Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Que mirar aquest estiu? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Que mirar aquest estiu? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Que mirar aquest estiu? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Que mirar aquest estiu? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Que mirar aquest estiu? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Que mirar aquest estiu? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Que mirar aquest estiu? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Que mirar aquest estiu? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Que mirar aquest estiu? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Que mirar aquest estiu?

+2
Ifrit
Gooraa
6 participantes

Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Que mirar aquest estiu?

Missatge  Gooraa Dt 19 Jun 2012 - 23:53

Com ja sabem, comencen les vacances!! i això vol dir, que es hora de començar algun anime!! teniu dubtes de quin anime començar? doncs per no mirar tema per tema, jo deixo aqui la meva opinió!!

-VOLS UNA SÈRIE LLARGA I ENCARA NO FINALITZADA??

Si es així, recomano... ONE PIECE
Argument amb les meves paraules:
En Luffy es va menjar una "akuma no mi" que es una fruita que quan te la menges, et dona un poder especial, però perds la capacitat de nedar. El problema ve quan en Luffy diu que vol ser pirata, encara que no sapigui nedar. Tot i així, ell s' embarca a buscar el seu somni, trobar el ONE PIECE, que es el tresor que qui el trobi, serà el rei dels pirates, i per això, reclutarà membres a la tripulació, que també tenen les seves ambicions, com en Zoro que vol ser el millor espadatxí del món, o en Sanji, que vol trobar l' All blue. MOLT RECOMANABLE!!
Que mirar aquest estiu? Parque-one-piece1-430x300

-VOLS UNA SÈRIE LLARGA PERÒ FINALITZADA??

Si es així, recomano... INUYASHA (No n' estic segura, però crec que té 167 episodis)
Argument amb les meves paraules:
L' Inuyasha es un semidimoni que vol l' esfera dels 4 esperits, però la Kikyo li fa una mala passada i el segella a l' arbre sagrat. La Kagome, una noia normal, viu a un temple. Un bon dia, va sentir sorolls extranys que venien del pou, i hi va caure. Quan es va adonar, era a l' era feudal, i allà va conèixer l' Inuyasha. La Kagome, accidentalment, va trencar l' esfera dels 4 esperits i es va escampar en mil trossets, ara, la Kagome s' haura de quedar a l' era feudal per recollir els fragments de l' esfera amb l' Inuyasha!!
Que mirar aquest estiu? Inuyasha1

-VOLS UNA SÈRIE CURTA I FINALITZADA??

Si es així, recomano... AO NO EXORCIST (Té 25 episodis)
Argument amb les meves paraules:
En Rin es un noi normal i corrent amb una força que no es natural, fins que s' adona que ell pot veure els dimonis. Descobreix que el seu pare es Satán, per tant, ell es el fill de Satán, un dimoni. Tot i així, ell vol derrotar-lo, per tant entra a l' acadèmia d' exorcistes sent un dimoni! però ho haurà de mantenir en secret amb els seus companys de classe, nomès ho sabrà el seu germà Yukio, que serà el seu professor i el mateix director!!
Que mirar aquest estiu? Ao_no_exorcist_gg_star_driver_ep17_advert1-533x300

També hi ha l' alternativa de Death Note, però crec que tothom d' aqui l' ha vist!! però es molt recomanable!!
Que mirar aquest estiu? Deathnote_1_6401

-PREFEREIXES ALGUN SHOJO FINALITZAT??

Si es així, recomano sèries com Maison Ikkoku i Kimagure Orange Road!! que si es Shojo, no crec que faci falta gaire argument, son fàcils d' entendre Joan
-MAISON IKKOKU
Que mirar aquest estiu? Maison-10

-KIMAGURE ORANGE ROAD
Que mirar aquest estiu? Kimagureorangeroad01
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Ifrit Ds 23 Jun 2012 - 17:36

Vaja , aquesta d' Ao no exorcist te mooolt bona pinta. Crec que la voré . I sobre Death note... exeisteix algú que no l'hagi vist? De totes formes sempre es pot tornar a vore en cas d'avorriment , si bé el final de l'anime es un poc decebedor comparat amb el del manga , no?

Si voleu una serie curta , us recomano Soul Eater ( 50 capítols). El manga encara continua ( i el que li queda...) i és diferent a l'argument ( i bastant millor) . No obstant està bastant bé l'anime. I és un dels més còmics que he vist en molt de temps.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Hanako Ds 23 Jun 2012 - 19:21

En Minato s'estava descarregant Inuyasha, però va molt lent... Així que, quan acabi la que estic mirant ara, crec que també m'apuntaré a Ao no exorcist! També em feia ganes veure Gintama perquè he escoltat molt bones crítiques... algú l'ha vista?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Gooraa Ds 23 Jun 2012 - 19:53

Jo he de dir que m' he començat a comprar els còmics de Soul Eater i m' està agradant molt!! Ao No Exorcist mola moltíssim! i mai m' he vist Gintama ni, de moment, la tinc pendent, es bona?
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Ifrit Ds 23 Jun 2012 - 20:44

Jo de Gintama tampoc he vist res...
I de soul eater , el manga és una passada , dels meus favorits. I a mesura que avança tot va agafant un punt fosc que m'agrada moltissim.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Momo Ds 23 Jun 2012 - 22:52

aprofito i deixo aqui una "petita" llista d'animes recomanats (en altres paraules, els animes de la meva "llista dels 21" (aixi li dic jo) d'animes pendents per veure, no se exactament de que cracten, pero a mi em van cridar l'atencio) :

SHONEN:
Full metal alchemist
La Melanconia de Haruhi Suzumiya
Soul Eater
Lucky Star
Ichigo 100%
D.Gray-man
Highschool of the Dead
Shakugan No Shana
Urusei Yatsura
Fairy Tail
Air Gear
Mirai Nikki
666 Satan
Another
Black Rock Shooter
Tengen toppa gurren lagann
Nyan Koi!
Kaze no stigma
Shinigami no Ballad

SHOJO:
Ouran High School Host Club
Tsubasa Reservoir Chronicle
Rosario + Vampire
Karin (Chibi Vampire)
Negima
Baka to Test to Shōkanjū

SEINEN:
K-on
Another


I la llista dels que estic veien ara (sense contar Bleach) aqui ja no els separo en generes perque sino no acabo mai xD

One Piece
Chobits
Ranma
Tales of the Abyss
Shugo Chara Party!
Bakuman
Negima

(d'escriure tants animes ara no recordo cap altre que estigui veient, encara que se que m'en descuido alguns XD quan m'en recordi editare el missatge) XD


I uns que ja he vist sancers:

Inuyasha
DN Angel
Shugo Chara!
Shugo Chara Doki!


Editat per darrera vegada per Hinamori Momo el Dg 24 Jun 2012 - 19:50, editat 1 cop en total
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Gooraa Dg 24 Jun 2012 - 13:02

Momo, tens 2 cops Fairy Tail!! xDDDD doncs jo Fairy Tail prefereixo que acabi, quan acabi ja en parlaré... I Black Rock Shooter jo també la tinc en pendents, amb Bokura Ga Ita i, desde ahir, Chihayafuru
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Momo Dg 24 Jun 2012 - 19:33

ups xD esuqe de tant escriure ja deia jo hauria fet algun fallo xD per cert, les categories de si es shojo, shonen etc. no se si m'he equivocat en alguna, pero mes o menys crec que esta be xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Ashtal91 Dg 24 Jun 2012 - 22:57

Jo estic veient altre cop, Bleach des del principi. I també tornaré a veure D.Gray-Man i Inuyasha en un futur.
M' han donat bones crítiques amb Baka Test to Shokanju, m' ho recomoneu??
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Momo Dl 25 Jun 2012 - 16:35

la de Baka Test to Shokanju no l'he vist (com vaig posar abans, esta a la llista) pero em van dir que era mol bona y divertida, vaig veure una petita part del primer capitol i nomes el principi ja feia riure, podries veure els capitols del principi i llavors decideixes si seguirla o no
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Ifrit Dl 25 Jun 2012 - 23:15

He començat amb Ao no exorcist , i està agradantme bastant!! Tal volta un poc tètric , però m'agrada!
Gràcies , Gooraa
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Hanako Dc 9 Jul 2014 - 13:37

Ei, he pensat de ressuscitar aquest post! Ara que ja és estiu estic completament peix i no sé quins animes mirar-me... En proposem uns quants cada un?

Jo us proposaria que, si us fa ganes un shojo sense massa romanticisme i molta emoció, us miréssiu Chihayafuru si encara no ho heu fet. Són dues temporades de 25 capítols: https://bleachcatala.forocatalan.com/t940-chihayafuru

A part us recomanaria Nurarihyon no Mago que em va recomanar el Haok, m'ha agradat molt! https://bleachcatala.forocatalan.com/t373-nurarihyon-no-mago Una altra que no té massa capítols i que em va enganxar molt va ser Psycho-pass: https://bleachcatala.forocatalan.com/t373-nurarihyon-no-mago

I així de més llargues, si no l'heyu vist, us recomanaria Full Metal Alchemist Brotherhood! Però, evidentment, la que més us recomano és Basilisk! Si no l'heu vist, sou uns heretges.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Gooraa Dc 9 Jul 2014 - 15:12

Bona pensada! Fa poc vaig veure un anime molt curt (de fet només té 12 episodis) i si us agraden els jocs de la fam suposso que us agradarà, i podeu seguir el manga ja que no crec que s'acabi fent 2a temporada a l'anime... És Btooom!

Si voleu un anime mig llarguet, dubto molt que hagueu vist Get Backers, dos amics que es guanyen la vida fent de "detectius" perque no tenen calers i mola molt, perque s'enfronten a casos que lel.. És un tipo Detectiu Conan però amb història continua, no tan llarga i no tan... similar, merda, no sé explicar-ho xD
Tot i que cal dir que l'anime és una mica vell, es va emitir en català ja fa moltíssim, però va ser geniaaaal.

Si no heu vist Fruits Basket de segur que també us encantarà, tracta de persones que es converteixen en animals de l'any que siguin, en plan gat, ratolí... I una noia ho descubreix -.- I ay hamol.

Un anime de 6 capitols que m'he vist fa res és FLCL (Fooly Cooly) és molt meh meh... però us pot arribar a agradar, tracta d'una noia que li pega amb una guitarra al cap a un noi i li surt un bony, i d'aquest bony li sortirà un robot, és molt mecha.

Btooom!:
Get Backers:
Fruits Basket:
FLCL:
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  drew-kun Dj 10 Jul 2014 - 12:55

Hanako escrigué:En Minato s'estava descarregant Inuyasha, però va molt lent... Així que, quan acabi la que estic mirant ara, crec que també m'apuntaré a Ao no exorcist! També em feia ganes veure Gintama perquè he escoltat molt bones crítiques... algú l'ha vista?

Si vols seguir Ao no Exorcist et recomano el manga. L'anime es queda molt al principi, es un d'aquests animes que l'han començat massa aviat i per tant han hagut de fer un argument alternatiu per acabar-lo com van fer a full metal alchemist (i la veritat m'agradaria que mes endavant fessin el mateix i fessin una segona temporada amb l'argument real)
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que mirar aquest estiu? Empty Re: Que mirar aquest estiu?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum