Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
[Nova secció] Top 10 OP/ED de temporada
3 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
[Nova secció] Top 10 OP/ED de temporada
Últimament passo força aborrit per aquí ja que està el fórum desert, així que m'han vingut ganes de crear una secció que faré al final de cada temporada d'animes en emisió: Top 10 d'openings i d'endings
- El "Top 10 d'openings i d'endings" serà un rànking on posaré els meus openings i endings favorits de la temporada que acaba de finalitzar. És posible que posi un opening/ending d'un anime que no he vist però que aquest en si l'he escoltat i m'ha agradat. El Top d'openings sempre serà de 10, en canvi el d'endings pot variar la seva quantitat (màxim 10).
Per no crear aquest post nomès per la informació de la propòsta, l'aprofitaré ara per fer el Top 10 d'openings i d'endings de la Temporada d'estiu 2014
Aquí va el meu Top d'endings:
I aquí està el Top 10 d'openings:
Espero que us hagi agradat. En 3 mesos ens tornem a veure al Top 10 d'openings i d'endings.
- El "Top 10 d'openings i d'endings" serà un rànking on posaré els meus openings i endings favorits de la temporada que acaba de finalitzar. És posible que posi un opening/ending d'un anime que no he vist però que aquest en si l'he escoltat i m'ha agradat. El Top d'openings sempre serà de 10, en canvi el d'endings pot variar la seva quantitat (màxim 10).
Per no crear aquest post nomès per la informació de la propòsta, l'aprofitaré ara per fer el Top 10 d'openings i d'endings de la Temporada d'estiu 2014
Aquí va el meu Top d'endings:
- número 8:
- BARAKAMON ending 1: Innocence de NoisyCell. No m'acostumen a agradar les cançons en anglès als animes però aquesta és una excepció. Bona lletra i cançó que arriba al kokoro.
- número 7:
- MAHOUKA KOUKOU NO RETTOUSEI ending 2: Mirror de Rei Yasuda. Espero cada setmana el final de l'episodi més pel ending que pel que pugui passar a la història.
- número 6:
- TOKYO ESP ending 1: Kyuusei Argyros de Yousei Teikoku. Vaig quedar bocabadat. No m'esperava un ending tant bo, amb un ritme de guitarra ràpid i fort, amb uns crits com a segones i una veu increible de la cantant. Crec que sobra una miqueta això de que la Minami surti en pilotes però bah, millor pels homes.
- número 5:
- ALDNOAH.ZERO ending 1: A/Z de SawanoHiroyuki[nZk]:mizuki. Imatges que van recorrent poc a poc la pantalla, amb colors que semblen fets a pinzellades i una gran veu per acabar de rematar-ho, sobretot a la part final.
http://vimeo.com/106545118
- número 4:
- GLASSLIP ending 1: Toumei na Sekai de nano.RIPE. La veu d'aquesta cantant és inconfundible i fa que totes les cançons que aporta a l'anime m'acabin encantant, com a Non Non Biyori o Sankarea.
- número 3:
- SWORD ART ONLINE II ending 1: Startear de Luna Haruna. Una cançó preciosa amb una animació que com a ending que és, va com anell al dit. M'encanta que tots els colors derivin d'un sol (en aquest cas el blau).
https://vimeo.com/106545117
- número 2:
- ALDNOAH.ZERO ending 2: aLIEz de SawanoHiroyuki[nZk]:mizuki. El primer cop que va sonar va ser a l'escena final del primer episodi. Se'm va posar la pell de gallina. Allà el cantava Mika Kobayashi i m'agrada més que aquesta versió de la Mizuki, però el que és el so dels instruments és simplement èpic.
- número 1:
- ZANKYOU NO TERROR ending 1: Dareka Umiwo de Aimer. Una puta obra mestre. Una cançó simplement única i que no trobaràs a cap altre lloc. L'animació em fa recordar al ending 1 de Shingeki no Kyojin, però aquest quan es junta amb la cançó et pot transmetre l'angoixa, el terror i el sofriment de la Lisa. Apocalíptic.
I aquí està el Top 10 d'openings:
- número 10:
- FAIRY TAIL opening 16: STRIKE BACK de BACK-ON. Com sempre no pot faltar un opening de Fairy Tail a un top. Inici molt bo amb Eclipse obrint-se i un ritme que m'encanta quan sorgeix el títol del foc.
- número 9:
- TOKYO ESP opening 1: Tokyo Zero Hearts de Faylan. No se que collons té aquest opening que em va enganxar durant una setmana. Era un replay constant. En quant a l'animació cal destacar les barres de colors que representen cada personatge i que poc a poc es van unint i recargolant, fent referència a l'amistat que es forja entre ells.
- número 8:
- BARAKAMON opening 1: Rashisa de SUPER BEAVER. Tinta, tinta i més tinta! Present a tot l'opening i amb una lletra increible, que identifica moltíssim al mateix protagonista. És tan tendre el xoc de punys entre la Naru i en Sensei... digne d'estar a la meva firma.
- número 7:
- AKAME GA KILL! opening 1: Skyreach de Sora Amamiya. La primera vegada que el vaig escoltar va ser un meh. Però cada vegada m'agrada més i més fins al punt que ara no puc parar d'escoltar-lo. L'opening ja ens mostra lo sanguinari i èpic que arriba a ser aquest anime.
PD: Esdeath-sama
- número 6:
- ALDNOAH.ZERO opening 1: Heavenly Blue de Kalafina. Per la qualitat d'animació sembla simplement un opening d'una pel·lícula. Kalafina sempre està a la alçada de les seves cançons.
LET JUSTICE BE DONE, THOUGH THE HEAVENS FALL, hermanos.
http://www.animehail.com/wp/aldnoah-zero-opening-theme/
- número 5:
- RE: HAMATORA opening 1: Sen no Tsubasa de Livetune. L'únic dels tops que no he vist l'anime, però la cançó és increiblement adictiva, sobretot gràcies a la guitarra i la tornada fa que se t'enganxi el ritme al cap i al cos.
- número 4:
- MAHOUKA KOUKOU NO RETTOUSEI opening 2: grilletto de GARNiDELiA. Jo el que destaco més d'aquest anime són els seus openings i endings, són fabulosos. Ja sabeu, tinc una gran debilitat per la veu de GARNiDELiA. Tota cançó que canta augmenta desproporcionadament la qualitat del opening/ending.
- número 3:
- SWORD ART ONLINE II opening 1: IGNITE de Eir Aoi. Una de les característiques de SAO és que al escoltar l'inici dels seus openings penses -Això és SAO!-. Tenen tots un toc que fa que els distingueixis dels demés. És de llei: opening de SAO, igual a molt bo. L'animació d'en Kirito rebutjant les bales amb l'espasa és espectacular, junt la Sinon amb el seu rifle.
- número 2:
- ZANKYOU NO TERROR opening 1: Trigger de Yuuki Ozaki (Galileo Galilei). Passa igual que a l'ending. Una cançó totalment original, un ritme que potser no li agrada massa a la gent, però crec que encaixa perfectament amb aquest anime, donant el toc de misteri característic junt amb la seva grandíssima animació de la mà de l'estudi MAPPA.
- número 1:
- TOKYO GHOUL opening 1: Unravel de TK (Ling Tosite Sigure). Era d'esperar que si es va col·lar al meu Top 10 de millors openings, estaria aquí en primera posició sense cap mena de dubte. Em va enamorar al primer play que vaig donar i em segueix enamorant. La millor part sense dubte és a la tornada, on es trenca el vidre; els cabells i kagunes es transformen com si d'una explosió de colors es tractés. Dir que la kagune de la Touka és preciosa és quedar-se molt però que molt curt.
Espero que us hagi agradat. En 3 mesos ens tornem a veure al Top 10 d'openings i d'endings.
Editat per darrera vegada per Shizen Eriksen el Dc 3 Des 2014 - 1:49, editat 6 cops en total
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: [Nova secció] Top 10 OP/ED de temporada
A mi no m'arribarà per fer un top 10 perquè no em miro pas tants animes aquesta temporada... -ni mai tants a la vegada- però també diré la meva!!
Endings!
En general no m'han agradat massa els d'aquesta temporada... El de Sailor Moon Crystal ni tan sols té puto ritme, massa nyonyo pel meu gust, per tant, descartadíssim.
Openings!
No tinc cap mena de dubte en els openings! El que més m'ha agradat el tinc claríssim! El d'Ao Haru Ride ni el poso perquè... em sap greu però és horrible!! La cançó no està del tot malament però el que venen a ser els colors, els gatets i els pintaungles de color rosa... això ja sí que NO!!
Endings!
En general no m'han agradat massa els d'aquesta temporada... El de Sailor Moon Crystal ni tan sols té puto ritme, massa nyonyo pel meu gust, per tant, descartadíssim.
- 3:
No és que no m'agradi, però és més repetitiu impossible xDD Kirai no jantai, jantai, jantai, jantai, jantai (mitja hora més tard) jantai no...
- 2:
- Ao Haru Ride. No està malament del tot, encara que és massa lent pel meu gust. El que us poso del youtube està accelerat, però m'ha estat impossible trobar el video que tocava!
- 1:
Yeah, Barakamon!! L'ending m'ha agradat bastant, per a mi és, sense cap dubte, el millor de la temporada!
Openings!
No tinc cap mena de dubte en els openings! El que més m'ha agradat el tinc claríssim! El d'Ao Haru Ride ni el poso perquè... em sap greu però és horrible!! La cançó no està del tot malament però el que venen a ser els colors, els gatets i els pintaungles de color rosa... això ja sí que NO!!
- 3:
Doncs tot i el horrible 3D al final m'ha acabat com a agradant i tot la música... Però el 3D no li perdono, per això la poso a la cua.
- 2:
Barakamon!! Un dels millors animes de la temporada amb també un molt bon opening! La lletra és preciosa i li diu moltíssim al contingut de l'anime!! Si encara no l'heu vist el recomano molt!
- 1:
Gekkan Shoujo Nozaki-kun!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: [Nova secció] Top 10 OP/ED de temporada
Aquesta temporada han hagut unes quantes cançons que m'han agradat això si, més openings que endings. Jo faré un Top 5 perquè endings poquets en tinc. Per cert odio molt això de que els videos durin dos dies a youtube, quasi no en trobes res -.-
~Endings ~
~ Openings ~
~Endings ~
- Five:
- No m'acaba de convèncer l'ending però, la cantant té una veu molt maca
- Four:
- Aquesta cançó es ideal per escoltar-la un dia de pluja, força emotiva.
- Three:
- Com diu la Hanako és bastant repetitiu però la mescla del video on surt la prota (que és tope de bufona >.< ) amb la cançó és genial
- Two:
- La veu de la cantant és increible, en tota la temporada no m'he saltat mai aquest ending
- One:
- No se que dir, feia temps que un ending no m'enganxava tant, la millor part segueixo dient igual a quan vaig fer el meu Top 10 d'endings favorits, que és quasi al final (0:55) que és com si augmentara la cançó
~ Openings ~
- Five:
- Four:
- Opino el mateix que l'Erik, la millor part és l'escena de quan es trenca el vidre, sembla una obra d'art
- Three:
- L'opening de la primera temporada també em va agradar molt però aqui és que la lletra es molt bona
- Two:
- Tots sabem que els openings de SAO mai fallen, és increible
- One:
- Cançó increible, de debo, el primer cop que vaig veure aquest opening amb el video em va fascinar molt *-*
http://www.animehail.com/wp/aldnoah-zero-opening-theme/
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió