Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Animes temporada de primavera EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Animes temporada de primavera EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Animes temporada de primavera EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Animes temporada de primavera EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Animes temporada de primavera EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Animes temporada de primavera EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Animes temporada de primavera EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Animes temporada de primavera EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Animes temporada de primavera EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Animes temporada de primavera

+3
Meina
Eaea
Kenpachi Nafi
7 participantes

Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Animes temporada de primavera

Missatge  Hanako Dg 1 Feb 2015 - 23:24

Com que la temporada d'hivern està sent una merda excepte per dos animes comptats, us deixo l'enllaç amb els animes de primavera per anar fent ambient!

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/h5xoa0ajnhepbir1pwhb.jpg

Què us sembla? En mirareu molts?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 1 Feb 2015 - 23:49

Doncs a mi la temporada d'hivern m'està encantant, feia molt que no seguía tants animes XD
De primavera lo únic que conec és l'OVA de SnK sobre en Levi que OBVIAMENT miraré Momo! tot i que ja he llegit el manga, per la resta ni flower de res, ja recomenareu coses.

P.D.: El 90% dels animes tenen tags Comedy, Romance, Drama, Slice of Life, Music, Drama,... a mi això no m'inspira gens.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Eaea Dl 2 Feb 2015 - 16:02

Uooo ! Sembla que la temporada de primavera serà molt i molt carregada ! Primer haig de dir gràcies pel post, ja que així ja em puc fer una idea de quins començaré a mirar-me i si m'agraden els seguiré.

Per començar, la nova temporada de Gintama, que intentaré mirar-la si m'he acabat la resta de temporades abans que la comencin Jo puc!!

A continuació, que segur em miraré, està Digimon Adventure Tri, que per fi és la temporada que tots desitjarem, que es continués la història del protagonista original (no com les paranoies mentals que últimament s'han realitzat XDD).

M'han semblat molt interessants i que segurament em començaré són: The Heroic Legend of Arslan, Kekkai Sensen, Ninja Salyer from Animation, Owari no Seraph i sobretot la misteriosa a falta d'informació Punchline.

La resta semblen molt interessants dins del seu àmbit, però dubto molt que els hi doni una oportunitat, si això ja les recomanareu D\'acord!

Referent a lo de la temporada d'hivern, realment, des del meu punt de vista, no el trobo tan merda, jo també estic seguint bastants. L'únic és que molts tenen un ecchi descontrolat i abundant Pervertmoon
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Meina Dl 2 Feb 2015 - 16:04

Dels animes cap m'ha cridat especialment l'atenció, però de les pel·lícules hi ha When Marine was there que és del estudi Ghibli Momo! i aquesta si que espero mirar-la Love
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  drew-kun Dl 2 Feb 2015 - 17:29

Que voleu que us hi digui..... Aixi de primeres no me'n crida cap l'atencio.... A lo millor per provar la nova temporada de digimon....
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Hanako Dl 2 Feb 2015 - 19:01

Hanako Doncs a mi n'hi ha hagut molts que m'han cridat l'atenció, començant pels tres especials de Gugure Kokkuri-san!, el de Nisekoi, Shingeki no Kyojin, Gintama...

Deixant de banda els especials, hi ha animes que miraré segur: Nisekoi S2, Ore monogatari i Gintama! Aquests segur! Depenent del meu humor i de les recomanacions miraré Digimon. El motiu? No vull que profanin un anime de la infancia, prefereixo llegir les crítiques abans xD

Després n'hi ha d'altres que semblen xules, però que s'hauran de veure per si realment són tan guais com suggereix l'argument. Poso com exemple, Vampire Holmes, que està basada en les novel·les de Conan Doyle, per a mi té bona pinta. S'haurà d'esperar també als trailers, a veure què ens mostren!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Kami Dl 2 Feb 2015 - 19:46

A veure el primer és el primer: rajar de Ghost in the Shell.

Que cony és això?  No pot ser!
Animes temporada de primavera L3Z2Hh5

Spoiler:

TÍPICA EVOLUCIÓ D'UN PERSONATGE AL LLARG DE LES TEMPORADES:

M'ha tocat fons això. En fi li tinc ganes també a fate/stay, que no m'esperava el parón i va ser dolorós. De la resta igual em miro, un cop hagin trets tots els capítols, Rinne, que és de l'autora de Ranma i Inuyasha, la película de Persona (el día en que em passi el joc d'una vegada...) i com no, aquella rara que de gènere posa Comedy Cooking, que fijo que es un nou gènere de comedia culinària molt prometedor.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Victor Kudo Dt 3 Feb 2015 - 15:10

Les que miraré segur segur són:

- Danna ga Nani wo Itteru ka Wakaranai Ken 2 (la primera temporada va estar molt bé, llastima que només siguin 5min...)
- High School DxD BorN ( Rias Gremory Pervertmoon )
- The Laberinth of Grisaia
- Nisekoi 2
- Yahari, Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku (una altra segona temporada que esperava)
- Plastic Memories

Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Hanako Dc 8 Abr 2015 - 22:26

Jo de moment m'he mirat (per ordre de favoritisme)

-Arslan Senki: Promet molt. MOLTÍSSIM! Espero que no em decebi perquè el primer capítol m'ha deixat amb un hype increible!

-Ore Monogatari: Buaaah! Boníssima! Em feia moltes ganes veure-la des del primer moment que sabia que el director era el mateix que a Chihayafuru i no m'ha decebut gens. Potser el que menys m'ha agradat ha estat la veu de la noia protagonista...

-Gintamaº: Molt bo el primer capítol!! No recordava que aquest anime tingués tan poc sentit! xD

-Kyoukai no Rinne: Bé, amb una animació acceptable, però pel meu gust no em va deixar amb ganes de més. Però clar, suposo que és un d'aquests animes en els que l'emoció tarda en arribar.


I vosaltres? Quins us estan agradant més?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Eaea Dc 8 Abr 2015 - 23:03

Doncs jo m'he començat moltes. De moment les que més m'han impactat han estat:

- Owari no Seraph El primer capítol impressionant. Una sèrie que té una pinta que em donen calfreds de lo bona que pot arribar a ser.

- Denpa kyoushi Mare meva, quina gran sèrie. El protagonista és la clau i és "el professor per excel·lència" de qualsevol otaku.

- Gunslinger Stratos. Aquest primer capítol m'ha deixat també impactat. Un inici contundent a una sèrie que per l'animació recorda una mica a SAO.

-Plastic Memories. M'ha agradat molt el primer capítol, té una pinta genial aquest anime. Segur que deixarà més d'una llagrimeta.

- Triage X. Del creador de High School of the Dead. Pervertmoon

M'he començat altres, com Food Wars o Kekkai Sensen que no m'han deixat indiferent. També he vist el primer capítol de Arslan Senki i Kyoukai no Rinne i m'han agradat molt, i m'he vist algun altre que no val molt la pena. Encara falten uns quants per a començar, quines ganes de veure Punchline, Digimon Tri i Ninja Slayer from Animation ! D\'acord!

P.D.: He estat temptat a començar Gintama, però m'he resignat a només a escoltar el opening, per cert genial, perquè la tinc en procés de visualització.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Meina Dc 8 Abr 2015 - 23:25

Jo aquesta temporada he començat Kyoukai no Rinne: i Plastic Memories, i els dos m'estan agradant força Content i em ve de gust començar Hibike Euphonium (tot hi que al final potser no la omenço xDDDD)
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Animes temporada de primavera Empty Re: Animes temporada de primavera

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum