Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Top 10 OP/ED de la temporada de TARDOR
3 participantes
Bleach en català! :: Altres :: Manga i Anime :: Recomana
Pàgina 1 de 1
Top 10 OP/ED de la temporada de TARDOR
Torna el TOP 10 d'openings i endings de temporada, aquesta la de tardor.
Espero que us agradi!
Aquí va el meu Top 10 d'endings:
I aquest és el Top 10 d'openings:
Espero que us hagi agradat. En 3 mesos ens tornem a veure al Top 10 d'openings i d'endings de la Temporada d'hivern 2015.
Espero que us agradi!
Aquí va el meu Top 10 d'endings:
- Número 10:
- PSYCHO-PASS 2 ending 1: Fallen de EGOIST. La primera vegada que el vaig escoltar pensava: que collons és aquesta merda? Després d'escoltar-la varies vegades acaba sent decent, però en algunes parts careix de ritme. En quant a l'apartat gràfic com sempre sublim a Psycho-Pass.
- Número 9:
- FATE/STAY NIGHT: UNLIMITED BLADE WORKS ending 2: Believe de Kalafina. Primer de tot, fàstic de copyright, aquest video es el millor que he pogut trobar. El so és més greu. Kalafina sempre és autora de grandíssimes cançons, però aquesta crec que li ha faltat una mica per estar a l'alçada de les anteriors. Igualment és un molt bon ending amb una animació órgasmica.
- Número 8:
- SHINGEKI NO BAHAMUT: GENESIS ending 1: Promised Land de Risa Shimizu. Una cançó molt bonica on l'Amira té el protagonisme ballant (la pregunta és si està borratxa novament o no). La superposició de plànols amb tonalitats pastel em fa recordar a l'opening de Gosick i l'art del dibuix més el posterior moviment al primer ending de Shingeki no Kyojin.
- Número 7:
- SELECTOR SPREAD WIXOSS ending 1: Undo ‐Asu e no Kioku- de Cyua. Aquesta artista torna a repetir en el paper de l'ending d'aquest anime. Personalment m'agrada més aquest encara que és força semblant al de la primera temporada, amb tons foscos i una cançó que va perfectament compasada amb el que veiem a la pantalla.
- Número 6:
- SWORD ART ONLINE II ending 2: No More Time Machine de LiSA. Un ending majoritari. Animació senzilla i el pes el conté la cançó. LiSA com sempre amb una veu perfecte... però el fet que sigui una cançó tranquila fa que no pugui treure els seus crits perfectes que enamoren a qualsevol amant de la bona música.
- Número 5:
- AKAME GA KILL! ending 2: Tsuki Akari de Sora Amamiya. Com al primer ending, comença amb un to melancòlic i fosc, i poc a poc s'obren clarianes fins al final. Suau i amb el toc característic que ha imposat Akame ga Kill!.
- Número 4:
- SHIGATSU WA KIMI NO USO ending 1: Kirameki de wacci. La cançó i l'apartat gràfic són un sol. L'entorn és totalment viu amb una gran varietat de colors i la posada en escena és simplement perfecte.
- Número 3:
- SORA NO METHOD ending 1: Hoshikuzu no Interlude de fhána. fhána és una de les artistes del moment. La seva anterior participació va ser al opening de Bokura wa Minna Kawaisou, i aquí ens planta una cançó increíble, junt amb una animació de gran nivell, fet pel nou estudi 3Hz que recorda a PA Works.
- Número 2:
- KISEIJUU: SEI NO KAKURITSU ending 1: IT'S THE RIGHT TIME de Daichi Miura. M'ha fet molt de mal deixar aquest ending al segon lloc en comptes del primer. Simplement m'encanta tot. Contrasta amb la brutalitat de l'anime transmeten un món de tranquilitat.
- Número 1:
- NANATSU NO TAIZAI ending 1: 7 -seven- de FLOW × GRANRODEO. Maria? Coca? fora fora, la nova droga del mercat és 7 -seven-. El ritme de la cançó t'atrapa i no pots evitar ballar com ho fan els personatges.
I aquest és el Top 10 d'openings:
- Número 10:
- TERRA FORMARS opening 1: AMAZING BREAK de TERRASPEX. És la primera vegada que veig que un grup interpreta opening i ending a l'hora. Una cançó molt adient amb força i uns efectes d'animació que li van a Terra Formars com anell al dit.
- Número 9:
- TRINITY SEVEN opening 1: Seven Doors de ZAQ. Vaig tenir una severa adicció amb aquesta guitarra elèctrica del principi i final. L'animació també acompanya molt, de bona qualitat, i fent-lo en conjunt un opening molt atractiu.
- Número 8:
- PSYCHO-PASS 2 opening 1: Enigmatic Feeling de Ling Tosite Sigure. Em va passar el mateix que amb l'ending però sense arribar al calibre d'aquest últim. És un bon opening però crec que les veus a la cançó no són massa adients. Això si, l'animació és una puta passada, és una explosió d'imatges i colors, ple d'enigmes que sofrir al nostre cervell. IG Productions són uns genis en aquest àmbit.
- Número 7:
- SWORD ART ONLINE II opening 2: Courage de Haruka Tomatsu. Com sempre, els openings de SAO són bonissims, aquest també. Però no té el toc que tenen els altres que fan que els reconeguis deseguida. Igualment cal destacar la cançó i sobretot l'animació una vegada més, per part d'A-1 Pictures (Recolliu Bleach des de les urpes del mal de Pierrot!).
- Número 6:
- FATE/STAY NIGHT: UNLIMITED BLADE WORKS opening 1: Ideal White de Mashiro Ayano. Flipo que es puguin arribar a aquests nivells d'animació. Ufotable et fa violació visual estil tentacles. Pel que fa la cançó està molt bé, ideal per Fate/Stay Night, però mai podrà igualar a LiSA cantant el de Fate/Zero.
https://vimeo.com/112189824
- Número 5:
- SHIGATSU WA KIMI NO USO opening 1: Hikaru Nara de Goose House. Revolucionari, únic i simplement genial podrien ser els adjectius per definir-lo. Una cançó amb un ritme pegadís, on segur que t'imagines unin-te al duet cantant. Per últim l'animació és boníssima. Té molt de mèrit com A-1 Pictures s'adapta al material que li posen sense editar-lo quasi, a diferencia de molts estudis que amb només veure una imatge el pots identificar.
https://vimeo.com/112358089
- Número 4:
- AKAME GA KILL! opening 2: Liar Mask de Rika Mayama. És una llàstima que aquest increïble opening es quedi en quart lloc només, però es que hi ha massa nivell aquesta temporada. Un inici un tant psicodèlic amb veus pròpies d'una ópera que acaben transformant-se en guitarres elèctriques. Apartat gràfic sublim, sobretot el joc de miralls al terre.
- Número 3:
- SELECTOR SPREAD WIXOSS opening 1: World's end, girl's rondo de Kanon Wakeshima. I entrem al decisiu top 3. No és molt coneguda aquesta artista però...oh déu meu, m'encanten les seves cançons, sobretot aquesta. Torna a repetir com a la primera temporada, inseparable del seu chelo. Un ritme trepidant i l'animació que va perfectament arrelada a la cançó, mostrant parts d'obscuritats i clarors.
- Número 2:
- KISEIJUU: SEI NO KAKURITSU opening 1: Let me Hear de Fear, Loathing in Las Vegas. Aquest grup em deixa simplement bocabadat. Cada dia es superen més. Amb l'opening 2 de Gokukoku no Brynhildr em varen tornar adicte. Guturals, veu electrònica i una animació un tant tenebrosa descriuen el que és aquest opening. I si, malahoradament no és el número 1 com molts pensarieu. Era indiscutiblement el millor... fins que va apareixer un altre per mullar les calces...
- Número 1:
- SHINGEKI NO BAHAMUT: GENESIS opening 1: EXiSTENCE de SiM. OR-GAS-ME. Això si es una violació graficosonora i lo demés són tonteries. És simplement apoteòsic. Ritme bestial de guitarra, gran part de la lletra en anglès on no podràs evitar cantar a coro "oh oh I'm the only one, oh oh who can save myself!". I una animació que no pot ser més perfecte. L'estudi MAPPA no para de sorprendrem. Va fer un treball enorme amb Zankyou no Terror i amb aquest va pel mateix camí o millor. M'atreviria a dir que és el millor opening del 2014, o al menys a la par amb Unravel de Tokyo Ghoul. Senyores i senyors, doneu-li al play i disfruteu d'aquesta meravella.
Espero que us hagi agradat. En 3 mesos ens tornem a veure al Top 10 d'openings i d'endings de la Temporada d'hivern 2015.
Shizen Eriksen- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich
Re: Top 10 OP/ED de la temporada de TARDOR
Per variar no m'he vist tants animes aquesta temporada com l'Eric, així que en general el llistat serà més curt i tal (de fet, en tinc uns quants despenjats que ja em miraré del tirón quan s'acabin xD)
Aquesta temporada m'estic mirant Akatsuki no Yona, Psycho-Pass 2, Fate/stay night i Gugure Kokkuri-san!
Endings:
Openings:
Aquesta temporada m'estic mirant Akatsuki no Yona, Psycho-Pass 2, Fate/stay night i Gugure Kokkuri-san!
Endings:
- 4. Akatsuki no Yona:
En general ni l'opening ni l'ending (ni l'anime mateix) d'Akatsuki no Yona trobo que no està gens currat...
- 3. Gugure Kokkuri-san! :
No em desagrada massa però el ritme no m'acaba de feeeeer i en general a l'anime no li diu un ending d'aquesta manera tot i que m'agrada que estigui cantant per el protagonista (igual que l'opening)
- 2. Fate/stay night:
No em desagrada però pel meu gust és un poc fatalista (sí, és la sensació que em transmet xD)
- 1. Psycho-Pass 2:
De tots els endings és el millor però ho és un poquet per descarte, perquè la resta no m'agraden massa. Tot i que dir que el canvi de ritme que té lloc al final m'agrada molt xD
Openings:
- 4. Akatsuki no Yona:
Vaja una puta merda d'opening que per no fer ni tan sols canten i està tot ple d'spoilers
- 3.Fate/stay night:
Doncs m'agrada bastant però com he dit a l'ending, a mi aquest tipus de música com a mig trista no m'acaba de fer... Ara, reconec que la cançó és una passada i la veu és moooolt bona!!
- 2. Psycho-Pass 2:
M'agrada força tot i que no està massa en la línia dels openings de la temporada passada. M'agraden especialment els canvis de ritme que van fent i el contrast entre les dues veus. En general em sembla bastant apropiat per Psycho-Pass
- 1. Gugure Kokkuri-san:
M'encanta aquest anime i l'opening reflecteix bastant bé el contingut de l'anime xDDDDD Que us recomano altra vegada que el vegeu i tal... a mi m'està encantant.
EL MILLOR ANIME DE LA TEMPORADA!!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Top 10 OP/ED de la temporada de TARDOR
Bé, jo tampos estic mirant moltes sèries de la temporada, així que els meus TOPS seran curtets xD (més que tops 10 els faré top 3)
Millors openings:
Els millors endings són els d'aquestes tres sèries amb el mateix ordre. Passo el de Magic Kaito ja que la resta ja els han posat la Hanako i l'Eric:
Millors openings:
- 3. Psycho Pass 2:
Ja que estem també el posaré XD
- 2. Parasyte:
- Bé, jo com l'Eric, també sóc del parer que l'opening és molt bo XD
- 1. Magic Kaito 1412:
- Doncs si, el meu opening preferit és el de Magic Kaito
Els millors endings són els d'aquestes tres sèries amb el mateix ordre. Passo el de Magic Kaito ja que la resta ja els han posat la Hanako i l'Eric:
- White of Crime:
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards