Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 595
+3
IchigoBankai
Eaea
Hanako
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 595
L'Sternritter Pepe continua manipulant les seves titelles: els Tinents de les Tretze Divisions com ara el Hisagi, qui ha d'enfrontar-se al Byakuya Kuchiki. Quins dos poderosos enemics apareixeran per continuar la lluita contra el Capità de la Sisena?
No us perdeu Bleach 595, titulat Rubb-Dolls 2 en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/09/bleach-595.html
PD: Perdó pel retràs, però aquesta setmana hem decidit fer el capítol amb aceite sabrosón i per això hem anat més lents... No, ara de debò, és que no ens hem acostumat al nou "horari" i ens ha agafat pel carrer...
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 595
El capítol, per la meva simple opinió, ha estat entretingut. Crec que aquest poder del Pepe és idèntic al del Espada Zommari, amb la diferència que aquest és un Quincy super OP i que té pintes de bisexual incomprès amb trauma infantil.
El final m'han quedat les típiques ganes de saber que passarà, ja ho veurem la setmana vinent !
El final m'han quedat les típiques ganes de saber que passarà, ja ho veurem la setmana vinent !
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Entre zombies i "amorosos" es una mica repetitiu, i sí, recorda al combat contra l'arrancar 8, els dels ulls.
Però bueno entretingut, sip.
Però bueno entretingut, sip.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Per cert, no sé si ja ho havíeu comentat, però el mes passat va sortir la portada del volum 64:
...
...
Només dir que crec que el puto Tite ens espia i tal xDDDDD
El capítol bé, el Byakuya flipant-se i creient-se el rei de la batalla, com sempre. No trobeu que els Quincys estan sent molt pastats als Arrancars?? Com heu comentat, aquest Quincy és clavat al Zommari, el de les pistoles era com l'Stark... al final tot tindrà relació i ens quedarem amb un pam de nasos xD Tot i que jo aposto perquè el Tite s'ha quedat sense idees.
I per què tothom vol donar-li amor al Byakuya?? xDDDD
El capítol bé, el Byakuya flipant-se i creient-se el rei de la batalla, com sempre. No trobeu que els Quincys estan sent molt pastats als Arrancars?? Com heu comentat, aquest Quincy és clavat al Zommari, el de les pistoles era com l'Stark... al final tot tindrà relació i ens quedarem amb un pam de nasos xD Tot i que jo aposto perquè el Tite s'ha quedat sense idees.
I per què tothom vol donar-li amor al Byakuya?? xDDDD
Hanako- Administrador
És tot molt gayer, sóc la única que veu dobles-sentits per tot arreu? estic malalta A aquest quincy li mola el yaoi segur.
Tornant a llegir el capítol em demano, com pot lluitar el Hisagi amb la seva zanpakuto alliberada i la Senbonzakura? Té tres mans o què? Altra cosa que no vaig comentar... per què el Rose i el Kensei tenen la cara mig negra?
Buaaaaah, i m'oblidava de la Riruka!! Ella també llençava corets i controlava les coses. Res, puto Tite que no sap què fer amb la seva vida i va calent.
ALTRA COSA! Ara ho he estat pensant i només és una hipòtesi d'aquestes xungues però... ara que s'acaba Naruto i que, a més, a l'anime estan fotent un munt de relleno per allargar-ho, suposo que quan s'hagi acabat ho adaptaran talment el manga i després es quedaran sense la gallina dels ous d'or, no? A veure si per casualitat als d'Studi Pierrot els pega per, a la fi, ressuscitar Bleach!!
Creieu que seria possible? Ja hi ha més de dos anys de manga, potser s'ho podrien començar a pensar i donar-nos una alegria
Buaaaaah, i m'oblidava de la Riruka!! Ella també llençava corets i controlava les coses. Res, puto Tite que no sap què fer amb la seva vida i va calent.
ALTRA COSA! Ara ho he estat pensant i només és una hipòtesi d'aquestes xungues però... ara que s'acaba Naruto i que, a més, a l'anime estan fotent un munt de relleno per allargar-ho, suposo que quan s'hagi acabat ho adaptaran talment el manga i després es quedaran sense la gallina dels ous d'or, no? A veure si per casualitat als d'Studi Pierrot els pega per, a la fi, ressuscitar Bleach!!
Creieu que seria possible? Ja hi ha més de dos anys de manga, potser s'ho podrien començar a pensar i donar-nos una alegria
Hanako- Administrador
Els està controlant en Mayuri, per això li ha fomut en Kensei una patada al Pepe.Hanako escrigué:Altra cosa que no vaig comentar... per què el Rose i el Kensei tenen la cara mig negra?
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Certament com diu l'Eric. Ara els zombies aquestos li fotran una tunda al Sternrriter mes decebedor de tot (Que fas Tite? Que putes fas?), ja que els zombies no poden estimar i eixes coses.
Si, jo també crec que son un refrito d'espadas, segur que en Nak le var es posa un bikini ben mono i fa servir l'aigua com la hallibel.
Si es que ni s'amaga el cabró per a copiarse...fins i tot el poder es deia igual "amor". Igual eren germans, o pare i fill, o compartien sauna gay, ves tu a saber.
Si, jo també crec que son un refrito d'espadas, segur que en Nak le var es posa un bikini ben mono i fa servir l'aigua com la hallibel.
Si es que ni s'amaga el cabró per a copiarse...fins i tot el poder es deia igual "amor". Igual eren germans, o pare i fill, o compartien sauna gay, ves tu a saber.
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842