Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 496
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Qui serà el primer en morir?
Seireitei no Fansub. Bleach 496
Una setmana més amb un bon capítol!
Els nostres herois de la Societat d'Ànimes han alliberat el seu Bankai! Què passarà ara? Com seran capaços d'enfrontar-se als temibles Stern Ritters? I, amb tot això, què fa l'Ichigo Kurosaki?
Sense més elucubracions, Seireitei no Fansub us deixa amb el capítol d'aquesta setmana, Bleach 496 titulat Kill The Shadow.
Fins diumenge amb La Revista del Seireitei on us durem un poquet més d'informació sobre la carismàtica Desena Divisió!
Editat per darrera vegada per Hanako el Dc 27 Jun 2012 - 15:34, editat 2 cops en total (Razón : Hi afegeixo l'enquesta!)
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 496
IN-CRE-I-BLE, No té altre paraula, és INCREIBLE. Amb capítols així Bleach hauria d' estar dels primers de la llista de la shonen.
- Spoiler:
- I ara... què?? Això m' ho he preguntat en veure el final. Els capitans no tenen bankai, els han de recuperar, es a dir, han de recuperar el seu bankai sense poder emprar el bankai, els hauran de derrotar sense el bankai. Això es comença a possar interessant, encara que vull saber on és i que fa l' Ichigo. Jo crec que s' els serà impossible robar el bankai de l' Ichigo, i ara per ara, em sembla que ens podem olvidar de veure nous bankais com el d' en Kyoraku, l' Ukitake, la Rukia o l' Urahara, ja que si els utilitzen, s' els robaran. Això està interessant, vull que arribi ja el següent!!
- Spoiler:
- I AFEGEIXO:Crec que els arrancars s' uniran als shinigamis, així podran recuperar el seu bankai, qui sap
Editat per darrera vegada per Gooraa el Dc 13 Jun 2012 - 15:04, editat 1 cop en total (Razón : He afegit el segon spoiler)
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Doncs... aquí teniu el rànquing de la Shonen d'aquesta setmana:
Quant al capítol:
- Spoiler:
Beelzebub (Cover, Lead CP)
Toriko
One Piece
Nisekoi
Sensei no Bulge
Haikyuu!! (Center Colour, Extra Pages)
PSI Kusuo Saiki
Koganeiro (END, Extra Pages)
Kuroko no Basket (Center Colour)
Gintama
Koisome Momiji
Sket Dance
Kochikame
Medaka Box
Reborn!
Bleach
Pajama na Kanojo (Center Colour)
Kurogane
Nurarihyon no Mago
Magico
Absent: Naruto
Jump Issue #30 Information
Lead CP: Toriko
Center Colour: Medaka Box, Reborn!, Binbougami Ga (Extra Pages)
Extra Pages: Kurogane
Absent: One Piece
Quant al capítol:
- Spoiler:
Molt bo!! També tenc ganes de veure n'Ichigo i, sobretot, n'Urahara en acció!! Ha estat un capítol tan boo... No sé què pensar! No se m'ocorre com pot seguir... Així que he llegit un poc les primeres reaccions per internet i crec que les podríem debatre, a veure què en pensam tots.
Es diu que dels quatre capitans, qui té més possibilitats de morir és en Hitsugaya (tanta sort que això no ho llegeix la Momo...) Els internautes argumenten que:
-Byakuya té altres tècniques, com les Kido i les arts secretes que va aprendre de la Yoruichi
-Soi-Fong té el shunko i també les arts secretes com a capitana de l'esquadró de càstig.
-Komamura té la força bruta.
Aquests tres tenen altres tècniques i no necessiten del Bankai per guanyar, en canvia, la gent diu que en Toshiro sense el Bankai no podrà fer res. Jo, si sóc sincera, ho dubto molt. No es carregarà en Hitsugaya que, de fet, sempre queda primer a les enquestes de popularitat...
Es carregarà, segur, en Komamura, perquè lluita contra la nova tia bona i, a la tia sexy, no se la pot carregar... Bye, bye gosset!!
I, amb tot això: on són en Yamamoto, na Unohana, en Hirako, en Kensei, en Kenpachi i en Mayuri?
Hanako- Administrador
Molt bo el capítol!. Però el que no entenc és que Bleach torna a baixa de posicions... Si la trama s' està posant molt interessant!.
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
Ja... la veritat és que no s'entén! Ara realment està molt emocionant! Potser la gent s'estima més sang i violència que argument o, simplement, és que s'han cansat de les trollejades d'en Troll Kubo! La saga passada no va ser gaire bona...
- Spoiler:
He afegit una enquesta (és al primer missatge) a veure si ens motivam a comentar aquest capítol tan èpic! Només he pogut afegir una pregunta, quan en realitat volia demanar dues coses...
Qui creieu que morirà primer i qui recuperarà primer el Bankai?
Jo veig claríssim que el primer en recuperar el bankai serà en Byakuya. El primer en morir no ho veig tan clar, però em sembla que en Komamura té molts de números... la noieta guapa Quincy no morirà i no podrà guanyar-la només amb la força bruta...
Què en penseu?
Hanako- Administrador
Jo també penso que en Komamura pot ser el primer en morir, però no descarto la idea de la mort d' un personatge com la Soi- Fong o en Hitsugaya. Mai se sap d' en Kubo... Això si resem perquè no passi! XD
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
- Spoiler:
Penses que en Shiro la palmarà? Jo no ho crec perquè ha guanyat 2/6 enquestes de popularitat... seria massa arriscat, sobretot tenint en compte la puntuació de Bleach al rànquing de la Shonen, però com bé has dit, és en Troll Kubo, farà la cosa més impensable del món.
Jo crec que, si no mor, com a mínim algú ha de perdre un braç... sinó, m'enfadaré molt! XDDDD
Per cert, no trobau que hi ha moltes coses ara mateix a la trama?
-On està l'Ishida
-Nel, Orihime i Chad
-Ichigo i Kirge
-Urahara
-Societat d'Ànimes en general
-Capitans que encara no han anat a lluitar...
No tinc del tot clar que ara es passi mesos a la Societat d'Ànimes... Anirà alternant Ichigo i Societat d'Ànimes?
Hanako- Administrador
- Spoiler:
- Si s' ha d' escollir un està claríssim: Komamura. Raons:
-En Hitsugaya no s' el carregarà, es massa popular
-Byakuya, la mateixa història
-Soi-Fong, no ho sé xDDDDD també pot morir, però està claríssim que qui morirà primer de tots serà en Komamura
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
- Spoiler:
- Jo no crec que el hitsugaya sigui el primer en morir, que és per qui he votat, però m'agradaria que ho fos. No em cau malament, pero no soporto l'enchufe que té
La veritat és que, encara que no vulgui, qui mes probabilitats tenen son el komamura i la soi fong, que m'agraden els dos molt...
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30