Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 481
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 481
Molt bones!!
Us deixam ja llest per llegir el capítol del manga d'aquesta setmana, el 481. El trobaràs al nostre blog!!
Us ha agradat??
Us deixam ja llest per llegir el capítol del manga d'aquesta setmana, el 481. El trobaràs al nostre blog!!
Us ha agradat??
- Spoiler:
Millor que el de la setmana passada!! Alguna cosa passa al Rukongai... les ànimes estan desapareixent (Troll Kubo, llegeixes el nostre rol?? xD) i finalment coneixem un dels nous enemics, un paio anomenat Ivan...
Si voleu saber què penso us diré que... per mi que és un Quincy amb poder de Hollow (per això de la màscara...) ara, no es diran Quincy, tindran un nou nom molt reshulon...
Què penseu què passarà ara??
Editat per darrera vegada per Hanako el Ds 12 Maig 2012 - 0:47, editat 1 cop en total
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 481
Molt millor que el de la darrera setmana!
Ara veurem com va això d'aquest nou "amic"...
PD: heu vist la cara de l'Orihime quan lo de la coca-cola? xD
Ara veurem com va això d'aquest nou "amic"...
PD: heu vist la cara de l'Orihime quan lo de la coca-cola? xD
Per cert, una pregunta: allò que apareix davant la Lisa i la Hiyori, és una garganta, no??
Hanako- Administrador
Escolteu, escolteu, escolteu!!!
Jo m'estic fent un embull molt gran: primer la Hiyori diu que ensuma un shinigami, però el que s'obre davant d'ella no és exactament una garganta... i molt menys és una porta Senkaimon!!!!
Què són aquesta penya rara nova??? És a dir, tenen un reiatsu semblant als shinigamis (perquè na Hiyori ensuma un shinigami...) però duen màscara de Hollow (però no són Vizards perquè la Hiyori l'hauria identificat com un dels seus, no??) Són Arrancar??? Massa fàcil, no?? I jo segueixo pensant que són Quincys perquè són capaços d'eliminar molts de hollows en un instant...
Jo m'estic fent un embull molt gran: primer la Hiyori diu que ensuma un shinigami, però el que s'obre davant d'ella no és exactament una garganta... i molt menys és una porta Senkaimon!!!!
Què són aquesta penya rara nova??? És a dir, tenen un reiatsu semblant als shinigamis (perquè na Hiyori ensuma un shinigami...) però duen màscara de Hollow (però no són Vizards perquè la Hiyori l'hauria identificat com un dels seus, no??) Són Arrancar??? Massa fàcil, no?? I jo segueixo pensant que són Quincys perquè són capaços d'eliminar molts de hollows en un instant...
- Spoiler:
Què pollas pasa aquí?? :Win:
Hanako- Administrador
Podria ser un quincy com dius tu o bé un arrancar, un shinigami mutant, un unicorn... pero lo més important, sera bo o malvatXD
Jo penso:
Son arrancars, i ho diria amb el 80% de probabilitats, perque als repeat & reboot en Troll Kubo va dir que apareixeria de nou l' Aizen... i que les probabilitats de que tornessin a sortir cada espada, per exemple, les probabilitats de tornar a veure en Grimmjow eren altes. Jo diria que son arrancars, aleshores jo crec que serà un:
Shinigamis vs arrancars vs quincys
Son arrancars, i ho diria amb el 80% de probabilitats, perque als repeat & reboot en Troll Kubo va dir que apareixeria de nou l' Aizen... i que les probabilitats de que tornessin a sortir cada espada, per exemple, les probabilitats de tornar a veure en Grimmjow eren altes. Jo diria que son arrancars, aleshores jo crec que serà un:
Shinigamis vs arrancars vs quincys
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
M'ha encantat la frase final:
"No sé quién eres, pero sal de mi cama ¬¬ "
Per cert, el imbecil del final, voleu saber que és? jo us ho diré, un freak dels grans
"No sé quién eres, pero sal de mi cama ¬¬ "
Per cert, el imbecil del final, voleu saber que és? jo us ho diré, un freak dels grans
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30