Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Entrevista a: IchigoBankai
+11
Isshin Shiba
Haok-X
Victor Kudo
Shizen Eriksen
Meina
Javi Ciffer
Takiko
Wely Gin
Hanako
Minato
IchigoBankai
15 participantes
Bleach en català! :: General :: Normativa :: Zona Usuaris
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Entrevista a: IchigoBankai
Haok-X escrigué:-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?
Sempre els hi vaig canviant l'ordre, però serien aquests..
10-Bleach
9-Trigun
8-Slam Dunk
7-Bola de drac
6-Samurai Champloo
5- Neon Genesis Evangelion
4-Yuyuhakusho
3-Psycho pass
2-Steins:gate
1-Serial experiments lain
Haok-X escrigué:-> Intel o Amd? justifica-ho!
Això va a gustos i depèn del tipus de màquina que vulguis montar. Personalment fa anys que vaig amb intel, teoricament és més fiable i s'escalfa menys.
Però avui en dia Amd esta molt bé també.
Haok-X escrigué:-> Quan erets petit que volies ser de gran? esta lligat amb les coses que as fet o aconseguit? de quina manera i pq?
Volia ser arqueòleg o explorador.. No s'assembla massa a res del que estic fent.
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Isshin Shiba escrigué:- Quina és la situació més ridícula en que t'has trobat en tota la teva laif? (Explica't en una redacció d'unes 150-200 paraules. Ok, no, les paraules que et donguin la gana)
HES MULL GRASIOSA
Iba llo con my carro un diha i me caih jijaoajiajai
No tio, joder mira que fer-me explicar això...
Estàvem en unes colònies i compartíem horari de piscina (descoberta en un bosc i tal) amb un altre casal d'estiu. Li estàvem fent bulling en broma a un nen del nostre casal, li baixàvem el banyador i tal xD Però em vaig confondre amb un altre nen desconegut i li vaig baixar el banyador. Imagina el merder. xD
Isshin Shiba escrigué:- La personatge més bonica d'anime/manga per tu? Justifica la resposta.
Rias Sempai de highshool dxd
xD més que res per caràcter, es lo més intel·ligent q et puguis trobar i alhora es molt porca. lol
D'un anime que sigui més seriós... Potser la botan de yuyuhakusho.
Isshin Shiba escrigué:-Et donen la possibilitat de tenir poders sobrenaturals o una polla d'aquestes. Quin poder escolliries? Faries el bé, el mal, o en faries un ús equitatiu? Elabora la teva resposta please.
Faria el que em sembles a mi correcte. A la meva manera,
Gooraa escrigué:-Yaoi o Yuri? N'has d'escollir un i justificar-ne bé la resposta e.e
Tot menys yaoi, així que yuri suposo, tot i que no n'he vist mai, em sembla xD
Si mirés Yaoi seria gay i no ho sóc.
Gooraa escrigué:-Segueixes dormint amb peluix? CONFESA. I no menteixis o el rei de les aspiradores t'absorbirà
M'agradaria conèixer el rei de les apiradores, pero ja CONFESSO JA CONFESSOOOOOOOO.
No dormo amb cap peluix ja , sorry jeje
Gooraa escrigué:-Imagina't que estàs en un país on no coneixes la llengua, estàs sol i surts a les 3 de la matinada a donar un tomb pel carrer perque no pots dormir (Si, tot molt normal). Però quan surts al carrer, una banda de xungos et para i t'amenaçen amb un ganivet, dien-te coses que no entens. Tu estàs indefens, no portes res per fer mal, i no pots correr perque estàs envoltat, a més que són motoristes xungos i t'atropellarian. Què faries?
A veure, sembla que l'únic remei que em queda és morir no? Doncs mhi negaria i li clavaria un cop al primer que em semblés oportú per fugir corrents cap a on hi hagués molta població que els fes dissuadir de l'atac. Com que van en motos m'endinsaria en carrerons xungos.
Erwyn14KC escrigué:Quin és un dels Openings d'anime que més t'agraden?
És difícil triar... En poso un.
Erwyn14KC escrigué:Una olor que t'agradi molt?
La de llibre nou, per exemple.... Ara no em venen al cap olors : (
Erwyn14KC escrigué:Quina és la teva peli favorita?
En tinc moltes. Una és TOTAL RECALL (2012)
Samael escrigué:Aqui va el meu set:
La pregunta de l'illa que li vaig fer al cani, però Yisus no et diu cani leprós.
Si un dia un negre supernegre et tires una maledicció i et tornessis gay, et liaries amb el cani?
NO
Samael escrigué:Si després Yisus et desgayolitzes i anessis de creuer pel mediterrani, quants quadres tinc a casa meva?
Probablement cap.
Samael escrigué:Pots utilitzar un comodí i anul·lar una pregunta(menys la de la illa) per contestar aquesta: Si poguessis escollir un mon d'un anime,a quin aniries a viure?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa al de bola de drac, almenys fotria algo alçant els braços per la bola genki, em sentiria útil xD.
Nano, no has contestat la pregunta de l'illa, ja l'estàs contestant
Si estiguessis a una illa deserta(però no del tot, amb palmeres, aigua i negritus) i vingués Yisus i et digues:"Tu, leprós, t'invoco a 3 persones del forum aquell de Bleach al que estàs".Qui serien els afortunats?
PD: ets un vago de caca
Si estiguessis a una illa deserta(però no del tot, amb palmeres, aigua i negritus) i vingués Yisus i et digues:"Tu, leprós, t'invoco a 3 persones del forum aquell de Bleach al que estàs".Qui serien els afortunats?
Samael escrigué:Nano, no has contestat la pregunta de l'illa, ja l'estàs contestant
A la Hanako, al Minato i l'Isshin
Igual em fusileu, però de què va això? xD
Ogichi- Jigokucho
- Nombre de missatges : 15
Reiatsu : 14
Edat : 29
Ubicació : Món Interior de l'Ichigo
Resumint, bàsicament de trollejar amb preguntes a un usuari diferent cada setmana.
PD: Ichigo, ja que hi ets, explica perquè ens duries a l'illa deserta, no? ¬¬ Que allà no hi ha portals ni wifi!
PD: Ichigo, ja que hi ets, explica perquè ens duries a l'illa deserta, no? ¬¬ Que allà no hi ha portals ni wifi!
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Hanako escrigué:Resumint, bàsicament de trollejar amb preguntes a un usuari diferent cada setmana.
Per marginar-nos tots quatre junts...
Pàgina 2 de 2 • 1, 2