kirinji, un membre de la guàrdia reial, que ha hagut de treure el seu shikai per enfrontar-se amb ells! A veure què li haurà passat! (tant de bo l'Ouetsu mori i tal...)
D'altra banda, la part de la Giselle també m'ha agradat molt! Que sigui un tio és sorprenent (tot i que no sé quina importància pot tenir...). I ja tornem a tenir a la Bambietta-zombie pululant, tot i que no entenc massa com és que la Giselle la pot controlar, però suposo que ja ens ho explicarà al capítol següent.
Si us plau, contempleu la Senju, quina facker que està feta!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
-Dices que eres una mujer, pero en realidad eres un hombre, ¿no? ...
+¿Eh.....?
-Lo ocultabas, pero hueles a semen.
Gomen però ha sigut la risa, he tingut que parar de llegir i comentar-vos-ho, era com una necessitat xDDDDDD
Per fi acció al Palau del Rei crec que ja va sent hora de lluita guachi i de Shinigamis eròtics pel capítol, menys quincys, que comencen a ratllar el cap....
+¿Eh.....?
Gomen però ha sigut la risa, he tingut que parar de llegir i comentar-vos-ho, era com una necessitat xDDDDDD
Per fi acció al Palau del Rei crec que ja va sent hora de lluita guachi i de Shinigamis eròtics pel capítol, menys quincys, que comencen a ratllar el cap....
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Només dic que tant de bo la Giselle fagi olor a semen perquè ho ha fet amb un guardia a lo Bambietta o que l'hagin violat... o que s'hagi cabrejat per faltar-li el respecte dient-li que és un home... por favor...
PD: Al menys torna la meva Bamby en mode Zombie
PD: Al menys torna la meva Bamby en mode Zombie
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Gooraa escrigué:-Dices que eres una mujer, pero en realidad eres un hombre, ¿no? ...
+¿Eh.....?
Jajajajajaja molt bo tio! He rigut moltissim! Puto Yumichika, per fi mostra els seus autèntics poders, el poder homosexuals Lo millor del capitol, sense dubte i mirau que trob que ha estat un capitol GENIAL!
M'encanta que torni a sortir la divisió 0 (tenc ganes de veure en acció a la Hikifune i la Senjumaru ) i m'encanta la Giselle!!!!! Sóc molt fan d'aquest personatge (personalment no m'importa si és home o dona) i estic segura que els seus poders ho petaran molt! Per començar ja ha ressusitat a la Bamibietta, que també ho petava! (Edo Tensei on? )
Tite, per fi ens dónes el que volem!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Minato escrigué:Giselle Fanclub
M'apunto!!!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
Ey doncs la cosa no va gens malament, no? Pareix que la festa s'anima!
Ja tinc ganes de vorer a en Juha repartint galetes al personal de la divisió 0!! Ara que el mes probable es que QB sigui el que lluite...
Vorem el Bankai d'en Kirinji?
I quin crack en Yumichika detectant olor a semen, eh?
Ja tinc ganes de vorer a en Juha repartint galetes al personal de la divisió 0!! Ara que el mes probable es que QB sigui el que lluite...
Vorem el Bankai d'en Kirinji?
I quin crack en Yumichika detectant olor a semen, eh?
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Bankai d'en Yumichika en 3, 2, 1.... (vale en 3 dies.... o en dues setmanes...)
drew-kun- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador