Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Hola a tooots!! :)
+2
Haok-X
Toshirou Hitsugaya
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola a tooots!! :)
Bueno jo em dic Marc tinc 19 anys i des de petit que sóc un gran aficionat del manga i animes, mes de animes que de manga pro kuan el anime va lent o relleno em paso ràpidament al manga. De preferencies magraden Bleach, on piece, naruto, fairy tail, i una gran llista que no posare.
He arribat a aquest foro per un amic que me la passat
Com ja es veu el meu personatje preferit es el Toshirou Hitsugaya i a la habitació tinc figures, clauers de figura gashapon d'ell i la seva espasa de fusta o plàstic no se, que me la vaig comprar al saló del manga.
Bueno espero haver explicat algo sobre mi i espero que em vagi b en aquest foro.
He arribat a aquest foro per un amic que me la passat
Com ja es veu el meu personatje preferit es el Toshirou Hitsugaya i a la habitació tinc figures, clauers de figura gashapon d'ell i la seva espasa de fusta o plàstic no se, que me la vaig comprar al saló del manga.
Bueno espero haver explicat algo sobre mi i espero que em vagi b en aquest foro.
Toshirou Hitsugaya- Jigokucho
- Nombre de missatges : 10
Reiatsu : 13
Edat : 29
Ubicació : Societat de Animes
Re: Hola a tooots!! :)
Iesa! Benvingut bon home XDDDD doncs res mirat una mica el forum i tal espero que estiguis actiu i no desapareixis no siguis marra, o no te doy tu medicacion diaria xD buah doncs res Marc no tinc masa mes que dirte si tens qualsevol dubte ja saps per on preguntarme tmb saps que tardare un any en respondret XDD
Haok-X- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811
Beeeenvingut! Espero que passis bones estones amb nosaltres i aviam si ens trobem pel chatbox!
Holaaa Marc!! Benvingut al foro!!
Espero que t'ho passis molt bé per aqui que participis molt!! ^^ I aveure si passes pel xatbox per aixi ens pots i et podem coneixer millor!!
Espero que t'ho passis molt bé per aqui que participis molt!! ^^ I aveure si passes pel xatbox per aixi ens pots i et podem coneixer millor!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 27
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Iep ! Doncs res, benvingut al nostre fòrum fantàstic ! Ens veiem pel xatbox !
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Bones Toshirooooo
Benvingut al fòrum!! Espero que et mantinguis actiu i que no et cansis de postejar mai! No et tallis a l'hora de fer missatges i compartir amb nosaltres la teva afició per Bleach -i altres mangas o animes-
Poca cosa més a dir-te, simplement que t'ho passis molt bé, que comentis sense vergonya i que ja veuràs que som penya molt maja, alegre i oberta!
Ens llegim
Benvingut al fòrum!! Espero que et mantinguis actiu i que no et cansis de postejar mai! No et tallis a l'hora de fer missatges i compartir amb nosaltres la teva afició per Bleach -i altres mangas o animes-
Poca cosa més a dir-te, simplement que t'ho passis molt bé, que comentis sense vergonya i que ja veuràs que som penya molt maja, alegre i oberta!
Ens llegim
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako
» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato