Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Primera NIT DE ROL.
+3
Meina
Victor Kudo
Hanako
7 participantes
Bleach en català! :: Rol :: Informació del rol :: Dangai
Pàgina 1 de 1
Quan voleu la primera nit de rol?
Primera NIT DE ROL.
Au, ja teniu l'enquesta per saber quan voleu la nit de rol. En principi a tothom li va bé el diumenge, però l'hora encara no l'hem parlat.
He pensat que o bé a mitja tarda i fins l'hora del sopar o bé després del sopar i fins que tinguem son! Vosaltres decidiu!
He pensat que o bé a mitja tarda i fins l'hora del sopar o bé després del sopar i fins que tinguem son! Vosaltres decidiu!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Primera NIT DE ROL.
Jo penso que el diumenge 1 es una mica aviat, sobretot pels que tenim recuperacions la semana següent i em d'empollar com bojos,jo a partir del dijous no tinc res aixi que a mi em vindria bé apartir del dia 5.
Victor Kudo- Tinent fruit d'experiments
- Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió
Bé, sigui quan sigui, ja he fet el primer guió per si de cas el volíeu fer el diumenge 1, que és ja. L'he fet posant tres coses: el lloc on es duu a terme l'acció, qui és el dolent i què fa per ser dolent.
Ho triaré mitjançant un dau, per tant, hi ha 6 opcions per a cada una d'aquestes coses (excepte per a l'acció que no se m'ocurria res més i tornaré a tirar el dau si em surt un 6). Com que és el primer, no he volgut posar de dolent a ningú del fòrum, aixi que tots els dolents seran personatges de Bleach (excepte els que ja tenim reservats, que quedaria estrany).
Proposo que cada mes faci aquesta feina una persona diferent, si us plau.
Ho triaré mitjançant un dau, per tant, hi ha 6 opcions per a cada una d'aquestes coses (excepte per a l'acció que no se m'ocurria res més i tornaré a tirar el dau si em surt un 6). Com que és el primer, no he volgut posar de dolent a ningú del fòrum, aixi que tots els dolents seran personatges de Bleach (excepte els que ja tenim reservats, que quedaria estrany).
Proposo que cada mes faci aquesta feina una persona diferent, si us plau.
- Spoiler:
Ja sé que el sistema per triar dolents és un poc caòtic, però no he trobat una manera més senzilla de fer-ho (que segur que n'hi ha). Si voleu afegir res o no enteneu alguna cosa m'ho feu saber! ^^ Segur que es pot millorar molt més
Hanako- Administrador
Hanako, et puc demanar un favor, podies treure el Kensei?? Siusplau. Es que he començat a fer un rol al que hi surti el Kensei, quan hagi pensat el nom penjaré el primer capítol.
Respecte lo de la taula i el dau, jo trobo que es una molt bona manera de decidir-ho, deixar-ho a la sort, així ningú es pot queixar!!
Respecte lo de la taula i el dau, jo trobo que es una molt bona manera de decidir-ho, deixar-ho a la sort, així ningú es pot queixar!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
No podem fer el primer demà encara que no hi poguem ser tots? T.T Em fa molta ilu començar-ho! Total només serà de prova I gràcies per la currada de l'organització. Però tinc una pregunta, quants cops al més ho farem lo del rol? Un cop, no? O sigui que simplement canviarà la persona que tiri els daus, ho he entés bé?
D'acord, treuré el Kensei, cap problema! Gràcies per avisar
Jo només el faria una vegada al mes, però aquesta taula que m'he inventat és molt lliure. Cadascú es pot inventar la seva i decidir quins aspectes li interessen més (jo que sé, potser si algun dia l'Ifrit decideix fer la taula un mes li dóna molta més importància a l'època en què passa o a les armes que es fan servir que no a qui és el dolent, per exemple xD)
Ens veiem al xat demà a partir de les 22h! Suposo que el de demà serà més que res una prova, per veure quines coses s'han de tenir presents, què s'ha de millorar, etc.! Segur que molarà un munt!
Jo només el faria una vegada al mes, però aquesta taula que m'he inventat és molt lliure. Cadascú es pot inventar la seva i decidir quins aspectes li interessen més (jo que sé, potser si algun dia l'Ifrit decideix fer la taula un mes li dóna molta més importància a l'època en què passa o a les armes que es fan servir que no a qui és el dolent, per exemple xD)
Ens veiem al xat demà a partir de les 22h! Suposo que el de demà serà més que res una prova, per veure quines coses s'han de tenir presents, què s'ha de millorar, etc.! Segur que molarà un munt!
Hanako- Administrador
Ems jo estaré avui tota la nit estudiant així que ho sento però no podrà ser avui per mi
Isshin Shiba- Oficial de les Tretze Divisions
- Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel
No us preocupeu, el primer serà un poc caòtic, així quan us incorporeu ja ho haurem perfeccionat Ànims amb els exàmens!
Ja he llençat els daus i el resultat ha estat...
Lloc: Palau del rei
Dolent: Tetsuzaemon Iba
Què vol fer: Planeja una invasió al món on comença el rol.
Ja he llençat els daus i el resultat ha estat...
Lloc: Palau del rei
Dolent: Tetsuzaemon Iba
Què vol fer: Planeja una invasió al món on comença el rol.
- Spoiler:
Si que té pinta de dolent mafiós, sí xDDDDDDD
Hanako- Administrador
Que guay! M'agrada molt lo que ha sortit! Iba malotee xD
En veim al vespre!
En veim al vespre!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara
L'esona que hi vaig estar jo no va ser gaire caos, diria jo, va estar molt bé! I jo ho vaig disfrutar moltissim!! Ja tinc ganes de repetir-ho!!
Per cert, al final la historia com va acavar?? Que estic molt intrigada!!
Per cert, al final la historia com va acavar?? Que estic molt intrigada!!
Meina- Tinent estricta
- Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!
Jo també penso que va anar perfecte, m'ho vaig passar genial, al principi anava una mica perdut (era el meu primer rol) però després ja li vaig agafar el truc. Espero que en seguim fent!
Al final vam trobar l'Iba als banys termals del Kirinji i la taicho es va encarregar de que no tornés a molestar XD
Al final vam trobar l'Iba als banys termals del Kirinji i la taicho es va encarregar de que no tornés a molestar XD
Va ser la pollaaaaaaaaa! :crit: M'ho vaig passar molt bé! La putada és que a aquestes hores la gent al final se n'acaba anant per l'hora que es fa, hauriem de trobar una solució a això. Podriem intentar nous horaris a vera que tal va. Ja tinc ganes de repetir-ho!
A mi també me va agradar molt! L'estona que vaig estar m'ho vaig passar genial!
Trobo que va ser molt dinàmic, i poc caòtic pel que podria haver estat, més o manco anavem seguint el fil (algun cop ens contradeiem un poc, però és normal xD) i va sortir una història ben xula!
Trobo que va ser molt dinàmic, i poc caòtic pel que podria haver estat, més o manco anavem seguint el fil (algun cop ens contradeiem un poc, però és normal xD) i va sortir una història ben xula!
Takiko- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 34
Ubicació : A la tenda de l'Urahara