Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 543 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 543

+6
Haok-X
Isshin Shiba
IchigoBankai
drew-kun
Kenpachi Nafi
Hanako
10 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Hanako Dc 26 Jun 2013 - 12:10



Seireitei no Fansub. Bleach 543 Zi7m8FgNfutwnkgcuc_7OO4VrCmoG8uRkWq9iWfcHjs

Al Vandenreich, Juha Bach finalment ha triat un nou successor. Qui serà? Quina opinió tindran els altres Quincys al respecte?

Un molt interessant Bleach 543, titulat Letters, en català per Seireitei no Fansub.

Bleach 543. Seireitei no Fansub

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 26 Jun 2013 - 12:42

Shock Que acaba de passar? Cara Quadrada! El meu estimat Ishida és un malote? No pot seeer! :novull:
Sternritter seria el sinònim d'Espada? I en canvi d'anar amb números segueixen la gerarquia amb lletres? Reyespada Que complicao es todo... I amb aquests noms tan rarots jo em faré la picha un lio!
L'Uryu ha de tindre algun pla o deu star en plan vengativo amb els Shinigamis que van matar el seu avi Mayuri i al final l'Ichigo el convencerà de que la venjança no és la via correcte ploraran, es faran petons i todo el mundo pa casa.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Hanako Dc 26 Jun 2013 - 12:56

A mi simplement... m'ha encantat!!

Sternritter S, Mask De Masculine? De debò?? RiureRiure:riu:Molt millor que el "Nanana" Puto Tite xD

I un petit detall que m'ha cridat molt l'atenció:

Spoiler:


Ara a l'anàlisi en si del capítol.

Jo no m'ho esperava. No m'esperava que l'Uryu tingués un paper tan important. Com a successor hi veia claríssimament el QB (Quincy Buenorrom àlies Jugram Haschwalth). De debò l'Uryu té tant de poder?

En tot cas, avui se'ns ha dit una pista molt important sobre què i qui són aquests Quincys. De fet, ahir en Drew-kun ho va dir al xat i ara la seva teoria té més sentit que mai. El Juha presenta a l'Uryu com el darrer Quincy viu. Això vol dir que tots aquests Quincys, al igual que els shinigamis, estan morts?

Llavors no hauria estat cap mentida que l'Uryu fos l'últim Quincy...

Bé, sigui com sigui, el QB m'ha fet molta peneta... Sad
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  drew-kun Dc 26 Jun 2013 - 13:16

A mi el que em treu de cap es que ha dit que l'ishida es "l'unic quincy viu", aixo em dona a pensar:

1- Llavors els altres quincy nomes poden ser dues coses: o be animes de quincy ja morts o quincys creats a partir d'humans (si ha pogut crear quincys-arrancars a partir de celules de la Halibel i creus quincy no veig perque no), i segurament ha agafat els essers mes cruels. Ambdues coses reforçarien la meva teoria que el vandenreich esta a l'infern.

2- Que tindrien d'especial els quincys vius? A mes aixo ho podriem lligar per algun costat amb el que va dir en Quigle Opie sobre que no era possible que les seves fletxes fossin mes debils que les de l'ishida.

3- Sembla ser que si, que l'ordre de les lletres indica la força que te cadascun, per algun motiu en Juha i l'Ishida tenen la A i en Haschwalth te la B.

4- Aposto per un duel Grimjow vs. Bazz-B. Tots dos tenen la mateixa personalitat rebel i mostren el mateix odi contra el seu amo, i ja sabeu que en Tite sempre fa que en tots els combats (o gairebe tots) o be son duels predestinats o be els dos combatents tinguin alguna cosa en comu (ja siguin les habilitats, l'estil de combat o la personalitat)
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  IchigoBankai Dc 26 Jun 2013 - 13:30

Molt bo aquest capítol! se m'ha fet curtissim de lo wapo que es.

I no m'ha quedat cap dubte.

En Ryuken també es quincy i està viu, però curiosament no l'han reclamat, deu ser perque el seu poder no és prou decent o perque simplement ha amagat els seus poders i no ho saben.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Isshin Shiba Dc 26 Jun 2013 - 13:34

Buuaa quina mà de noms alemanys ha fotut el Tite! Amb els arrancars, són noms espanyols, amb els quincys són noms alemanys, la pròxima saga, seran italians? russos? jajaja Bé pel que fa el capítol a i m'ha encantat, sobretot que l'Ishida sigui el successor del paio aquell barbut i per tan estigui al bàndols dels Quincys. Vui veure a l'Ichi i l'Ishida lluitar. El que no vull és que l'Ishida en porti una de cap i traïcioni als Quincys, no, no ho vui!
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Haok-X Dc 26 Jun 2013 - 13:35

Jo le trobat aixi aixi, no se esta bé però es pot dir que ja m'ho esperava uwu
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Minato Dc 26 Jun 2013 - 14:09

No sé què deu estar fent en Ryuken... Però segurament vulgui parar els peus al seu fill més endavant, juntament amb n'Isshin.

Isshin Shiba escrigué:Buuaa quina mà de noms alemanys ha fotut el Tite! Amb els arrancars, són noms espanyols, amb els quincys són noms alemanys, la pròxima saga, seran italians? russos?

A la següent saga aniran vestits amb barretina i el capo serà el caganer XD.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Shizen Eriksen Dc 26 Jun 2013 - 17:48

Ja era hora que encertés per lo menys el començament del capitol home!
Tant que es va fer esperar, un capitol sencer dedicat al Vandenreich, menos mal. Analitzant el capitol, la plana on Juha Bach anuncia que l'Ishida és el nou successor he posat la mateixa cara que els Sternritters, de pedra. El més important de tot, l'Uryu està capacitat per ser el líder del Vandenreich, l'emperador dels Quincys? I aquí ve el que no m'ha agradat massa, per tercera vegada en poc temps un altre personatge que té un poder ocult... ja cansa una mica. El Schrift sembla ser la clau per traspasar el poders quincys, amb aquesta habilitat li donarà les tecniques actuals dels nous quincys i veurem que significa aquesta "A".

Parlant de si el ordre de les lletres determina més o menys poder com els números dels Espada jo crec que no és del tot cert. Jo crec que potser "A", "B" i "C" poden ser els més poderosos i si que estan col·locats com a rang, encanvi els demès no ho crec perquè el "Z" seria un tros de merda. A part les lletres estan assignades al nom del seu poder.

I el que diu la Hanako, l'Äs Nödt és viu/viva, a l'igual que en NaNaNa. El Bazz-B va sobreviure a les flames, aquest dos també ho havien de fer per descomptat, també sabent que en Byakuya i en Rose han de tindre la seva revenja.
Presentació dels noms d'alguns quincy (Mask de Masculine Facepalm). Aquest Bazz-B lluitarà contra el Grimmjow fijo i m'he fixat que a l'orella dreta te d'arracada un cargol i una femella Shocked. Després el Nakk Le Vaar és la versió bizarra de l'Aizen i l'home que esta a les ombres te pinta de ser algú important, el Sternritter "C" (?)

Només dir que segur els Sternritters faran la vida imposible al Ishida perquè no sigui el nou emperador.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 26 Jun 2013 - 18:10

No entenc com encara us podeu preguntar com és que X està viu després de llegir tants capítols de Bleach. Si la Momo està viva qualsevol pot estar viu!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Ifrit Dc 26 Jun 2013 - 22:07

Ahh.. un capítol sense shinigamis... quina delícia...
Ha sigut raro, però ha molat. L'esperança d'un Ishida ultrahiperüberOP m'agrada força. AIxò si, les traicions s'oloren per totes bandes XD
I bueno, si el bò d'As Nodt està viu i el Nanananananananbatman també, i tenint en compte que diu que Ishida es l'últim quincy viu... qui sap si en Juha pot regenerar i crear nous quincys a voluntat i l'hereu es aquell que passi a tenir aquest poder?
L'sternritter D m'ha recordat massa a la fracción gayer que tenia barragan...
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  drew-kun Dc 26 Jun 2013 - 22:19

Sternritters que coneixem i contra qui crec que lluitaran:

A: Juha / Ishida (lluitaran contra l'ichigo, evidentment)
B: Haschwalth (Tambe lluitara contra l'Ichigo)
C: Ni idea pero jo aposto pel de les ulleres que es va enfrontar a en Kyoraku (i que es tornaran a enfrontar)
D: Nakk Le Vaar (Jo aposto que lluitara contra l'Aizen, ja que son molt similars i tenen la mateixa manera de parlar, a mes, la D podria ser de "deformation" el que podria significar que tambe te poders ilusoris)
E: Bambietta (En Komamura de comptes pendents amb ella, espero que les tecniques del gos vell valguin la pena)
F: As Nodt (Podria ser en Byakuya, o potser en Renji, batalla en la qual superara el bankai d'en byakuya, i per tant es podria considerar mes fort que ell)
H: Bazz-B (Evidentment contra Grimjow)
I: Cang Du (En teoria te comptes pendents amb en Hitsugaya, pero nomes amb una espasa no crec que pugui fer gran cosa per molt que entreni, per tant jo crec que algu li treura les castanyes del foc, i que aquest algu sera l'Isshin)
K: BG9 (i aixo que collons es? un robot? Be el cas es que ha de lluitar contra la Soi Fong, i coneguent el seu estil de lluita no se si li fara falta el bankai)
U: Nananananananananananananana como se llama esa cancion (A part de ser una pregunta comuna a yahoo respuestas tambe es algu que te comptes pendents amb en Rose)
(?) Shaz Domino (ni puta idea pero sembla que llança com unes dagues, per tant.... algu amb molta velocitat: Yoruichi, Byakuya o Soi Fong)

Sternritters morts:
J, O, Q, R i els dos Y, Pero, qui ha dit que no els pugui substituir.

Aixo es el que penso, opineu i feu les vostres apostes. La minima esta a 5 € per combat, si guanyes t'emportes el doble!!!!!
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Takiko Dj 27 Jun 2013 - 20:10

Vaja capitol! Quan he vist l'Ishida ha estat com a NOOOOOOO, Ishidaa  Fuig  Jo no vull que sigui dolent Plorant

Però vamos, sent un dels protagonistes i amic del prota, sincerament crec que en algun moment entrarà en raó!

M'han agradat MOLT les teves teories Drew! Jo també crec que quan diu que l"Ishida" és el darrer Quincy viu és refereix a que els altres els ha transformat en Juha Bach d'alguna manera, i per això no són Quincys reals. Lo que me desconcerta molt és que en Ryuken no ha aparegut amb ells, ja que estant ell viu, és evident que l'Ishida no és l'unic Quincy viu. Tenguent en compte que fa 9 anys, el Juha Bach es va carregar a tots els mig Quincys, jo aposto a que no sap que és viu, ja que si no el considerés prou fort per unir-se a ells, crec que simplement l'hauria matat.
Sobre lo de que es troben a l'Infern, simplement m'encanta i crec que serà així! L'altre dia, veient un capitol de relleno, van parlar de l'infern (crec que la quarta peli va d'aixo) i vaig pensar, "que raro, des del principi que va sortir, no ha tornat a sortir mai més, no l'han explotat gens" per tant seria perfecte que sortis ara! A més jo crec que explicaria moltes coses, com per exemple on ha estat amagat tots aquests anys en Juha Bach.

I per finalitzar la torrada, una pregunta. L'Ishida sap que el Juha va matar la seva mare? Quan ho sapiga, que ferà?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Shizen Eriksen Dv 28 Jun 2013 - 2:21

drew-kun escrigué:Sternritters que coneixem i contra qui crec que lluitaran:

A: Juha / Ishida (lluitaran contra l'ichigo, evidentment)
B: Haschwalth (Tambe lluitara contra l'Ichigo)
C: Ni idea pero jo aposto pel de les ulleres que es va enfrontar a en Kyoraku (i que es tornaran a enfrontar)
D: Nakk Le Vaar (Jo aposto que lluitara contra l'Aizen, ja que son molt similars i tenen la mateixa manera de parlar, a mes, la D podria ser de "deformation" el que podria significar que tambe te poders ilusoris)
E: Bambietta (En Komamura de comptes pendents amb ella, espero que les tecniques del gos vell valguin la pena)
F: As Nodt (Podria ser en Byakuya, o potser en Renji, batalla en la qual superara el bankai d'en byakuya, i per tant es podria considerar mes fort que ell)
H: Bazz-B (Evidentment contra Grimjow)
I: Cang Du (En teoria te comptes pendents amb en Hitsugaya, pero nomes amb una espasa no crec que pugui fer gran cosa per molt que entreni, per tant jo crec que algu li treura les castanyes del foc, i que aquest algu sera l'Isshin)
K: BG9 (i aixo que collons es? un robot? Be el cas es que ha de lluitar contra la Soi Fong, i coneguent el seu estil de lluita no se si li fara falta el bankai)
U: Nananananananananananananana como se llama esa cancion (A part de ser una pregunta comuna a yahoo respuestas tambe es algu que te comptes pendents amb en Rose)
(?) Shaz Domino (ni puta idea pero sembla que llança com unes dagues, per tant.... algu amb molta velocitat: Yoruichi, Byakuya o Soi Fong)

Sternritters morts:
J, O, Q, R i els dos Y, Pero, qui ha dit que no els pugui substituir.

Aixo es el que penso, opineu i feu les vostres apostes. La minima esta a 5 € per combat, si guanyes t'emportes el doble!!!!!
En Shaz Domino és mort, el va matar l'Ichigo quan va entrar a la SS.
Els de la 12ª van colocar una cambra invisible a la porta que hi ha al cel que connecta Hueco Mundo amb la SS, però en Shaz va trobar el lloc, abans de ferir a l'Akon, aquest va poder obrir la porta i en aquell moment l'Ichigo se'l va carregar mentres es presentava. Perquè després els Sternritters diuen que "El seu (Shaz) reiatsu ha desaparescut, que està passant?" Wink

Tot lo altre estic totalment d'acord amb tu (Tant de bo sigui veritat que Aizen-sama tornés Lloança )
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Haok-X Dg 30 Jun 2013 - 2:15

Seireitei no Fansub. Bleach 543 1012317_522610851119575_1919236775_n
Aqui diu les lletres, ma o menos xDDD
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Hanako Dg 30 Jun 2013 - 13:33

MOLT ÚTIL, HAOK!! Lloança

A la fi tots els despreciables Quincys en un sol quadre Bah!

Ens queden molts per conèixer encara... Si tots tenen un nom com Mask De Masculine o NaNaNa pot ser molt divertit!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Takiko Dg 30 Jun 2013 - 18:46

Ostres Haok moltes gràcies! Esquema molt útil, ara a estudiar-lo! :Quincy: 
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Shizen Eriksen Dg 30 Jun 2013 - 20:09

La imatge no se si la vaig veure per la wiki de bleach però ajuda molt, gràcies per la aportació Haok.
Aprés D\'acord!
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  IchigoBankai Dg 30 Jun 2013 - 20:54

sehh mola el quadre
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Hanako Dt 2 Jul 2013 - 13:57

Porra per demà, porra per demàaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jo voto per Societat d'ànimes! Dubto molt que en Tite ens mostri demà més zanpakutos o més IshidaOP/QBtraumat. Potser veurem un poc d'Unohana, que fa temps que no en sabem res, o un poquet de Komamura ciclat vs. gos enorme.


Què en penseu? Hagan sus apuestas! xD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 2 Jul 2013 - 14:06

Però segur que demà hi ha capítol? Al Calendari de Submanga no surt ni Naruto, ni Bleach, ni One Piece. Segur que demà no hi ha Shonen Jump?
Bueno si tenim la sort que si que hi ha capítol jo crec que encara hi haurà una mica més de Quincys, potser només mitad capítol i l'altre capítol tornarà a la SS (espero q si!).
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Hanako Dt 2 Jul 2013 - 17:11

En teoria n'hi hauria d'haver. Les edicions on no hi ha la WSJ són:

Edición #04-05 (3ra semana de Diciembre) --> No hay WSJ en la última semana Diciembre (Fin de Año)
Edición #06-07 (1ra semana de Enero) --> No hay WSJ en la 2da semana de Enero (Año Nuevo)
Edición #22-23 (última semana de Abril) --> No hay WSJ en la 1ra semana de Mayo (Golden Week)
Edición #36-37 or #37-38 (1ra semana de Agosto) --> No hay WSJ en la 2da semana de Agosto (Semana Obon o de Obon)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Takiko Dt 2 Jul 2013 - 21:50

Jo crec com vosaltres, potser ens explicarà algo més dels Quincys i després anirem a la SS. Potser ens explicaran algo del Byakuya (que fa molt que no surt) o sobre la 4t divisió.
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Shizen Eriksen Dt 2 Jul 2013 - 22:28

Nafi escrigué:Però segur que demà hi ha capítol? Al Calendari de Submanga no surt ni Naruto, ni Bleach, ni One Piece. Segur que demà no hi ha Shonen Jump?
Bueno si tenim la sort que si que hi ha capítol jo crec que encara hi haurà una mica més de Quincys, potser només mitad capítol i l'altre capítol tornarà a la SS (espero q si!).
Submanga ara és una broma, posa també que Fairy Tail surt els dimarts quan surt els divendres i coses per l'estil.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Minato Dc 3 Jul 2013 - 10:29

erikinpark96 escrigué:
Nafi escrigué:Però segur que demà hi ha capítol? Al Calendari de Submanga no surt ni Naruto, ni Bleach, ni One Piece. Segur que demà no hi ha Shonen Jump?
Bueno si tenim la sort que si que hi ha capítol jo crec que encara hi haurà una mica més de Quincys, potser només mitad capítol i l'altre capítol tornarà a la SS (espero q si!).
Submanga ara és una broma, posa també que Fairy Tail surt els dimarts quan surt els divendres i coses per l'estil.
La setmana passada també deia que no n'hi hauria. No us en fieu.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 543 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 543

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum