Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 477!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 477!
Una setmana de molta imatge i poca lletra, però bé, amb uns fets significativament importants! ^^
El trobaràs al nostre blog!!
El trobaràs al nostre blog!!
- Spoiler:
Ara sembla que sabrem el passat del Ginjo... ja era hora!! Estarem segurament un parell de setmanes amb el seu passat... Tindrà relació amb el pare de l'Ichigo??
Més preguntes que em passen pel cap: Realment és mort del Ginjo?? I el Tsukishima no era mort?? (segons el Ginjo, no li quedaven més de 10 minuts de vida...)
Una altra pregunta és: per què s'està carregant els fullbringers amb tanta rapidesa? Realment s'ha adonat que no tenen acceptació? Perquè és la sensació que em dóna, que els va matant ràpid i un darrere l'altre per llevar-se'ls de sobre... algú més pensa com jo??
Editat per darrera vegada per Hanako el Ds 12 Maig 2012 - 0:44, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 477!
- Spoiler:
- Hanako, penso igual que tu,tots aquets fullbringers estan morint massa rapid, son els dolents, haurien d'aguantar més..., pero pel que sembla d moment encara duraran una mica més, en Tusukishima és viu, la riruka també, i en Ginjou no és sap de cert, pero no pot morir tant rapid. El capitol en si no m'ha agradat gaire, ja que hi havia molt dibuix i poca lletra. Pero m'ha deixat amb les ganes de saber el passsat com a shinigami d'en GinjouXD
- Spoiler:
- Amb tanta lluita he trobat que ha estat un capítol un poc... buit, no trobau?
- Spoiler:
- A l'editor ja li haurà anat bé... no??
Però sí... no ha hagut gaire "chicha" Moltes imatges però poca certesa de què està passant realment! Jo, tot i això, estic d'acord amb el Samael... se'm fa difícil de creure que el Ginjo hagi mort tan de pressa...
Hanako- Administrador
- Spoiler:
- Tenia raó, faràn un passat del Ginjo
En realitat no crec que els fullbringuers singuin els dolents, jo crec que l'autor ho veu més com una introducció del que passarà a partir d'ara. Sincerament, espero que ens sorprengui i a veure cap a on tira la història ara. Per cert, quan diuen "li queden 10 minuts de vida" significa que està viu, pero morirà aviat, i per regla general de tots els mangas del món, aquesta persona sempre torna a liarla abans de morir o, directament, no es mor
Ara ja és més probable que en Ginjo sigui mort, si és així tindrem capítols del seu passat duran un temps... i com es mori la riruka... jo preferia que es morís la rukia!! Perque es fica davant??!!
A més en Kubo ens ha posat allò que li agrada tant. Quan algú es mor o s'esta morint, sempre fa la seva reflexió filosòfica de la vida mentre tanca els ulls. La veritat és que m'agrada, així que no em queixo
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Moltíssima raó, Kami... jo ja vull veure el capítol de la setmana que veeeeeee!!
Hanako- Administrador
Ja ho fan aposta que tots els que ho llegeixin vulguin el de la setmana que ve, pero jo no soc menys
Kami- Tinent insegur
La veritat és que ara mateix, només va tenir un "punt" d'emoció quan van pintar n'Ukitake com a mig dolent... Però... res massa apassionant... Convendria que introduís qualque cosa nova (si pot ser que no sigui segrestar al·lotes [noies :P], que ja està molt vist ) que li donés un poc d'emoció...
Home, fins ara el recurs de secuestrar noies ha donat molt bon resultat, però millor que no abusi d'això
Jo crec que el que passa ara és que falten personatges interessants. És a dir, ara estàn amb els fullbringuers i de moment, el ginjo és una mica més interessant, com en tsukishima i la riruka perquè m'agrada pero donen massa importància a personatges que als fans, actualment, ens importen ben poc xD
Quan van apareixer els espada jo pensava que acabaria sent patetic i al final va acabar sent flipant. D'acord que aquest grup de frikis no arribara mai al que han sigut els espada, però donem un vot de confiança. A veure si milloren, ara que sabrem el seu passat.
Jo crec que el que passa ara és que falten personatges interessants. És a dir, ara estàn amb els fullbringuers i de moment, el ginjo és una mica més interessant, com en tsukishima i la riruka perquè m'agrada pero donen massa importància a personatges que als fans, actualment, ens importen ben poc xD
Quan van apareixer els espada jo pensava que acabaria sent patetic i al final va acabar sent flipant. D'acord que aquest grup de frikis no arribara mai al que han sigut els espada, però donem un vot de confiança. A veure si milloren, ara que sabrem el seu passat.
Kami- Tinent insegur
ja sempre per aquestes dates normalment descansen tots el Shonem Jumps...uns 15 dies
Kirajh_Vizled- Estudiant de l'Acadèmia
- Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa