Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a la Hanako EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a la Hanako EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a la Hanako EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a la Hanako EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a la Hanako EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a la Hanako EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a la Hanako EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a la Hanako EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a la Hanako EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a la Hanako

+10
Haok-X
IchigoBankai
Wely Gin
Samael
Takiko
Minato
Victor Kudo
Javi Ciffer
Gooraa
Hanako
14 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dl 24 Mar 2014 - 22:02

Espero la vostra venjança erotica i moltes preguntes Ukitakeianes.

Si us plau, preguntes en mode hard

Hanako UKI 4 EVAH!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Gooraa Dt 25 Mar 2014 - 17:19

Comencem amb les preguntes eròtiques e__e

1) Anime preferit que t'hagis vist sense contar Bleach? M'agradaria que em fessis una llista de tots els animes que valguin la pena veure i el teu personatge preferit i per què Content I parlem de Bleach, a part de l'Uki i en Kyo qui t'agrada més l'atenció? A mi em va cridar l'atenció que fessis cosplay de la Senjumaru, la vas triar per cap motiu? (Mil preguntes en una mode on xD)

2) Què volies ser quan eres petita? Tots teniem els típics capritxos de ser veterinari, bomber, policia... Jo tenia el capritx de ser metge xDDDDD
Quan vas començar el batxillerat ja tenies molt clar que volies fer filologia catalana? O tenies en ment una altre cosa? Has dubtat mai o t'has arrepentit algun cop?

3) Parlant del teu personatge de rol, per què té els cabells taronjes? Hi ha cap significat amagat o és simplement per què t'encanten? I el caràcter del teu personatge, està inspirat al teu caràcter de veritat, o vas crear una imatge xulonga pel personatge?
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Javi Ciffer Dt 25 Mar 2014 - 23:33

Aquí van les meves preguntes.
1-Quan i com vas coneixer el món de Bleach i que vas pensar la primera vegada que vas vore a Ukitake? Per què t'agrada tant Kenshin? Trobes alguna semblança entre Kenshin i Bleach?
2-Per què les coses que t'agraden dius que són ERÒTIQUES? Sempre ho has dit? PD:Recordo que tenies un pou que es deia Erotiquet o algo així.
3-D'on va surtir la ideia de fer rols al fòrum? Explica'm que es el que més et diveerteix el fer rols i pot ser que em fagi un personatge.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Victor Kudo Dc 26 Mar 2014 - 14:14

- Tothom sap que ets una adoradora del Ukitake (això he escoltat  Pervertmoon ). Si l'Ukitake de cop es converteix en un malo malote et seguiria agradant? Com creus que es el seu Bankai? Per què creus que el TrollKubo li fa tant bullying (entre deixar-lo mig a l'estacada, la seva tubercolosis, el seu tinent mor...) ? Si fossis tu que faries per donar protagonisme a l'Ukitake? T'agradaria un crossover entre ell i el Kenshin? Com seria? Creus que en Hanataro arribara algun dia a ser Capità de la 4ª divisió? S'acabara el món si arriba a passar?

- Com vas començar al món Otaku? Que penses de ser Otaku? Qué és el que més t'agrada d'anar a eventos i coses sobre el món Otaku (no val dir per estar amb nosaltres e.e) ? I el que menys? Imagina't que ets una empresaria i has d'organitzar un evento, com seria? Possaries persones vestits de gamba publicitant l'evento? On el faries? Quines activitats erotiques es farien?

- Si totes les persones erotiques del forum puguessim anar junts cap al Japó, que llocs t'agradaria visitar si o si? Qué coses creus que valdria la pena comprar? Que menjar t'agradaria tastar? Faries alguna cosa random per deixar constancia de que em anat al Japó? Si apareix els de Callejeros Viajeros que els diries? Cridariem alguna frase o paraula épica? Series com els japos que venen de turisme que fan fotos a tot o et controlaries? T'agradaria fer com els Youtubers que fan mini sèries sobre llocs que visiten? Si la fessis com seria la mini sèrie?

- Si tinguesis el poder de ser a més d'un lloc alhora i de ser immortal que faries? (Mínim 10 línies pls)
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Minato Dc 26 Mar 2014 - 15:40

Això és molt difícil, perquè més o manco ho sé quasi tot... Però bé, a mem què surt!

- Què et va decidir a crear el fòrum? I el fansub? T'agrada com està anant tot? Estàs satisfeta? Què canviaries?
- Per què tanta obsessió amb les gambes? Gamba eròtica! Vas patir algun tipus de trauma infantil? Si et féssim una psicoanàlisi què sortiria? Consideres que estàs malament del cap?
- Com t'ho has fet per fer de mi --una persona totalment respectable-- un tros de friki que va a salons del manga amb cosplay, i tradueix manga mentre és a la Universitat?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Takiko Dc 26 Mar 2014 - 18:40

Comença el mode hard de la Takiko Twisted Evil (et copio l'esquema de fer les preguntes eh :P)

1-Hanako com a una de les persones més eròtiques del món
Si un bon dia et despertes, i veus la notícia de que les gambes es troben en perill d’extinció i que per tant no es poden pescar, ni menjar més, que faries? Com preferiries morir, a causa d’un empatx de gambes o en una lluita salvant a l’Ukitake? Qui preferiries tenir com a jefe, a l’Aizen o a l’Omaeda? Creus que en Bauzà (Joserra para los amigos) utilitza gomina de mala qualitat i per això té idees tan meravelloses i ens dóna pel cul tot el que pot i més? O creus que li ve de naixement? Quina mesura contra el català, de totes les que han pres al llarg dels anys a Balears, és la que et fa més ràbia? Quina gent et fa més ràbia, la que diu que el mallorquí no és català o la de “a mi me hablas en español”?

2-Hanako com a fan incondicional de Bleach en general i de l’Ukitake en particular
Com creus que acabarà Bleach? Quina creus que és la trollejada més gran que ha fet Tite? Creus que en Tite ens ensenyarà tots els Bankais que li falten? Creus que algun personatge que no esperam tendrà Bankai? Quin? Que creus que és pitjor, que Tite mati a l’Ukitake o que el deixi viu però no mostri el seu Bankai? Ukitake amb els cabells amollats, recollits o curts? Crec que entre l’Ukitake i el Kyoraku hi ha alguna cosa més que una gran amistat? Com creus que era l'Ukitake en la seva època d’estudiant? Te l’imagines igual que ara o diferent? Sé que tens una carpeta amb millions de fotos de l’Ukitake, ens pots mostrar la teva preferida (només una)?

3-Hanako com a otaku del món
Quina ha estat la teva primera impressió de la Torhu Honda? Kyo o Yuki? Creus que els shojos idealitzen el paper dels homes, o realment creus que existeixen homes així? Per tu que és un bon shojo? I un bon shonen? Ninjas o samurais? Que és el que més t’agrada del Japó medieval? I el que menys? La pregunta definitiva d’aquest apartat: en una batalla entre el Carlos i el Ricardo, qui creus que guanyaria? Com t’imagines la batalla? Ens la pots descriure breument?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Samael Dc 26 Mar 2014 - 20:02

1._. Pregunta sobre l'ultim anime vist: Imaginat que per raons x o z, acabes aconseguint la immortalitat, com enfocaries la teva vida?
Aprofitaries per ajudar o faries trastades? Podries aguantar el fet de perdre la gent que estimes una i altra vegada, o et resignaries a viure pel teu compte?Et menjaries altra gent?

2.-.La moguda de l'illa: Bé ja saps com funciona, tria tres persones del forum per anar a una illa deserta(bé,no del tot) i per desgracia el Minato no pot ser cap dels triats...Si vols justificar la resposta ets lliure de fer-ho. És penalitzaran respostes no valides.

3..Coses aleatòries: Si poguessis escollir un món d'anime per viure, quin seria i per quina rao? Si poguessis triar un poder d'algun manga/anime per utilitzar-lo en el món real, quin seria? Carlos o Ricardo? Pedra, paper o tisores?
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Wely Gin Dc 26 Mar 2014 - 22:08

Aquí van les meves!

- Quin és el teu personatge preferit de cadascuna de les series de la nit d'anime (Steins;Gate, Basilisk i Baccano)? Per què? I els que trobes més infumables?

- Si haguessis de triar un personatge femení de Bleach perquè fos la parella de l'Ukitake a qui escolliries? Per què? I a quin personatge masculí? (No es val el Kyoraku)

- Què creus que amaga l'Ishida? Realment vol venjar la seva mare? No és una teoria massa fàcil? No creus que amb la ratlla dels cabells al mig estava molt sexy i amb el pentinat "nou" sembla una mica gay?
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  IchigoBankai Dc 26 Mar 2014 - 23:48

Jo no les faré mode hard, et deixaré respirar.De fet, gairebé tot ja t'ho han preguntat i la part hard és trobar preguntes que no t'hagin fet.



-Grups de música preferits. Recordo que et mola Oprimits, que més? L'estil que predomina entre els preferits?


-Videojocs. Jugues a algo? O t'agradaria /no tens temps?.. Joc preferit?

IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Haok-X Dj 27 Mar 2014 - 3:04

Hanako: Hola: Que tal? :  t’agraden els amv? Que es el que et fixes en els amv per que t’agradin? Musica animació o nomes t’agraden per que sí? Que es el que demanes pq una sèrie sigui bona? Que creus que necessiten les series pq t’agradin? un simple per que m’agraden no em serveix. Com definiries una obra mestre? Pistoles, Espases o Màgia? Vampirs, Dracs o Yokais? Guerres, Lluites nobles o Assassinats? Justifica-ho tot.
 
Com as pensat sempre de tu personalment? T’agradaria ser una persona freda? Has pensat en canviar? Paciència admiració o respecte, que es el que t’agradaria que la gent et tingues? Creus que podries viure sent una altre persona amb altres aficions? O trencaries les seves aficions  per ser ferma a les teves? Meh Nyan o Bah?
 
Estils de musica que t’agradin? Gustos culinaris? Que t’agrada fer? Hi ha cops que la mandra et pot mes que fer quelcom? Estils de jocs preferits? A quins jocs as jugat? N’hi ha agut que no t’agradessin? Que es el que més t’agraden dels rols?
 

Tengo una arma en mi corazón – Jaquzzi.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Ifrit Dj 27 Mar 2014 - 12:07

Oh, quasi no aplegue a comentar. Válgame Dios. Comencem amb les tonteries.
Pregunes a na Hanako standard.
-Creus que l'Uki i en Roy Mustang serien bons amics?
-Quines llengües a part del català trobes interessants? Per quin motiu?
-De no existir l'Uki a quin personatge de Bleach adoraries?
-Quin es el personatge femení que mes odies de tot l'anime que has vist? I el teu preferit?
-Ara mateix quina es la cançò que mes escoltes?
-Si tinguessis un revolver carregat amb 6 bales i suposant que un dels tirs seria per a una senyora que voldria colarse al consum, amb qui faries servir la resta?
-Creus que en Sam fa servir la banya del seu unicorn per a coses indecents?
-De la japan quin va ser el cosplay que mes et va agradar?
-A quin nivell de decepció vas aplegar quan en Sam us va traicionar amb el cosplay?
-Quin es l'anime mes truño que has vist mai?

Preguntes del lider del wandenreich a la panerola major:
-A la vostra acadèmia no us ensenyen bé? Sou bastant xustes.
-El teu germà està boig, es un fet. Que fa a la dotzena? Nepotisme ftw.
-Quants capitans has destituit?
-Has tingut fills, oi? Després del que vas fer amb aquells nens...
-Fas servir la teva espasa per a fer barbacoes?
-Has pres profilaxi per a la tuberculosi?

Preguntes a la cosa eixa dels cabells rosa.
-Per que rosa?
-Com van els teus nivells d'àcid úric?
-Quin es el teu millor deixeble?
-Has guanyat alguna volta algun combat (JUAS JUAS JUAS) ?
-Com t'agraden mes les gambes?
-Succiones els caps de les gambes?
-Has conegut l'amor?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dj 27 Mar 2014 - 15:58

Preguntes eròtiques de la Gooraa
Preguntes eròtiqueeeeees!! Alerta que començo a contestar!! Hanako

1) Anime preferit que t'hagis vist sense contar Bleach? M'agradaria que em fessis una llista de tots els animes que valguin la pena veure i el teu personatge preferit i per què :3I parlem de Bleach, a part de l'Uki i en Kyo qui t'agrada més l'atenció? A mi em va cridar l'atenció que fessis cosplay de la Senjumaru, la vas triar per cap motiu? (Mil preguntes en una mode on xD)

Definitivament, el meu preferit és Bleach, sense cap dubte. A part de Bleach hi ha altres animes que m’agraden molt, com ara Rurouni Kenshin, Hakuouki Shinsengumi Kitan o Gintama. Com veuràs, tots tenen en comú que són de temàtica samurai. En general una ambientació purament japonesa és el que cerco en un anime i el que més m’agrada: si hi ha espases i quimonos el més probable és que m’acabi per entusiasmar. M’agrada molt l’estil japonès, els guerrers, les geishas, els carrers de Kyoto... Si hagués de triar només un altre com a preferit se’m fa molt complicat, però suposo que Rurouni Kenshin perquè és molt èpica, l’ambientació és molt japonesa i els personatges m’encanten.

Animes que valgui molt la pena veure, doncs et diria sense cap dubte que Rurouni Kenshin i Chihayafuru. De Kenshin el meu personatge preferit és el mateix Kenshin perquè crec que té un gran cor: és una persona que es va veure obligada a canviar el món amb la seva espasa i va matar molta gent, però que sap que no està bé i cerca redimir-se. La seva promesa de no tornar a matar i convertir-se en un rodamón, com protegeix les persones que s’estima i com el seu passat el turmenta crec que fa d’ell un gran personatge al que li he agafat molt de carinyo.

Chihayafuru ja l’has vist! És simplement entranyable. És un anime que em desconcerta perquè no té els elements que m’acostumen a agradar, però és molt tendra i sempre que la miro m’emociona moltíssim, entro completament dins el món del karuta i aconsegueix que visqui aquest anime de manera molt intensa. El meu personatge preferit és la Chihaya perquè m’és impossible no estimar-la moltíssim.

També tinc altres animes que val la pena veure però que potser no els recomanaria tant: Gintama m’agrada molt, però es fa molt llarga. Rius molt mentre la veus però es fa pesada. Els personatges de Gintama que més m’agraden són el Katsura Kotaro i Kagura. El primer és un samurai molt seriós que lidera una fracció radical que vol derrocar el govern, però en el fons és molt gilipolles. La Kagura és una alien del clan més fort de tot l’univers però es passa el dia menjant com una boja i és una puta vaga xD

També recomanaria Hakuouki Shinsengumi Kitan, però encara que a mi m’hagi agradat molt, té coses que no m’acaben de convèncer, com la protagonista o els dimonis que hi fiquen, que em sembla un poc forçat. El personatge de Hakuoki que m’agrada més és el Souji Okita, el personatge històric en el qual està basat l’Ukitake.  

I ara passem a Bleach. A part de l’Ukitake no sabria dir-te. M’agradava el Byakuya però quan el Tite el va matar-però-no li vaig agafar un pèl de mania. El Szayel Aporro Granz em va agradar molt, en general els científics bojos em causen bon rollo. Els personatges diguem “bons” m’agraden quasi tots, amb alguna excepció, com l’Omaeda xD Els Capitans, pel general, també m’agraden quasi tots. Els personatges dolents em sap greu però no em solen agradar quasi mai.

Les dones de Bleach no m’agraden gens. Com va dir la Nafi a la seva entrevista, opinió que comparteixo plenament, els animes reflecteixen la societat japonesa que és molt masclista i em posa dels nervis. A Bleach tenim dues classes de ties: les de gran pitram com la Matsumoto que només serveixen perquè els tios es treguin els ulls amb elles i les ties com la Rukia que si que són molt fortes, però semblen més un home que una dona. (perdona, sé que t’agrada molt la Rukia Sad). Són personatges que no tenen res de femení, com si el fet de ser una dona i ser forta a la vegada no pogués ser. Després estan les “Momo” que prefereixo ni parlar-ne.

Per aquest motiu la Senjumaru m’agrada molt, perquè és una dona que sembla i actua com una dona, es comporta com a tal i a la vegada és (suposem) molt forta. A més, és molt punyetera i el seu sentit de l’humor m’agrada molt. Vaig fer cosplay d’ella perquè, sincerament, per la forma de la meva cara em va molt millor fer cosplay de personatges femenins perquè tot i que faci l’impossible per assemblar-me a un tio, sóc molt femenina i no m’hi assemblaré mai.

Així que em feia ganes fer de dona per una vegada i només vaig tenir ganes d’anar de Senjumaru perquè li tinc molt de carinyo. Espero que el Tite no em trollegi i ara sigui un travesti o una cagada. Em decebria molt...


2) Què volies ser quan eres petita? Tots teniem els típics capritxos de ser veterinari, bomber, policia... Jo tenia el capritx de ser metge xDDDDD
Quan vas començar el batxillerat ja tenies molt clar que volies fer filologia catalana? O tenies en ment una altre cosa? Has dubtat mai o t'has arrepentit algun cop?


De petita volia ser paleontòloga, però com que no coneixia el terme deia que volia ser “desenterradora de dinosaures”. Em va tocar viure el moment del boom de Jurassic Park i els dinosaures es varen posar molt de moda i a això li has de sumar que les pel•lícules de “En busca del Valle Encantado” varen caure a les meves mans i em passava el dia devorant-les. Recordo que ma mare em comprava a vegades uns fascicles que t’anaven explicant els dinosaures que hi havia i jo me’ls mirava somniat que algun dia desenterraria alguna bèstia d’aquelles. Vaig arribar a veure’m sèries de la BBC sobre dinosaures –Caminando entre Dinosaurios crec que es deia- i fins i tot dormia amb un peluix d’un dinosaure que era quasi tan gran com jo i que encara tinc!

De fet, em va durar molt l’obsessió pels dinosaures! Quan anava a sisè de primària duia sempre unes figuretes de dinosaures a una bosseta i m’entretenia molt jugar amb ells. He de confessar que anava a una escola pija i que les noies se’n reien de mi per tenir 9 anys i jugar amb dinosaures en comptes d’anar a lligar amb els nois, però bé, jo era feliç així. Encara guardo la caixa plena de figuretes de dinosaures que venien amb el Diario de Mallorca!  

Després vaig madurar (bé, no...) i em va interessar molt la història. Fins a quart d’ESO volia estudiar Història però a aquest curs vaig canviar d’opinió perquè vaig descobrir altra cosa que em fascinava, que era la literatura. Va coincidir que vaig tenir una professora de català molt bona que en comptes de fer-te empollar et feia pensar i em va fer reflexionar molt sobre l’ús del català a Mallorca. Vaig triar el batxillerat humanístic sabent que o estudiaria Filologia Catalana o Història, m’agradava més la primera però no ho acabava de tenir clar.

La resposta definitiva va arribar a segon de batxillerat on vaig tenir la desgràcia de tenir la professora d’Història més fatxa que he vist a la vida, que quasi plorava quan recordava la grandesa de Franco. “Gràcies” a aquesta dona em vaig adonar que la història era una cosa molt manipulable tenint en compte les idees de qui la conta i vaig decidir que no volia estudiar una cosa on el punt de vista de l’emissor té tanta força. Em vaig decantar per la Filologia Catalana sabent que com a mínim la literatura m’agradaria i que hi havia molta feina assegurada.  

Bé, quan vaig començar la carrera si que havia molta demanda de filòlegs però les coses han canviat i ara m’està costant moltíssim trobar una feina relacionada amb els meus estudis. No vol dir que ara estigui penedida d’haver fet aquesta carrera, però m’esperava altra cosa. La universitat em va decebre un poc, si et sóc sincera. M’esperava un ambient diferent, més reivindicatiu i mobilitzat i, al final, als estudiants de filologia catalana només els motivava anar de festa. Els professors igual, arribaven a classe sense preparar-s’ho ni res i t’amollaven el sermó que feia 20 anys que deien. En general em va decebre el sistema, com està muntada la universitat i les poques ganes de mobilització que tenen els alumnes, que suen de tot. M’imaginava la universitat com un lloc on la gent es creu el que estudia i on hi havia un debat que em faria reflexionar moltíssim i em faria veure el món d’una manera més adulta però no ha estat així. Al final, vaig empollar i vaig treure’m la carrera, talment com havia fet sempre.


3) Parlant del teu personatge de rol, per què té els cabells taronjes? Hi ha cap significat amagat o és simplement per què t'encanten? I el caràcter del teu personatge, està inspirat al teu caràcter de veritat, o vas crear una imatge xulonga pel personatge?

M’encanten els cabells taronges! No sé per què, però sempre m’han agradat i algun dia cometré una bogeria i me’ls tenyiré d’aquest color! De fet, fa uns anys vaig estar mirant de tenyir-me’ls amb aquests tints que només duren unes quantes setmanes, però no hi havia taronja. Me’ls vaig posar mig vermells i, la veritat, és que no em quedaven gaire bé... Tanta sort que se’n va anar xDD

El caràcter de la Hanako és un poc el meu dut a l’extrem. Sempre l’he pintat com un personatge molt responsable i estricte, però jo no ho sóc pas tant. Sóc una tia seriosa amb les meves responsabilitats, però la Hanako ho és massa, tot i que necessita ser-ho perquè és Capitana General, un paper que crec que no li diu massa. Sempre he pensat que és Capitana General perquè no li va quedar més remei i que en realitat no li agrada haver de fer aquesta feina, però com que és responsabilitat seva la fa de la millor manera que sap. Si li lleves aquesta part exagerada, crec que la Hanako i jo som molt iguals XDD


-----------------------------------------------------------------------
Moltes gràcies per les preguntes, Gooraa Hug
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dj 27 Mar 2014 - 22:02

Preguntes eròtiques del Javi

1-Quan i com vas coneixer el món de Bleach i que vas pensar la primera vegada que vas vore a Ukitake? Per què t'agrada tant Kenshin? Trobes alguna semblança entre Kenshin i Bleach?

Vaig conèixer Bleach fa uns quatre anys de casualitat. Era l’aniversari del Minato i érem a casa d’uns amics on vàrem fer una minifesta sorpresa. Després de sopar estàvem molt avorrits i posàrem la tele. Fent zapping vàrem posar el 3XL i sortia Bleach, crec que l’opening 2 o 3. El Minato havia sentit a parlar de Bleach, així que va demanar que ho deixessin posat una estona, però els meus amics suaren d’ell i canviaren de canal. Aleshores, el Minato s’ho va descarregar i em va dir que era molt bona, però al principi passava bastant d’ell perquè els primers capítols no em varen agradar gens. Un dia, d’aquests que tens exàmens i no et fa ganes estudiar vaig continuar Bleach a casa meva, concretament el capítol on la Rukia se’n va i apareixen el Byakuya i el Renji. Em va molar molt així que em vaig enganxar. Quan vaig acabar Bleach tenia moltes ganes de comentar-la amb algú i per aquest motiu va sorgir la idea del fòrum. Com ja us hauré dit alguna vegada, no tenia (fins fa poc) amics otakus i no tenia amb qui compartir tots els dubtes i curiositats que tenia sobre Bleach. No em pensava mai que la idea fructificaria...

La primera vegada que vaig veure l’Ukitake no em va dir res, però és que surt d’esquenes al capítol 9 xD Ara de debò, el duo Kyoraku i Ukitake em va cridar l’atenció de seguida. El Kyoraku, evidentment, per catxondo. Li vaig agafar carinyo al capità del haori rosa de seguida i, per tant, el seu company també em queia molt bé. Quan vaig veure tota la història del Kaien i com l’Ukitake intentava desesperadament salvar a la Rukia contràriament al Byakuya que la volia matar, va guanyar molts de punts com a personatge. Em feia llàstima perquè havia perdut un subordinat molt important per a ell i ara estava a punt de perdre’n un altre i feia tot el possible per salvar la Rukia, que era una mindundi.

Quan l’Ukitake es va posar a lluitar pel Yama-ji per defensar la seva justícia encara em va agradar més perquè els personatges així m’encanten: que lluiten contra el que faci falta, fins i tot contra un vell mazao badass en clar desavantatge per defensar el que troben just. És una idea un poc suïcida però m’agraden els personatges que defensen el seu sentit de la justícia fins al final i que no es penedeixen d’anar en contra de les injustícies i defensen els febles. Després vaig anar coneixement més l’Ukitake i té altres coses que també m’agraden molt: que és bona persona, just, intel•ligent, amable, bondadós, que valorava molt l’amistat i amant de la pau. En definitiva, des del meu punt de vista, és el personatge perfecte.

Rurouni Kenshin m’agrada perquè els animes de samurais m’apassionen! A més, el Kenshin és molt noble: és un home que és perseguit per un passat del qual no està orgullós però que fa tot el possible per ser millor persona i lluitar per protegir els que estima. Un poc és com l’Ukitake en certa manera i és que aquest tipus de personatges m’encanten.

I la darrera pregunta, la veritat és que entre Kenshin i Bleach no veig més semblances que els quimonos i les katanes. En general l’argument dels dos animes són bastant diferents, Kenshin intenta ser realista i succeeix a l’era Meiji mentre que Bleach es connecta amb un món fantàstic, amb ànimes bones i dolentes i una estructura militar. Crec que no s’assemblen massa.

2-Per què les coses que t'agraden dius que són ERÒTIQUES? Sempre ho has dit? PD:Recordo que tenies un pou que es deia Erotiquet o algo així.

Jajajajajajajajaja, bona pregunta! Té la seva història (batalleta +18 mode on). Quan feia primer a la Universitat era una noia molt responsable i em passava molt de temps al bar XD Allà amb les amigues llegíem el diari de la Universitat que es diu “L’Hiperbòlic” i que tenia una pàgina (la setxe) dedicada al sexe, escrita per les Atomic Girls, però en realitat crec que eren tios molt calents que es feien passar per ties. Les atòmic girls varen publicar una enquesta quan va arribar la primavera per saber si tenies “Foc uterí”. Era una enquesta molt, molt surrealista amb preguntes com “Si veus un tio toh mazizorro, te cauen les bragues?” (respostes: si/no/no en duc) i havia una pregunta que com a possible resposta contenia la paraula “eroticoludicofestiu”. Ens va fer molta gràcia i començàrem a fer servir aquesta paraula per tot, com segueixo fent ara, com a sinònim de “cosa bona”. Si un professor no venia a classe o no havíem de fer una feina era “eroticoludicofestiu”, però clar, és una paraula molt llarga i es va quedar en “eròtic” tot sol xDD.

Erotiquet rules!! Hanako


3-D'on va surtir la ideia de fer rols al fòrum? Explica'm que es el que més et diveerteix el fer rols i pot ser que em fagi un personatge.

La idea dels rols va venir perquè sempre m’ha agradat molt escriure i vaig veure que a altres fòrums també ho feien. Al principi a aquest fòrum va anar molt bé, però ara ha decaigut moltíssim i no et sabria dir el motiu. Com sempre diu el Samael, abans el rol molava.

A mi personalment m’agrada moltíssim escriure i m’ho passo molt bé escrivint sobre el que sigui. El que més m’agrada suposo que és el repte d’intentar posar-li emoció a tot el que escric, m’agrada que els rols siguin dinàmics i que passin coses divertides. Sobretot m’agrada posar-li un poc d’humor i combinar-ho amb moments de batalla èpics. M’ho imagino tot de manera molt estructurada al meu cap, com si fos un fragment d’anime i intento que el que escric reflecteixi el que m’estic imaginant. A vegades no sé si m’ensurto però hi poso molta il•lusió quan escric.

Si et fas un personatge... que sigui de la Primera Divisió! La Primera rules!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dv 28 Mar 2014 - 10:18

Preguntes eròtiques del Víctor

- Tothom sap que ets una adoradora del Ukitake (això he escoltat Pervertmoon). Si l'Ukitake de cop es converteix en un malo malote et seguiria agradant? Com creus que es el seu Bankai? Per què creus que el TrollKubo li fa tant bullying (entre deixar-lo mig a l'estacada, la seva tubercolosis, el seu tinent mor...) ? Si fossis tu que faries per donar protagonisme a l'Ukitake? T'agradaria un crossover entre ell i el Kenshin? Com seria? Creus que en Hanataro arribara algun dia a ser Capità de la 4ª divisió? S'acabara el món si arriba a passar?

Jajajajaja, espero no fer-me massa pesada amb l’Ukitake però li tinc molt de carinyo. La veritat és que mai un personatge m’havia agradat tant, així que és el meu preferit de tots els animes que m’he vist.

Si fos dolent, no, no m’agradaria. De fet, quan el Tite em va trollejar de mala manera com només ell sap fer i el va convertir durant un capítol en el dolent de la saga fullbring em vaig sentir molt malament. No m’acostumen a agradar els personatges dolents i molt menys m’agradaria que una maldat vingués d’un personatge que justament m’agrada perquè és bo i té bon cor. Si ara fos dolent... em duria una gran decepció i no m’agradaria gens el canvi.

Sobre el seu bankai el tinc molt clar. Existeix una llegenda japonesa sobre dues carpes (us recordo que Sougyo no Kotowari vol dir “Raó dels peixos bessons”) que saltaven d’un llac perquè volien arribar a la lluna. A la fi ho aconseguiren i es convertiren en dos grans dracs que volaven pel cel. Crec que el Tite ha tret la Sougyo no Kotowari d’aquesta llegenda (com moltes altres Zanpakutos) així que, per aquest motiu, m’imagino que el bankai de l’Ukitake seran dos grans dracs. De l’habilitat del bankai estic entre dues coses: o be que estigui relacionat amb l’aigua i els llamps (com diu el poema d’alliberació de la zanpakuto) o bé també tinc la teoria que podria ser capaç de retornar tots els atacs que alguna vegada ha absorbit. D’altra banda, deixeu-me que digui que em penso que el Tite no ho ha explicat tot sobre el shikai de l’Ukitake, de fet, crec que ha de ser capaç de fer més coses a part de tornar els atacs perquè, si us fixeu, no sabem cap nom d’atac del seu shikai i seria molt estrany que fos una Zanpakuto només defensiva sense cap poder ofensiu.

La veritat és que el Tite és molt injust amb ell, però estic molt acostumada a que es maltractin els personatges que m’agraden, perquè sempre em poso del costat dels febles i dels que perden XDD No sé per què el maltracta tant, però el pobre és el Capità més ignorat de tots i molt sovint la gent el menysprea perquè està malalt i es fica amb ell per això. Jo personalment crec que és lloable que una persona malalta s’esforci cada dia d’aquesta manera per tirar endavant i no es rendeixi. Perquè ho tindria molt fàcil rendint-se i dient “Estic malalt, deixo de ser Capità i faig vida reposada”, però no ho fa, sinó que ha decidit viure aquesta vida plena de lluites per defensar el que ell troba que està bé i protegir els altres. Des del meu punt de vista és molt admirable.

Per donar-li protagonisme a l’Ukitake només se m’ocorre que surti més amb la Rukia com el Renji surt amb el Byakuya. Em fa molta ràbia que el Tite sempre fiqui tots els Capitans i tinents tot el puto dia junts i la Rukia sigui l’única tinent que va per lliure. La veritat és que m’agradaria molt veure a la Rukia i a l’Ukitake fent un equip i tenint una relació de plena confiança com la que l’Ukitake tenia amb el Kaien. És una cosa que trobo molt a faltar.

Un crossover Kenshin i Ukitake seria molt estrany perquè els dos tenen un caràcter molt igual i potser seria avorrit xD. Però la veritat és que a vegades he pensat que l’Ukitake també deu tenir un passat fosc com el Kenshin. Tot i que sigui molt bon tio i molt bona persona al cap i a la fi és un Capità, per tant s’ha d’haver tacat les mans de sang moltes vegades. Qui sap, potser s’està intentant redimir i al passat era una Unohana2, tot i que ho dubto moltíssim. Ara, no et negaré que el seu passat m’inquieta molt...

Pel que fa al Hanataro a la saga fullbring em vaig pensar que havia ascendit, però crec que ho vaig entendre malament. Quan la Rukia li clava l’espasa de reishi a l’Ichigo ella li diu que tots els capitans i tinents han posat el seu reiatsu i l’Ichigo comença a reconèixer reiatsu de gent random com la Unohana, la Matsumoto i el Hanataro. Em vaig quedar molt “wtf?” perquè el Hanataro no és tinent, així que teòricament no hauria d’haver posat reiatsu a l’espasa. Suposo que al Tite se li va colar... Però no, no crec que arribi a Capità. A tinent com a molt i seria dels que fa pena. El món no s’acabaria, però si que la palmarien molts més shinigamis perquè el doctor es posaria histèric i es posaria a plorar desesperadament.

- Com vas començar al món Otaku? Que penses de ser Otaku? Qué és el que més t'agrada d'anar a eventos i coses sobre el món Otaku (no val dir per estar amb nosaltres e.e) ? I el que menys? Imagina't que ets una empresaria i has d'organitzar un evento, com seria? Possaries persones vestits de gamba publicitant l'evento? On el faries? Quines activitats erotiques es farien?

No sabria dir-te com vaig començar, suposo que amb animes com Card Captor Sakura i Sailor Moon, però ho mirava sense ser conscient que allò era anime. Simplement m’agradava i les meves amigues també ho miraven. Quan vaig començar a ser conscient que el que mirava era anime va ser quan totes les meves amigues i jo ens vàrem enganxar de manera desesperada a Fushigi Yugi, però totes eren unes heretges que preferien el Tamahome en comptes de la gràcia eròtica del Hotohori.
M’agrada ser otaku, però no m’agrada la imatge que una minoria otaku dóna de nosaltres. Ma mare sempre em diu que ser otaku no em diu gens perquè sóc una persona discreta. Però és que crec que per ser otaku no és necessari cridar als quatre vents que ho ets i fer-te notar.

Per desgràcia ara hi ha molts posers i ser friki està de moda, cosa que fa que encara sigui pitjor perquè quatre matats amb ganes de ser estan donant a la societat una falsa idea de nosaltres. Repetiré el cas d’una amiga meva que sempre s’havia rigut dissimuladament del Minato i de mi per ser “frikis” i com que ara està de moda se’n vol anar al Japó perquè ella és la més friki del món, però d’anime només s’ha vist la Sakura.

D’altra banda, la situació del món otaku a Mallorca em fa putíssima vergonya. Suposo que deu ser molt semblant a la secta urbana que teniu allà i que es diu Arco. Els otakus mallorquins em fan molta vergonya i tupera (ganes de tupar=pegar) perquè són els típics niñatos amb ganes de cridar l’atenció, que vesteixen de manera estrident i es passen el dia cridant perquè la gent els miri. Em fa molta ràbia, joder. Per ser otaku t’has de comportar com un gilipolles i fer l’imbècil perquè et miri la gent i parli de tu? Que això no és un anime, és la vida real! I a més, per si fos poc, la majoria són profundament anti-mallorquí/català i això em supera molt.

Un dia a un fòrum de mallorquins otakus vaig llegir una tia que deia que mai havia anat al Saló del manga de Barcelona perquè “odio el catalán”. Si sabés qui és li fotria una hòstia per imbècil i retrasada (uuuuuh, que m’estic encenent). Però la majoria d’otakus d’aquí són així. Si vas a un esdeveniment a Mallorca et trobaràs tot de nenes que criden com unes boges i vesteixen raro i que a més odien el català perquè no tenen prou cervell per parlar-lo bé. A més, que la majoria d’animes que s’han vist són en català, és de ser hipòcrites!

Per acabar de posar a parir els otakus mallorquins, les associacions que tenim aquí són putes sectes. Són tres o quatre amics que s’avorreixen i munten actes, però els munten per ells mateixos. Vaig anar a un acte d’aquests de cosplay vestida d’Ukitake i em vaig sentir fatal perquè a l’organització li ressuava completament que hagués o no gent amb cosplay, estaven allà amb el seu grupet d’amics i la resta els importava una merda. De fet, fins un tot uns tios varen venir a riure’s de mi, “Oh, el que està enfermo, venga tose”. Vaig llevar-me el cosplay i me’n vaig anar. Sincerament, no penso tornar.

Quant als esdeveniments, a Mallorca ja no hi vaig. A Barcelona doncs, amb un 100% de sinceritat, hi vaig per estar amb vosaltres. No és cap excusa i és quasi exclusivament pel que hi vaig perquè el marxandatge no em crida massa l’atenció. No sóc una persona massa capritxosa i em penso molt bé les coses abans de fer una compra, així que això fa que si veig una cosa que m’agrada però no sé què fer amb ella, passo de comprar-me-la. Quasi mai em compro massa coses, només les que em fan més il•lusió i com que no m’agraden els personatges principals quasi mai trobo les coses que m’agraden.

El que menys m’agrada d’anar als esdeveniments? Doncs de Mallorca la gent, que és imbècil. I del Saló no sabria què dir-te... potser la gent que a vegades és molt borde (com si fer-te una foto et costés un ronyó) però, sobretot que hi ha massa gent i m’agobia molt.

Si hagués d’organitzar una cosa d’aquestes a Mallorca ho plantejaria d’altra manera. El faria segurament al pati de la Misericòrdia, que és un lloc relativament grandet pel públic que m’esperaria. Pel que fa les activitats, seria conscient que vindria molta menys gent i que potser en comptes de presentar-ho com un “Saló del manga” s’hauria de presentar com un esdeveniment de cultura japonesa que pogués interessar a més gent. A Mallorca els otakus són reduïts així que si fes una cosa com el saló només vindrien quatre rates. Ho enfocaria amb xerrades sobre el Japó, exposicions de quimonos, demostracions de samurais i, sobretot, menjar amb sushi i fideus. El que li tira a la gent és el menjar, no us enganeu xDDD Suposo que així es podria aconseguir un públic acceptable.

Evidentment, el cartell de l’esdeveniment seria un sushi de gamba vestint un quimono i amb una katana clavada a l’esquena. Ho petaria molt xDD


- Si totes les persones erotiques del forum puguessim anar junts cap al Japó, que llocs t'agradaria visitar si o si? Qué coses creus que valdria la pena comprar? Que menjar t'agradaria tastar? Faries alguna cosa random per deixar constancia de que em anat al Japó? Si apareix els de Callejeros Viajeros que els diries? Cridariem alguna frase o paraula épica? Series com els japos que venen de turisme que fan fotos a tot o et controlaries? T'agradaria fer com els Youtubers que fan mini sèries sobre llocs que visiten? Si la fessis com seria la mini sèrie?

Si o si, el barri de Gion de Kyoto. No sé si ho sabreu però m’apassionen les maikos i les geishas, És més, si fos japonesa estic seguríssima que m’hauria ficat a maiko. M’encanten els quimonos, les okobo, els colors dels obis, el maquillatge... Així que si vaig al Japó he d’anar sí o sí a veure Maikos de debò. Indispensable. I ja que hi sóc m’interessa més Kyoto que Tokyo, ja que és la capital antiga i és una ciutat d’estil japonès tradicional amb les cases de fusta típiques i temples cada dos carrers!

Quant a les compres ja ho he dit abans, que no sóc gaire de comprar-me coses. Suposo que si veiés alguna cosa que em cridés l’atenció si que me la compraria com algun record o, why not? Alguna figureta o un manga en japonès, simplement per tenir-ho.
Pel que fa al menjar m’encantaria tastar tres coses: l’okonomiyaki (la pizza japonesa), els takoyakis (les famoses bolletes de pop) i els sakura dango. A part d’aquests plats, qualsevol cosa, no li faig massa fàstic al menjar mentre sigui comestible.
Cosa random? Doncs he sentit que a Akihabara (aquest lloc també m’agradaria visitar-lo sí o sí) hi ha un temple on els otakus van a deixar les seves plegaries relacionades amb el manga i personatges. Deixaria una plegaria d’aquestes en un tros de fusta demanant que el Tite no ens trollegés més i que l’Ukitake es recuperés xDD

Als de Callejeros viajeros els trollejaria i m’inventaria una trola per quedar bé, com que faig feina de seiyuu xD Com a paraula eròtica podríem cridar “Supeinjin baka desu!” que vol dir “els espanyols són idiotes”. Molaria molt quedar-se així amb la penya xDDD I sí, faria moltes fotos! De fet, si me n’anés al Japó em duria una càmera de fotos bona, res de la merda que passejo ara que em demana a crits un descans etern.

No m’agradaria fer de youtuber perquè em suposo que estaria més pendent de fer un vídeo molongo que agradés a la gent que de passar-m’ho bé mirant-ho tot. En el cas que la fes crec que sortiria una cosa molt rara, amb la càmera torta i jo de fons cantant alguna cançó random que se m’ocorregués al moment.



- Si tinguesis el poder de ser a més d'un lloc alhora i de ser immortal que faries? (Mínim 10 línies pls)

No m’agradaria massa ser immortal... Que algun dia ens hem de morir és una cosa que tinc assumida i que forma part de la mateixa existència. Però bé, suposant que fos immortal suposo que el que faria seria viatjar moltíssim. Sense diners, a l’aventura! Aniria al Japó, evidentment, però també a Londres, Estats Units, Itàlia, Grècia... Aprendria molts d’idiomes i la manera de fer i de viure d’altres cultures. De fet, ara sonarà una xorrada però saber curiositats sobre altres cultures m’agrada molt, fins i tot vaig pensar que si hagués hagut una carrera així, amb el nom  de “Cultures del món” segurament l’hauria fet de cap xD.

Si pogués estar a dos llocs a l’hora m’entraria mal de cap, preferiria no fer-ho i concentrar-me en passar-m’ho bé en un sol lloc posant-hi el 100% de la meva atenció. Suposo que ho aprofitaria per conèixer altres ciutats de manera més ràpida, estant al nord i al sud a la vegada. Seria com un kage bushin no jutsu molón xD.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dv 28 Mar 2014 - 15:45

Preguntes eròtiques del Minato


- Què et va decidir a crear el fòrum? I el fansub? T'agrada com està anant tot? Estàs satisfeta? Què canviaries?
Doncs simplement el fòrum va sorgir per les ganes de parlar sobre Bleach amb més gent. No va ser una gran super idea revolucionària, només moltes ganes de comentar-ho XD De fet, ja us ho he dit moltes vegades, que no aspirava a que s’hi apuntés molta gent, amb dues o tres persones estava més que satisfeta, però al final no sé com, ha anat molt bé.

Pel que fa al fansub també va ser una idea simple. Havia altres fansubs en català, però cap d’ells feia Bleach. No és que m’importés haver-ho de llegir en castellà però passo de traduccions panchitas, així que va ser “si ningú ho fa en català ho farem nosaltres”. Quan comences un fansub en català ja has de tenir clar que arribaràs a un nombre de gent reduït. A mi m’és bastant igual, només sabent que hi ha dues o tres persones que s’ho llegeixen estic contenta i satisfeta amb la meva part de feina.

La veritat és que no podia estar més contenta sobre com està anant tot! No em puc queixar. Gràcies a aquesta idea tan simple de “vull parlar de Bleach amb més gent” he conegut un munt de persones de puta mare i he fet moltes coses que no hauria fet sense vosaltres. Per exemple, no sé si hauria anat al Saló, no hauria fet mai cosplay, potser no hauria seguit al món de l’anime per no tenir recomanacions, potser ja hauria passat de Bleach per no tenir amb qui comentar-ho...

A més, també us he de donar les gràcies perquè em feu molt feliç. Em fa molt feliç poder anar al saló amb vosaltres, em fa molt feliç entrar al fòrum i sempre trobar algú amb qui parlar, em fa molt feliç que escrigueu posts i contestar-vos, em fa molt feliç poder mirar anime amb més gent! Gràcies a vosaltres sempre que entro aquí tinc un somriure a la cara. Gràcies al fòrum he pogut conèixer-vos i ara, encara que amb la majoria sigui a distància, us considero molt bons amics meus.

A més, he pogut conèixer a la Takiko i la Wely! Tota la vida havia volgut tenir amics amb els que no m’hagués d’amagar de ser una frikancia i amb els que pogués comentar les sèries que em miro sense fer-me pesada. Gràcies al fòrum ho he aconseguit i estic molt, però que molt contenta!

Així que no, no canviaria res. És veritat que no sempre tot ha estat de color de rosa i que hem passat mals moments, però ara només són anècdotes i amb el que em vull quedar és amb les amistats que he fet. Perquè algun dia Bleach s’acabarà i no tindrem de què parlar, però sempre ens quedaran l’amistat i espero que seguim en contacte.


- Per què tanta obsessió amb les gambes? :gamba:Vas patir algun tipus de trauma infantil? Si et féssim una psicoanàlisi què sortiria? Consideres que estàs malament del cap?

Les gambes són la delícia màxima d’aquest món. No hi ha més explicació possible. Són delicioses ho miris des d’on t’ho miris, és una veritat irrefutable. Trauma infantil relacionat amb les gambes si que en tinc un. Quan era petita amb la meva família vàrem anar a fer un arròs brut a un restaurant a la quinta puta. Mai he estat massa d’arròs, així que la meva família per fer-me la gràcia em varen donar tots les seves gambes... que estaven passades. I me les vaig menjar totes jo.

Pel vespre tenia el cos ple de grans vermells que picaven molt. No ho recordo massa, només que em va venir febre i els meus pares em dugueren amb el pijama cap al PAC. Reconec que li vaig agafar un poc de mania a les gambes durant dos o tres dies. El nostre amor és tan fort que no puc estar més temps enfadada amb elles.

Si em féssim una psicoanàlisi sortiria que estic massa malament del cap. Sí, estic malament del cap, però intento dissimular-ho. Crec que amb la persona que deixo que se me’n vagi més l’olla ets tu, així que hauries de ser capaç de saber si estic molt malament o no. Ho estic? Segurament sí perquè sempre em passen coses molt random i, com diu la Nafi, tinc un imant per la gent creepy. Si escric un llibre em forro xD


- Com t'ho has fet per fer de mi --una persona totalment respectable-- un tros de friki que va a salons del manga amb cosplay, i tradueix manga mentre és a la Universitat?

Persona respectable? Si ets un tros de friki i, a més, informàtic! Vares ser tu el que em vares fer veure Bleach, així que no et queixis xD Bé, ja t’he demanat perdó a vegades pel cosplay i t’he dit que si no en vols fer, no ho facis per mi. Mai t’he vist massa decidit i per mi que anar amb cosplay no t’agrada massa, així que si no et sents còmode saps que pots anar sense, que és la teva llibertat i que prefereixo que estiguis còmode que no que vagis amb cosplay i estiguis molest. A més, siguem sincers, si volguessis fer cosplay per fer-me feliç, aniries de Kyoraku. Però com que ets un heretge havies d’anar del friki de la dotzena que es passa el dia entre computers. Ets únic XD Però no passa res, gràcies a tu ara li tenc molt de carinyo a l’Urahara. Creus que algun dia podrem fer cosplay de parella? Em faria il•lusió però no em veig posant-nos d’acord xD

Quant al manga, recorda que et vares apuntar tu xDD Però m’agrada traduir amb tu, tenim un sistema molt ben muntat. I el que et deia l’altre dia, durarà el que duri i el més important és que ens sentim orgullosos i satisfets de la feina que fem traduint el manga.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 28 Mar 2014 - 18:36

Aquí van les meves preguntes, gomen per la tardança Perdó 

1. Tots el del forum estem de vacances al Japó i de cop es desencadena un apocalipsis zombie, qui seria el primer en morir? I el segón? I l'últim? Per què? Qui conseguiria sobreviure? A qui podriem sacrificar per salvar-nos el cul els altres? Com podriem sobreviure? Que faries tu si es desencadenés un apocalipsis zombie? 

2. Tothom sap que el teu amor és l'Ukitake però m'he fixat en que també tens un amor amagat pels científics bojos (Hanji, Szayel Aporro, Orochimaru,... style), de que ve aquest fetiche pels científics? Per això has acabat amb un informàtic? També pels bojos a seques sense que siguin científics, estil tio de la clau anglesa de Baccano, com és que et criden l'atenció aquest personatges? Si acabessis escrivint tu un manga t'agradaria incloure-hi personatgesaixí o preferiries un manga ple de gent pacífica i eròtica com l'Ukitake? A part d'en Kyoraku amb qui shippejes l'Ukitake? Per què?

3. Com creus que estarà el forum d'aquí cinc anys? Com t'agradaria que estigués? I quan acabi Bleach, quins plans tens (i si no els tens, quins t'agradaria que fossin) per al forum? (Jo no vull perdre la gent tant eròtica que he conegut aquí per molt que acabi Bleach, segur que sempre tindrem raons per despotricar d'en Tite). Potser quan en Tite acabi Bleach començarà un altre manga, com t'agradaria que fos? Similar a Bleach o radicalment diferent? Shonen o un gènere diferent? Creus que l'interessaria i l'intentaries llegir  ja has patit suficients trollades d'en Tite per una vida?

I robo una pregunta que en Samael va fer a la Takiko però que a tu no t'ha fet i em sembla interessant: (Basilisk) En quin proble preferiries viure? Al dels nasis o al dels jueus? Per què?

Pregunta comodín: ¿Que et sembla que la Rukia tingui bankai? 
a. Matar en Tite Kubo. 
b. Destruir la Terra.
c. Sentar-se en un angle de l'habitació i passar-se la vida plorant.

Saranghae Hanako-chan i arigatou per fer possible aquest forum aguantant-nos cada dia, crec que mai t'ho podré agraïr lo suficient Momo!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Erwyn14KC Dv 28 Mar 2014 - 19:05

Vaig una mica tard.. Sorry Perdó No se m'acudia res per preguntar >_<

Recordes quan vas tastar les gambes per primera vegada? Quin és el plat que conté gambes més bo que has menjat (Per exemple, truita de gambes, pastís de gambes,.. gambes soles... XD)? Cuines bé? Sí és així, què és el que millor et queda? Un menjar que odiïs. (No s’hi val la llet i derivats)

Quan va ser la primera vegada que vas sortir de les Illes Balears? ^^ T’agrada anar en vaixell? Has viatjat gaire? Si és així, quins llocs dels que has anat són els que més t’han agradat? Quins països voldries visitar? Prefereixes el fred o la calor?

Quin és el gènere d’anime/manga que més t’agrada? Has llegit gaires mangas shojos? Quin és el teu preferit?
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Meina Dv 28 Mar 2014 - 19:46

Gomenee jo també per fer-les tard!! Perdó

1- De tots els animes que has vist quin es el que menys t'ha agradat? I dels mangas que has llegit? També quin es el anime/manga que al llegir-lo més t'ha sorpres per que t'imaginaves que seria una cosa molt diferent? Quin manga, sense haver-ne ni llegit una pagina, no tens ni ganes de llegir? Quin es el primer anime que vas veure? Et va marcar molt?

2- Personatge de qualsevol anime amb el que et sents més identificada? Per que? I de bleach, amb quin t'hi sents més? Fes-me una llista dels 10 personatges de Bleach que més t'agradin, i explica'm per que t'agraden tant? Quan vas començar a veure bleach el miraves en catala (pel 3xl, per internet o descarregat) o amb subtitols?

3- Que triessis com a pares del rol el Kyoraku i la Matsumoto va ser per un motiu en concret? Quin? (se que aquesta pregunta també els hi hauria de fer a la Momo i al Samael, pero ara m'ha sorgit a tu) D'on va sorgir la idea de que els tres en els rols us fessiu germans? es una cosa que sempre m'ha picat la curiositat. I com definiries la relacio que tens amb ells?

P.D: No tenia ni idea de quines preguntes fer-te, per que la majoria ja te les havien fet Focus de desesperaci
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dv 28 Mar 2014 - 22:52

Preguntes eròtiques de la Takiko

1-Hanako com a una de les persones més eròtiques del món
Si un bon dia et despertes, i veus la notícia de que les gambes es troben en perill d’extinció i que per tant no es poden pescar, ni menjar més, que faries? Com preferiries morir, a causa d’un empatx de gambes o en una lluita salvant a l’Ukitake? Qui preferiries tenir com a jefe, a l’Aizen o a l’Omaeda? Creus que en Bauzà (Joserra para los amigos) utilitza gomina de mala qualitat i per això té idees tan meravelloses i ens dóna pel cul tot el que pot i més? O creus que li ve de naixement? Quina mesura contra el català, de totes les que han pres al llarg dels anys a Balears, és la que et fa més ràbia? Quina gent et fa més ràbia, la que diu que el mallorquí no és català o la de “a mi me hablas en español”?


:Dramatització: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! :focus:Per què? Per què la vida és tan cruel? Per què sempre se’n van els millors? Per què senyor, per què? :dramatització off: En realitat compraria dues gambes de contraban (a preu d'or, hipotecaria els meus néts, però val la pena) i les criaria a casa en una piscifactoria improvisada que seria la banyera. De fet, no descarto en algun futur tenir una gamba a una peixera. Ja tinc el nom pensat i tot, es dirà Tempura!

Si he de triar, prefereixo no morir XD però com ja sabreu sóc molt fan dels amors prohibits i em va enamorar el final de Basilisk, així que salvaria la persona que m’estimés/Ukitake. Que a més, empatx de gambes ja n’he tingut un i és desagradable, pica molt i sembles una gamba tu mateixa de vermella que et quedes (per a més informació llegir la resposta a la segona pregunta del Minato). Potser és que estava mutant a gamba... (interesting).  

Coma jefe preferiria l’Aizen. Em sap greu però em sentia molt malament sabent que el meu jefe és un puto complet inútil com l’Omaeda i pensaria “per què un gilipolles així m’ha de donar ordres?”. Preferiria tenir a l’Aizen i que després fos un traïdor que no un fracassat que està on està per tenir diners i enxufe. Odio els enxufes en els càrrecs importants!

Crec fermament que en Bauzá es mereix una pallissa molt urgent i, si et sóc sincera, no entenc com encara no ha rebut. És que s’ho mereix sobradament per dèspota i prepotent de merda. La imbecilitat li deu venir de naixement, perquè entrenant-se és impossible arribar a aquest extrem de curtor. Crec que no és la gomina el que està podrit, és el seu puto cervell que s’està descomponent i fa pudor de putrefacció.

No sé quina és la que em fa més ràbia. Suposo que la dels llibres de text en “mallorquin, menorquin, ibizenco y formenterense”. És que no sé si és que és molt, però que molt curt o si és que vol fer riure. És curt, ho sé. Si s’ho creu de bon de veres té un problema molt gran. A més es passa el puto dia escoltant les pardalades del Circulo Balear, que són quatre franquistes fora de lloc i, per si fos poc, els hi dóna corda. Que si escoles de l’opus, que si mallorquín... en realitat l’únic que vol fer és carregar-s’ho tot, però no ho aconseguirà. Hem tingut sort de tenir professors decents que han sabut plantar cara i la resposta per part de la ciutadania ha estat exemplar. Ja veurem a les urnes perquè els mallorquins pel general són tan idiotes que el tornaran a votar. Si això passa, definitivament emigro.

Per acabar, no sé quin tipus de gent em fan més ràbia. Suposo que les que et diuen “en cristiano” i quan això prové d’una persona jove encara em fa més ràbia i ganes de fotre hòsties. Perquè tothom va molt de “no hem de mesclar llengua i política” però les persones que no volen parlar en català ho fan per qüestions polítiques o perquè són tan curtes que es pensen que si parles català ets catalanista. O gent que et diu que no aprèn català perquè no li serveix de res. Em fot molta ràbia! Si vols me’n vaig jo a viure a Portugal i dic que no em surt dels ovaris aprendre portuguès, que no em servirà de res perquè en castellà ja m’entenen. Però després si que es mengen l’ensaïmada i la sobrassada i presumeixen que són molt mallorquins. Barco de rejilla.


2-Hanako com a fan incondicional de Bleach en general i de l’Ukitake en particular
Com creus que acabarà Bleach? Quina creus que és la trollejada més gran que ha fet Tite? Creus que en Tite ens ensenyarà tots els Bankais que li falten? Creus que algun personatge que no esperam tendrà Bankai? Quin? Que creus que és pitjor, que Tite mati a l’Ukitake o que el deixi viu però no mostri el seu Bankai? Ukitake amb els cabells amollats, recollits o curts? Crec que entre l’Ukitake i el Kyoraku hi ha alguna cosa més que una gran amistat? Com creus que era l'Ukitake en la seva època d’estudiant? Te l’imagines igual que ara o diferent? Sé que tens una carpeta amb millions de fotos de l’Ukitake, ens pots mostrar la teva preferida (només una)?


Tinc diverses teories, però suposo que serà amb l’Ichigo ciclant-se i derrotant el Yuha Bach (contràriament a Naruto que serà el Naruto confessant el seu amor pel Sasuke, ya tu sabeh). La trollejada que més mal m’ha fet crec que és el Wonderweiss, o l’Ukitake com a “dolent” a la saga fullbring. Altres trollejades són els Arrancars, que havien de ser els enemics ultra definitius que superaven de molt el poder d’un Capità i al final eren mindundis de pacotilla.

No sé jo si veurem tots els bankais que falten i de fet, no t’estranyi que ens quedem sense veure algun bankai. O que faci com el de la Unohana, que ningú va entendre una merda. Però segur que ens mostra el de l’Omaeda que no interessa a ningú! Suposo que el Kenpachi no tindrà bankai i hi ha alguns que se’m fa difícil imaginar-los, com el del Shinji per exemple. No m’imagino com podria ser... Preferiria no saber mai el bankai de l’Ukitake però que es quedés amb vida. Si es morís, per què negar-ho... em deprimiria molt i em sabria molt de greu. Ho tinc assumit, però quan arribi el moment ploraré com un muffin amb ulleres de pasta (magdalena hipster). Per què sempre han de morir els bons que no han fet mal a ningú?

Amb la cua el trobo molt, molt sexy, però amb els cabells amollats tampoc li faig un lleig. Va ser a la saga del passat quan em vaig adonar que l’Ukitake no només era un buenazo que es mereixia tots el meu respecte i admiració, sinó que a més era un mazizorro sexy. El rollo que té amb el Kyoraku és molt estrany, tothom ho veu, entre una amistat de tota la vida i alguna cosa més però sense tenir més evidències que el moment que es donen la mà a la saga Arrancar.

Entrevista a la Hanako Tumblr10

No sé si són molt amics o alguna cosa més, però si estiguessin liats diguem que tampoc em sorprendria per part de l’Ukitake. Joder i de part del Kyoraku tampoc, que duu un haori rosa, sembla que ho crida als quatre vents! Es fa el machote per dissimular... Abans (en mis tiempos mozos) era molt fan d’aquesta parella però ara els veig desequilibrats i distants al manga. Abans no havia Ukitake sense Kyoraku i ara mai estan junts d’ençà que el Yama-ji ha mort. Em fa llàstimeta i, amb el temps, li he perdut un poc l’afecte al Kyoraku.

A l’època d’estudiant segur que l’Ukitake era simplement un amor, tan tendre, adorable i moníssim. (/me l’abraça mentalment) Però crec que deu tenir un passat fosc (ja de més major) del qual cerca allunyar-se, molt rollo Kenshin i que en el fons sap que moltes de les decisions preses per la SS no estan bé.

La pregunta de la foto és un poc una putada perquè... en tinc moltíssimes xDDD Però bé, d’entre quasi les 2000 que tinc, hi ha una que m’agrada molt que és l’Ukitake amb “l’esperit” de la Sogyo no Kotowari. No sé perquè, però m’agrada molt aquesta imatge perquè ell és molt tendre però els peixos fan un poc de por. Suposo que algun dia el Tite ens confessarà que l’Ukitake és així, tendre per fora i ferotge per dintre. Grrrrrrrrrrr... Momo!.

Entrevista a la Hanako -ukita10

3-Hanako com a otaku del món
Quina ha estat la teva primera impressió de la Torhu Honda? Kyo o Yuki? Creus que els shojos idealitzen el paper dels homes, o realment creus que existeixen homes així? Per tu que és un bon shojo? I un bon shonen? Ninjas o samurais? Que és el que més t’agrada del Japó medieval? I el que menys? La pregunta definitiva d’aquest apartat: en una batalla entre el Carlos i el Ricardo, qui creus que guanyaria? Com t’imagines la batalla? Ens la pots descriure breument?


La Tooru, bah! La típica tia protagonista de shojo que és massa bona tia amb super sentiments honorables i que tothom l’estima. Un poc repel•lent. Això que no es desanimi mai tot i viure a una tenda de campanya i que intenti entendre algú que d’entrada és tan insofrible com el Kyo...

Prefereixo el Yuki, la veritat: és un noi elegant, guapo i educat. El Kyo és un puto estereotip del tio borde. No sé, quan va aparèixer no em va caure bé i em fot que la Tooru estigui tan obsessionada amb el “no li caic bé”. I què si no li caus bé? Ell a mi tampoc xD Està clar que acabaran junts però... és que no m’agrada xD El millor el Shigure que no només vesteix en quimono sinó que és escriptor! Quan ho vaig saber em va tenir comprada xDDD

Als shojos es plantegen uns homes que no existeixen: massa perfectes, que sempre saben què dir, mai fiquen la pota amb el que diuen, disposats a deixar-se la vida per la seva estimada. Mai m’he trobat un tio així. De fet, estic segura que un tio que digui les coses que diuen els mazizorros dels shojos no existeix. O sí i és gay.

Per a mi un bon shojo és un com Chihayafuru on l’amor és important però no és el centre de la història i ni és pastelós. Fins i tot Tonari no Kaibutsu-kun, tot i que era un shojo un pèl raro m’agradava perquè també parlava de l’amistat i tenia altres temes. Els que no m’agraden són els shojos tipus Fushigi Yugi amb protagonistes tontes perdudes i que només poden pensar en l’estimat. Em posen molt nerviosa XD

Els shonens perquè siguin bons han de tenir katanas i quimonos! I un personatge amb cabells llargs (és el meu fetiche) xD El que m’importa més és que els personatges siguin nobles en el sentit de bons tios que lluiten pels seus ideals i per defensar els altres. I molta acció!

Entre els ninjas i els samurais em quedo amb els segons de cap! Suposo que m’agrada tant perquè és un món molt diferent al nostre i això vulguis o no et crida l’atenció i pel seu sentit de la justícia. Potser als animes també se’ls idealitza bastant i se’ls fa parèixer molt més nobles del que eren. Estic segura que també havia samurais cabrons que fijo que robaven i mataven gent perquè s’avorrien. No sé per què m’atreu tant! La roba, les espases, els cabells en una cua típics dels samurais. És molt eròtic xDD

Entre el Carlos i el Ricardo guanyaria el Carlos. M’hi jugo una gamba amb tempura. Per què? Perquè el Carlos atraparia al Ricardo entre els seus pèls i empraria el seu atac estrella: restricción (es super efectivo, enemigo Ricardo no puede moverse) i estant així, el Carlos no deixaria que el nostre Ricardo es fusionés amb la paret. El Ricardo no tindria ni na sola oportunitat davant de la grandesa del poder del Carlos.


Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Ds 29 Mar 2014 - 11:47

Samael Preguntes eròtiques del Samael Samael

1._. Pregunta sobre l'ultim anime vist: Imaginat que per raons x o z, acabes aconseguint la immortalitat, com enfocaries la teva vida? Aprofitaries per ajudar o faries trastades? Podries aguantar el fet de perdre la gent que estimes una i altra vegada, o et resignaries a viure pel teu compte? Et menjaries altra gent?

Però per quina raó seria? Per raons x o z? Joder Samael, especifica perquè és important. Depèn de la raó! Si fos la raó x, enfocaria la meva vida com un “no hay mañana” i em passaria el dia de parranda! Si fos per la raó z, em passaria la vida cantant al metro “Me gusta el plátano por el potasio

Ara la resposta de debò: Ajudaria als altres, suposo que ja t’ho imaginaves. Un gran poder conlleva una gran responsabilidad. En el meu cas seria un poder propi, però em sentiria malament sabent que tinc tot el temps del món i no estic fent res pels altres. Per fer trastades m’agradaria més tenir el poder d’aturar el temps, ho petaria molt. De petita era una cosa que pensava sovint, que si s’aturava el temps per a tothom menys per a mi aniria a la tenda de xuxes i em posaria morada. XDDD

Però mira, la veritat és que ser immortal és un poder que no m’agradaria tenir per res del món. No m’agradaria gens veure morir els meus amics ni la persona que m’estimo. Preferiria morir-me jo.

2.-.La moguda de l'illa: Bé ja saps com funciona, tria tres persones del forum per anar a una illa deserta(bé,no del tot) i per desgracia el Minato no pot ser cap dels triats...Si vols justificar la resposta ets lliure de fer-ho. És penalitzaran respostes no valides.

I per què no puc triar al Minato? Injustícia, discriminació, Samael dimissió!!!! (eh, que rima i tot, no et pots queixar). Me la suda el que diguis i em duria al Minato de totes maneres, però bé, seré bona persona i et donaré la meva resposta definitiva. Costa, eh? Triar tres persones és mazo xungo ahi, però vinga va, me la jugo: Takiko, Samael i Ifrit.

Per què? A tu per no tornar-me boja perquè això d’estar a una illa deserta esperant un rescat ha de fer que se te’n vagi molt el cap. Com diria la Lisa Simpson “te nombro Secretario de Anti-Pérdida de la olla”. A la Taki la duria perquè és química i faria un compost termonuclear sintètic que ens permetria construir un vaixell mononucleòtic que ens faria tornar a la civilització com a herois i rebre una indemnització milionària (a més de vendre els drets d’autor de la nostra història al Peter Jackson i forrar-nos –més-). Evidentment els termes pseudocientífics me’ls he inventat tots. xD

A l’Ifrit, com que és metge, ens curaria de les serps verinoses, aranyes, mosquits i altres merdes que trobaríem a l’illa xunga. Bah, en realitat és que sou persones que es fan estimar i sé que si mai em preocupa alguna cosa o tinc un problema vindríeu fins a l’illa deserta per estar amb mi i ajudar-me!  

3..Coses aleatòries: Si poguessis escollir un món d’anime per viure, quin seria i per quina rao? Si poguessis triar un poder d’algun manga/anime per utilitzar-lo en el món real, quin seria? Carlos o Ricardo? Pedra, paper o tisores?


Xungo, molt xungo tio. Si et reto a un duel em lliuro de contestar? Que consti que volia ser original i he estat pensant animes random que hagi vist que m’hagin agradat i només se m’ocorre Bleach. Gomen, sé que és la resposta que t’esperaves. És que Bleach té tot el que m’agrada: ambientació japonesa, katanes, màgia, una bona estructura militar i lluitar pel bé protegint els humans (tot i que això ha quedat en un segon pla). No sé si ser una shinigami em diu massa, sobretot perquè exigeix molt d’entrenament físic, però m’hi esforçaria molt per fer-ho el millor possible. Si arribés a Capitana m’agradaria que els meus subordinats confiessin en mi i que tinguessin una moral molt forta. No admetria criminals ni gent bèstia que torbés la pau de la meva divisió.  

Havia pensat també contestar-te Gintama o Rurouni Kenshin, però els he descartat. A Gintama l’he descartat perquè els personatges són molt idiotes i està bé fer-se unes rises rient-se dels idiotes, però ser-ho ha de ser molt depriment. I pel que fa al Kenshin, les dones no pinten una puta merda i no m’agradaria haver-me de quedar al dojo esperant que el Kenshin tornés o que sempre m’hagués de rescatar perquè jo no tingués prou poder per fer res.

La dels poders és difícil perquè el món dels animes difereix molt del món real i probablement aquí una Zanpakuto no em serviria de res. I quan més hi penso més me n’adono que hi hauria pocs poders que em servirien en el meu dia a dia.  Suposo que estaria bé tenir una mirada metrossesual com la del Cejotas, així si algú et cau malament el mires i es mor. No seria mala idea...

Simplement, Carlos. Res més a afegir Momo!

I prefereixo el paper, no per fumar, sinó perquè hi pots escriure. Els diners, t’ho miris com t’ho miris, són paper i dominen el món...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Ds 29 Mar 2014 - 13:24

Preguntes eròtiques de la Wely


- Quin és el teu personatge preferit de cadascuna de les series de la nit d'anime (Steins;Gate, Basilisk i Baccano)? Per què? I els que trobes més infumables?

De Steins;Gate no sabria què dir-te. Suposo que la Mayuri perquè és molt mona, molt innocent i tot i que no sàpiga res sobre ciència sempre està allà per donar suport a l’Okabe i la Kurisu. El que menys m’agrada és la Moeka, per motius evidents xD

De Basilisk... el Carlos! Hi havia personatges molt guais, l’Aizen també ho petava amb els seus cigrons màgics de la resurrecció o l’Akeginu i el moc. El que menys m’agradava era el gordo aquell pervertit, tanta sort que no va durar massa. La que et matava cardant tampoc m’agradava massa, molt obsessionada amb el cejotas i se’m feia pesada.

De Baccano! Els millors sense cap dubte són la Miria i l’Isaac perquè són els putos amos de l’anime. Sense ells no tindria tanta gràcia. No puc sofrir el Jacuzzi, no puc amb ell! Tot el puto dia plorant, puto Hanataro de la vida.  


- Si haguessis de triar un personatge femení de Bleach perquè fos la parella de l'Ukitake a qui escolliries? Per què? I a quin personatge masculí? (No es val el Kyoraku)

Ni punyetera idea xD Si hagués de triar una dona que m’agradés triaria la Senjumaru però perquè m’agrada, però no hi diuen gens. No sé, la veritat és que no el veig amb cap de les dones que ara mateix hi ha a Bleach. Suposo que a l’Ukitake li diu una dona que a Bleach no existeix: una dona tendra que pugui estar sempre pendent d’ell, que el cuidi i que sigui discreta. No la veig amb una tia burra com la Matsumoto ni amb una marimacho de l’estil Rukia. Em fa l’efecte que l’Ukitake només vol ser pare i que suda bastant del sexe femení en general.

Si hagués de triar un home (i no pogués ser el Kyoraku) no sé què dir-te. Potser l’Urahara ^^ (influència del Minato), perquè el cuidaria bé, el faria riure i investigaria per cuidar-lo millor i restaurar-li la salut. Ara que hi penso, no ho petaria molt que l’Urahara curés l’Ukitake?

- Què creus que amaga l'Ishida? Realment vol venjar la seva mare? No és una teoria massa fàcil? No creus que amb la ratlla dels cabells al mig estava molt sexy i amb el pentinat "nou" sembla una mica gay?

Jajajajajajaja, m’has fet riure molt amb aquesta pregunta! Al principi em pensava que l’Ishida no tenia cap objectiu en clar, que s’havia afegir als Quincys perquè era el seu deure. "Ets Quincy? Doncs a lluitar amb ells." Però després quan vaig veure allò de la seva mare vaig pensar, com tothom, que s’havia unit per venjar-la, però ara resulta que el Haschwath va descobrir les seves veritables intencions. I per acabar-ho de fotre el Juha el té molt controlat perquè és l’Sternritter A, així que, pobre Ishida, sembla que ha caigut en la seva pròpia trampa i que no podrà venjar la seva mare. No només això, és que si es despista o el que sigui, el Juha i els altres Quincys faran sopa d’Ishida... Pobret, fa llastimeta.

El pentinat és molt metrosexual, però el que sempre m’ha cridat l’atenció és que el Tite li va fotre ulleres d’home vell, d’aquestes sense montura. Tant li costa dissenyar unes ulleres molongues? Estaria guapo amb unes ulleres de pasta negres. Penseu-hi!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Ds 29 Mar 2014 - 16:26

Preguntes eròtiques de l'IchigoBankai


-Grups de música preferits. Recordo que et mola Oprimits, que més? L'estil que predomina entre els preferits?
M’agrada molt la música que tingui molt de ritme i sigui animada. Quasi mai escolto cançons lentes o tristes, em deprimeixen molt. Pel general sóc molt receptiva a la música i m’agrada que m’animi i que em doni energia. Així que suposo que l’estil que predomina entre la música que escolto és el rock i l’ska. En català m’agraden molt La Gossa Sorda i Obrint Pas. Del segon vaig tenir la sort d’anar al darrer concert que varen fer i m’ho vaig passar molt bé! També vaig tenir la meva temporada d’escoltar Linkin Park com una desesperada, així que és un grup al qual li tinc molt de carinyo.

-Videojocs. Jugues a algo? O t'agradaria /no tens temps?.. Joc preferit?
Si que m’agrada jugar, però no tinc cap consola pròpia -a part de la gameboy color- xDD. L’única que he tingut va ser la play 1 i de segona mà, que me la va regalar el meu cosí quan es va comprar la 2 xDDD Amb la play 1 em vaig passar l’Street Fighter i el pac-man. La gameboy me la vaig comprar, evidentment, per jugar a pokemon. Per variar, vaig tenir mala sort i quan em varen regalar la gameboy color al mig any va sortir l’Advance. Merda!

No sé per quin motiu mai m’he comprat la Play 3 o la Wii, suposo perquè tampoc mai he tingut una tele de l’hòstia per poder-ho connectar i perquè, com ja he dit abans, no sóc gens capritxosa i m’ho penso moltíssim abans de comprar-me una cosa de 10€, imagina’t amb una que és tan cara. Segurament no li treuria mai el suc.

Però amb el Minato he jugat al Zelda, al FFX i al FFVII, al GTA... La veritat és que m’ho passo molt bé jugant, però suposo que és perquè jugo amb ell i ens anem muntant la història i fem unes rises mentre juguem junts. Potser tota sola m’avorriria. Ah, també he jugat a la wii a casa d’una amiga, concretament al un de Bleach que no em va agradar massa perquè tot eren lluites. Vaig acabar esgotada xDD Fins ahir jugava bastant al wow (àlies wowesito) però han tancat el servidor :(Enyoraré molt la veu de la meva elfa pija que em cridava "Necesito un objetivo primero".

Bé i, evidentment, jugo a l'Ingress xD Però una vegada que ets lvl8 perd un poc la gràcia... Com que tinc un portal a sota de casa el que faig més és hackejar i jugo sobretot quan els Il·luminats fan granges o anem a petar alguna cosa. La gràcia per a mi és jugar amb més gent, és molt més divertit.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dg 30 Mar 2014 - 1:49

Preguntes eròtiques del Haok




Hanako: Hola: Que tal? :  t’agraden els amv? Que es el que et fixes en els amv per que t’agradin? Musica animació o nomes t’agraden per que sí? Que es el que demanes pq una sèrie sigui bona? Que creus que necessiten les series pq t’agradin? un simple per que m’agraden no em serveix. Com definiries una obra mestre? Pistoles, Espases o Màgia? Vampirs, Dracs o Yokais? Guerres, Lluites nobles o Assassinats? Justifica-ho tot.

Ola k ase, Haok o k ase? O prefiere Hapk? Els amv m’agraden, yeah! El que més m’agrada és la música, sobretot si és moguda (per a més info llegeix les preguntes de l’Ichigo). Si un AMV té una cançó trista directament ja no me’l miro. Però també m’agrada molt que el ritme de la música i la velocitat amb la qual es passen les imatges es correspongui, crec que és la gràcia de l’amv en si. Música i imatges sense cap sentit i sense concordança no mola.

Perquè una sèrie sigui bona demano... que l’argument sigui bo, que les dones no siguin un estereotip masclista, que la música ho peti molt, que sigui dinàmic i em faci riure. Si té aquestes coses m’agradarà, per no parlar de si és un anime samurai Momo!. Una obra mestra ha de tenir, a més, molta profunditat psicològica i els personatges molt ben desenvolupats, que siguin carismàtic i tinguin un passat molt ben construït.

Espases. Always espases plis. Yokais plis. Lluites nobles plis. Ara amb això de justificar-ho m’has fotut XDDD Les espases no sé dir-te el motiu però em criden molt l’atenció! Com diu el Saito a Kenshin “Viure i morir per l’espasa”: vius per fer-la servir i mors per culpa d’ella. Em sembla una filosofia molt interessant, sobretot els samurais que sempre es troben al fil de la fulla.  

Els yokais, sincerament, han estat per descarte XDD Els dracs no em fan massa i els vampirs mai m’han cridat l’atenció. Les lluites nobles les he triat perquè per a mi és el fonament de tota lluita. Les lluites per la brutalitat no m’agraden, han de tenir un sentit i s’han de justificar per uns ideals. Els dos bàndols han de defensar la seva pròpia visió de la justícia i els seus ideals, del contrari, per a mi la lluita careix d’emoció. Si t’has de jugar la vida en una batalla a mort, com a mínim que sigui per defensar allò en el que creus cegament.


Com as pensat sempre de tu personalment? T’agradaria ser una persona freda? Has pensat en canviar? Paciència admiració o respecte, que es el que t’agradaria que la gent et tingues? Creus que podries viure sent una altre persona amb altres aficions? O trencaries les seves aficions  per ser ferma a les teves? Meh Nyan o Bah?

Aquesta és molt xunga Haok!! :plorant:De mi? Buuufff, no tinc massa bon concepte de mi. Sóc molt bleda, massa sentimental, em faig il•lusions massa ràpid, molt innocent i, per acabar-ho de fotre, tinc molt mala sort. Però tinc també algunes coses que m’agraden: crec que sóc bona tia, empàtica,imaginativa i m’agrada ajudar els altres.

No, no m’agradaria ser gens una persona freda, ho trobo estúpid. La vida sense el calor de la gent que t’estima és un despropòsit. Jo no podria viure sense estar amb els meus amics, sense poder parlar amb ells i abraçar-los. Si ets fred perquè ho ets, d’acord. Però no puc sofrir la gent que va de fred/-da per la vida per fer-se els interessants.

Si he de triar, preferiria que em tinguessin respecte. No és que hagi fet res per merèixer-m’ho, però no pots anar per la vida sense respectar els altres: les seves opinions, creences i manera de fer. Potser pots no estar d’acord amb les idees d’una altra persona, però crec que s’han de respectar.

Ok, la darrera no l’he entès, així que li he demanat a la Nafi i a la Wely que estaven al xat mentre contestava. La Nafi ha entès que em demanes si podria viure sense ser jo, però clar, si no sóc jo els límits de la meva existència es difuminen, per tant no, no podria viure sense ser jo perquè no seria jo...

La Wely ha entès que el que em demanes és que jo intentés ser d’altra manera perquè em fes vergonya ser com sóc i volgués aparentar davant dels altres ser una persona que no sóc. És el que li contestava al Victor, m’agrada ser com sóc i m’agrada les aficions i les coses que faig per tant, no, no miraria d’amagar-me.

I jo havia entès que em demanaves que com creus que seria si en algun moment del meu passat hagués conegut persones o m’hagués passat alguna cosa que fes que la Hanako d’avui en dia no fos com la d’ara.  

Bah 4 ever because Bah!


Estils de musica que t’agradin? Gustos culinaris? Que t’agrada fer? Hi ha cops que la mandra et pot mes que fer quelcom? Estils de jocs preferits? A quins jocs as jugat? N’hi ha agut que no t’agradessin? Que es el que més t’agraden dels rols?

Nyaaaaaaaa Hapk! La de la música me l’ha demanat l’ichigo, gomen! Però quant als gustos culinaris, a part de les gambes, m’agraden molt els macarrons amb molta salsa de tomàtiga (tomàtec pels catalans), ceba i carn picada. Què m’agrada fer és una pregunta molt àmplia. Si és sobre menjar, m’agrada fer postres. Si la pregunta era què m’agrada fer en general, suposo que estar amb els meus amics, cantar, caminar, ballar, viciar-me a mirar anime i, per descomptat, estar amb vosaltres al fòrum. Nop, sempre puc vèncer la mandra, excepte els diumenges. Els diumenges és el meu dia vago per excel•lència, el dia de dormir molt i viciar-me molt. És el dia perfecte.

Uhm jocs. També li he contestat a l’Ichigo sobre els jocs als que he jugat i tal (et remeto a la resposta a la pregunta de l’Ichigo). Nop, no he jugat a jocs que no m’agradessin perquè, si no m’agrada ho deixo fer. La pregunta dels rols... li he contestat ja al Javi (tercera pregunta).


Tengo una arma en mi corazón – Jaquzzi.
Entrevista a la Hanako Tumblr_n1b4l3Cdbh1rsobu7o1_500

Si us plau, mor ja Jacuzzi. No et suporto xDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dg 30 Mar 2014 - 12:58

Preguntes del puto Quincy pinche pendejo conegut com a Ifrit.



Pregunes a na Hanako standard.
-Creus que l'Uki i en Roy Mustang serien bons amics?
Crec que la Hanako i el Roy serien bons amics, per això que als dos els agrada cremar coses. Però amb l’Ukitake segurament també perquè el Roy, tot i ser molt Slytherin, sempre lluita pel que ell creu correcte, com l’Uki. I mira, en els seus dies lliures podrien fer barbacoes.

-Quines llengües a part del català trobes interessants? Per quin motiu?
Quasi totes les llengües del món són interessants. En realitat no n’hi ha cap de difícil el que hi ha és diferència entre la teva pròpia i la que vols aprendre. A mi el francès ja em sembla difícil. No et pensis, tot i haver estudiat una filologia no se’m donen gaire bé les llengües, em costen molt i em perdo de seguida. Com ja sabreu, em feia una il•lusió tremenda aprendre japonès, però vaig tenir mala sort i em vaig apuntar a un curs de nivell 0 on era la única que de debò no en tenia ni puta idea. Reconec que em va fer sentir molt malament i que va ser una gran decepció perquè hi havia posar molta il•lusió (i diners) en una cosa que vaig haver de deixar i em va saber greu. Quin sap, potser d’aquí uns quants anys em cercaré una professora que sàpiga ensenyar. Ara, això sí, que sigui professora particular, no torno a anar a classe amb sabelotodos que s’apunten a un curs de nivell 0 per estudiar els kanjis.

-De no existir l'Uki a quin personatge de Bleach adoraries?
Ni idea xD Algun altre que sigui bon paio i amb un cor enorme? Per sort cada anime té el seu buenazo maltractat per l’autor, no falla xD A Bleach no sé quin altre personatge podria acomplir aquest paper. Em decanto per la Senjumaru, que és un amor.

-Quin es el personatge femení que mes odies de tot l'anime que has vist? I el teu preferit?
Al cap em ve directament la Miaka de Fushigi Yugi, per imbècil, ploranera i bleda. Sí, definitivament la Miaka. Oh, com l’odio! La molt imbècil va jugar amb els sentiments del meu estimat Hotohori. Com es pot ser tan puta? Suposo que no saps qui és la Miaka, així que t’ho explico tot: la Miaka Yuki és una nena insuportable que entra dins el món d’un llibre i que ha de convocar a set persones que duen un tatuatge al cos, que són els guardians de Suzaku. La Miaka com a sacerdotessa els ha de reunir per invocar al déu i fer realitat els seus desitjos. Però la tia és tonta a matar i decideix enamorar-se del tio més imbècil de la sèrie mentre que té un mazizorro perdut que és bon tio i a més emperador, allà tirat i s’aprofita d’ell sempre que pot. No només això, sinó que al llibre entra també la seva millor amiga que va anar a rescatar-la però es va quedar atrapada al llibre.

La pobre Yui (que també és gilipolles, però és un altre tema) està tota contenta pensant que la seva amiga l’ha anat a rescatar però no, la molt putoncia només ha tornat per estar amb el pobretón del Tamahome. Evidentment, la Yui s’emprenya i la vol matar, però joder és que jo des del puto minut 1 de l’anime ja volia matar-la! Però la Miaka no, ella vol salvar la seva amiga (la Hanako escup al terra com a mostra de fàstic). I després tothom la vol violar perquè deixi de ser sacerdotessa. De debò, no puc amb ella...

Ejem, el meu preferit és la Chihaya Ayase, protagonista de Chihayafuru. És un encant de tia! No és la típica protagonista dels shojos, bleda i tonta a matar que només pensa en el seu amor, sinó que ella pensa en acomplir el somni de la seva vida que és ser la Queen del Karuta. Hi posa molta energia i molt d’esforç per aconseguir el seu somni. És un personatge al que t’has d’estimar si o si.

-Ara mateix quina es la cançò que mes escoltes?
A mi això de la música em va molt, però molt per temporades. D’una manera exagerada XD Una cançó em pot encantar avui i que demà no em digui res. Però bé, potasio 4 ever xDDD


-Si tinguessis un revolver carregat amb 6 bales i suposant que un dels tirs seria per a una senyora que voldria colarse al consum, amb qui faries servir la resta?
Tinc 5 bales? Quants professors de mates vaig tenir?... No, és broma. Com ja sabreu acostumo a tenir molt mala sort i no sé com m’ho faig que em trobo gent a la vida que només em duu problemes i maldecaps. Però no sé, no mataria cap d’aquestes persones perquè no val la pena que em taqui les mans de sang per algú així. Tampoc mataria cap famós o polític perquè el temps posa tothom a seu lloc. Suposo que llençaria la pistola a la mar. No em veig capacitada per matar ningú perquè no crec que jo tingui el poder diví de saber si algú s’ho mereix o no. Recorda les paraules d’en Gandalf, Ifrit “No seas ligero a la hora de otorgar muerte o juicio. Ni los más sabios pueden discernir esos extremos”.

-Creus que en Sam fa servir la banya del seu unicorn per a coses indecents?
No plis, no! Confio cegament en la vida pura que el Samael deu dur d’abstinència i castedat. (... Riure)

-De la japan quin va ser el cosplay que mes et va agradar?
No hi havia massa cosplays, així que no sé que dir-te... Suposo que els nostres, per què enganyar-nos perquè eren molt eròtics i, a més, eren de Bleach. Entre que hi havia poca gent i que la poca gent que hi havia anaven d’animes que no em cridaven massa l’atenció...

-A quin nivell de decepció vas aplegar quan en Sam us va traicionar amb el cosplay?

El Minato i jo teníem dues teories: o bé ens deia la veritat i no ho havia fet o bé ens estava trollejant i s’ho havia currat un poc. Sóc molt innocent, així que em pensava que si que s’havia fet el cosplay i ens estava timant per riure’s de nosaltres, sobretot perquè va ser ell el que es va oferir per anar d’Ouetsu i em pensava que li feia ganes.

Em sap greu pel Samael, però la veritat és que, tot i que m’ho mig esperava, em va fer llàstima. M’havia fet moltes il•lusions (com sempre) d’anar els cinc de la Divisió Zero junts, crec que ho hagués petat molt. Però no em puc queixar perquè la Nafi i l’Eric s’ho curraren moltíssim i els hi estic molt agraïda perquè m’ho vaig passar teta! El Minato també, per descomptat i, a més, em va ajudar a fer el cosplay tot i que n’està ja fins els santíssims collons de tot això. Gràcies! Momo!

-Quin es l'anime mes truño que has vist mai?
Bakuman, ja ho sabeu, sóc una hater. Em sap greu però és que no em va agradar gens ni mica.




Preguntes del lider del wandenreich a la panerola major:
-A la vostra acadèmia no us ensenyen bé? Sou bastant xustes.
Com a mínim tenim acadèmia, saps? Vosaltres que teniu? Ah si, res... que sou quatre rates. A més, l’acadèmia de shinigamis és com l’Institut. O tu vares aprendre res que et servís per la vida? xD Ahi lo tienes.

-El teu germà està boig, es un fet. Que fa a la dotzena? Nepotisme ftw.
El meu germà està com una cabra, però té una explicació: la mare fumava molta droga quan estava embarassada. Està a la dotzena perquè gràcies a la influència del pare no el varen tancar de per vida a la presó d’alta seguretat. Així, a la dotzena, de tant en tant inventa alguna cosa útil. Com ara... hamburguesas orejeras! (No te preocupes, estaran en el mercado antes que resuelva el logaritmo de los pepinillos).
Entrevista a la Hanako 200px-Frink_hamburguesa

-Quants capitans has destituit?
Uhmmm uns quants XD L’Hades en dues ocasions, el Xus, El Reyespada, l’Ashtal... Què vols que hi faci, si no es passen no poden estar ocupant un càrrec que algú desitja amb tota la seva ànima. En el fons sóc una bona samaritana. Ho faig tot pel bé del Seireitei.  

-Has tingut fills, oi? Després del que vas fer amb aquells nens...
Eeeeeh, keep calm. Odio els nens, no fan res de bo: són una puta màquina de plorar, fer caca i menjar, sense donar-te res a canvi més que total dependència (com el Homer a la Marge). No sé, suposo que algun dia el meu instint maternal despertarà i aquests projectes de persones humanes em faran gràcia. De moment et prometo que els odio. L’altre dia la Hanako real anava en bus i havia un puto nen que plorava i et juro que els meus instints assassins es varen activar d’una manera exponencialment perillosa. No puc sofrir els plors dels nens, m’irriten molt.

Vaig tenir fills al rol perquè se’m feia molt estrany pensar en l’Ukitake sense fills, amb les ganes boges que té l’home de ser pare, que fins i tot acosa al Hitsugaya. I bé, potser el personatge de la Hanako no és tan hater com jo i li agraden. Però per mi que tampoc té massa instint maternal.

-Fas servir la teva espasa per a fer barbacoes?
Clar que si! Però aquí a Mallorca els diem “torrades”. Les torrades ho peten: tenen pa moreno, xuia, carneta i no pot faltar el trosset de sobrassada (o llonganissa). Si hi poses quatre xampinyons està boníssim. Joder, ara és quan me n’adono que ha passat Sant Sebastià i només vàrem fer una torrada (Sant Sebastià és pel febrer i és el patró de Palma. És costum sortir al carrer a torrar el sopar amb els amics/família).  

-Has pres profilaxi per a la tuberculosi?
Crec que de passada a un rol vaig explicar que el Samael (veus com ha fet alguna cosa bona) curava l’Ukitake, així de buen rollo. Estrany que no l’hagi curat mai ningú... Deu ser impossible? Com a metge que en penses? Potser és que no vol ser curat, així no ha de fer la feina... És el meu ídol xD



Preguntes a la cosa eixa dels cabells rosa.
-Per que rosa?
Pel Szayel Aporro Granz, of course. És la meva màxima font d’inspiració! A més, les gambes també són roses i amb salsa rosa són prou bones!

-Com van els teus nivells d'àcid úric?
Pels núvols i elevant-se, però no són preguntes per fer a una senyoreta! T’has de mirar el programa de la tele del Yumichika, t’ensenyarà a tractar millor a les dames com jo!

-Quin es el teu millor deixeble?
El Magikarp. És tot un sensei mestre en disciplines diverses i interdisciplinari de l’escola de l’erosennisme subaquàtic. Observa la filosofia que desprèn en aquesta imatge, mentre fa una conferència solemne a la Sorbona de París davant del claustre de catedràtics:
Entrevista a la Hanako Tumblr_lvv1fi36Zg1r1ltxt

-Has guanyat alguna volta algun combat (JUAS JUAS JUAS) ?
Clar, molts! Sino no hauria menjat tantes gambes i hauria engreixat tant. M’he fet tantes liposuccions que amb la propera em regalen un pitram nou!

-Com t'agraden mes les gambes? Tempura!!!
-Succiones els caps de les gambes? No, plis. Això és de pobres.
-Has conegut l'amor? El meu amor per les gambes és tan gran com el del Troy McClure pels peixos.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Hanako Dg 30 Mar 2014 - 18:55

flower Preguntes eròtiques de la Nafi flower

1. Tots el del forum estem de vacances al Japó i de cop es desencadena un apocalipsis zombie, qui seria el primer en morir? I el segón? I l'últim? Per què? Qui conseguiria sobreviure? A qui podriem sacrificar per salvar-nos el cul els altres? Com podriem sobreviure? Que faries tu si es desencadenés un apocalipsis zombie?

Val si contesto “El Samael” per a totes les preguntes? Evidentment el Samael seria el primer en morir. Me l’imagino dient “jo controlo i sinó, YOLO” i anant cap a un zombie dient “eh vinga, anem a fer unes rises”. Seria molt mític. El segon en morir evidentment seria l’Eric, per Quincy, perquè es creuria que amb les seves tàctiques nazis podria convèncer els zombies que no som un bon menjar, però sudarien d’ell. Però ara que ho penso... els zombies es voldrien menjar el cervell del Samael i de l’Eric?

Per sobreviure m’imagino algú com la Momo, amb una gran imaginació gore i molta experiència en el gènere de la mort. Siguem sincers, per salvar-nos el cul enviaríem al Samael, però els zombies ens el tornarien.

Per sobreviure... doncs tornar a Mallorca. Aquí governa na Merkel i ella no deixaria que els zombies es mengessin els frankfurts i es beguessin les nostres birres. Sempre actua amb mà ferma la nostra Kaiser!

Si de sobte hi hagués zombies pel carrer suposo que em quedaria a casa i no sortiria. Visc a una casa un pèl antiga que és un poc un laberint i la gent es perd la primera vegada que ve, mai sap per on se surt xD Aquesta seria la meva defensa. En realitat és que dubto molt que els pogués fer res, així que sortir perquè se’m tirin tots a sobre seria molt idiota. Ah, i perfumaria la meva habitació amb alls, com si fos el Quirrell de Harry Potter. Els alls van contra els vampirs, però qui sap... potser als zombies tampoc els hi agraden xDD


2. Tothom sap que el teu amor és l'Ukitake però m'he fixat en que també tens un amor amagat pels científics bojos (Hanji, Szayel Aporro, Orochimaru,... style), de que ve aquest fetiche pels científics? Per això has acabat amb un informàtic? També pels bojos a seques sense que siguin científics, estil tio de la clau anglesa de Baccano, com és que et criden l'atenció aquest personatges? Si acabessis escrivint tu un manga t'agradaria incloure-hi personatgesaixí o preferiries un manga ple de gent pacífica i eròtica com l'Ukitake? A part d'en Kyoraku amb qui shippejes l'Ukitake? Per què?

Mai he estat massa de la ciència perquè no m’ha anat mai bé. Reconec que vaig suspendre de manera estrepitosa assignatures com tecnologia, física i química i matemàtiques. Però els científics bojos m’encanten! Suposo que és perquè estan com una puta cabra i em fan riure perquè són molt excèntrics i em fan molta gràcia. Sóc simple en aquest sentit, m’agraden perquè em fan riure molt xD

Buuuuffff, els informàtics són el càncer de la nostra societat, volent-ho convertir tot en aplicacions web per dominar-nos. Són pitjor que el Sybil Sistem! Quan el Minato i jo encara estàvem a la Universitat em posava molt nerviosa perquè es passava el dia explicant-me feines que havia de fer que amb el meu cervell literari no podia entendre. I quan li deia “va tio, que passo d’entendre-ho, no la torris més”, entrava en fase de “professor Minato” i m’ho explicava nivell parvulitos. M’emprenyava molt perquè després quan jo li deia “Avui hem estudiat un poema psicològic d’en J.V. Foix que analitzava el sentit de l’existència mitjançant la unió del classicisme amb la modernitat”... el tio passava molt de mi. Però molt. J.V. Foix ho peta més que la programació en Java.  

Si hagués d’escriure jo un manga, fijo que hauria un personatge al que se li anés molt l’olla. Li acabaria agafant molt de carinyo, tot i que seria un personatge secundari. Duria una katana i li agradaria molt fer-la servir per afaitar-se. Com a principal posaria una persona bona, pacífica i justa, com l’Ukitake o el Kenshin.

UkitakexHanako plis! XD No sé què dir-te, no el shippejaria amb ningú perquè em dóna la sensació que el tio passa molt del tema. Mira que ha tingut anys per trobar una titi i no ho ha aconseguit i fijo que té un munt de xorbes catxondes al darrere. O no es fitxa, o no li importa o és gay. Crec que, simplement, no li importa. Potser és un poc asexual.

3. Com creus que estarà el forum d'aquí cinc anys? Com t'agradaria que estigués? I quan acabi Bleach, quins plans tens (i si no els tens, quins t'agradaria que fossin) per al forum? (Jo no vull perdre la gent tant eròtica que he conegut aquí per molt que acabi Bleach, segur que sempre tindrem raons per despotricar d'en Tite). Potser quan en Tite acabi Bleach començarà un altre manga, com t'agradaria que fos? Similar a Bleach o radicalment diferent? Shonen o un gènere diferent? Creus que l'interessaria i l'intentaries llegir  ja has patit suficients trollades d'en Tite per una vida?

Et prometo que no fa molt parlava d’això amb el Minato, de què faríem quan Bleach s’acabés i el propòsit del fòrum morís. Jo tenia la idea de, en haver acabat Bleach, convertir-ho en un fòrum d’anime en català en general, conservant el seu apartat per Bleach però incloent-ne altres per parlar d’altres animes, conservant el rol també però, en certa manera, obrint-ho a més gent.

D’aquí cinc anys no sé què haurà passat. Podem passar milers de coses. Potser foroactivo tanca i ens deixa amb el cul a l’aire. Potser Bleach acaba l’any que ve. Potser Bleach remunta i es converteix en un manga de l’hòstia tan bo que dura 10 anys més (ho dubto molt...). Passi el que passi amb el fòrum, la veritat és que és un poc secundari. El que tinc clar que vull conservar són les amistats que he fet gràcies al fòrum. Per això si que posaré tots els meus esforços per no perdre el contacte. Si el fòrum decau, és llei de vida, ja ho sabem. Em sabrà greu perquè, vulguis o no, fa quasi ja tres anys que em passo aquí tots els vespres i aquí han passat moltes coses, bones i dolentes que sempre recordaré amb molt de carinyo. Gràcies al fòrum he passat molts bons moments i he conegut molt bona gent que vull conservar sempre perquè sé que aquests tres anys que porto fent això els recordaré tota la vida. Quan sigui una dona major, vella i respectable, recordaré que quan era jove per internet vaig fer un munt d'amics gràcies a un fòrum de Bleach i, aleshores, agafaré la versió ultra moderna del telèfon i quedarem per anar a un Pans-papilla (versió tercera edat), al qual arribaré gràcies al pont de teletransport que unirà Mallorca amb Barcelona en 2 milisegons.  

D’altra banda, al Minato si que li feia moltes ganes fer un fòrum des de zero (sense dependre de foroactivo que ens limita bastant) sobre anime en català en general i és un projecte que, qui sap, potser emprendríem, però tenim clar que el que no volem fer és que hi hagi descàrrega il•legal.

Si el Tite acaba Bleach no crec que comenci res més. La sensació que em dóna és que a l’home li ressua completament tot ja i que ha perdut un poc la passió per la seva feina. No el veig tan enfocat com ho estava a la saga de la SS, el veig més com si quan dibuixés pensés “va, com puc acabar això de manera ràpida, que ja se’m fa cansino”. No el veig capacitat per fer altre manga que estigui a l’alçada de Bleach, així que si el fes segurament seria un shonen completament diferent però seria igual en alguns sentits. Segur que la protagonista seria com la Rukia i que hauria tetudes per doquier. Tindrien el segell de la marca Troll Kubo.

No sé si seguiria el seu nou manga trollejador. Potser sí per curiositat, a veure com se’n desfaria i amb quins personatges meravellosos ens sorprendria. Segur que el prota seria com el Don Kanonji. M’hi jugo un poal de cervesa del Bare Nostrum.


I robo una pregunta que en Samael va fer a la Takiko però que a tu no t'ha fet i em sembla interessant: (Basilisk) En quin proble preferiries viure? Al dels nasis o al dels jueus? Per què?

Viuria al poble dels judius perquè així podria ser amiga del Carlos, del moc , dels cigrons de l’Aizen i de la menstruosa! Ens ho passaríem molt bé junts i mataríem la bleda sense pietat.

Pregunta comodín: ¿Que et sembla que la Rukia tingui bankai?
a. Matar en Tite Kubo.
b. Destruir la Terra.
c. Sentar-se en un angle de l'habitació i passar-se la vida plorant.

Totes les opcions anteriors són correctes. Però em decanto per una pallissa a la boca al Troll del Tite. Matar-lo encara no, perquè ha d’acabar Bleach, però potser anem al seu estudi i el tenim segrestat fent que l’acabi com nosaltres volem. M’ho imagino a l’estil: Kenpachi, Urahara, Kensei, Ichimaru, Ukitake (i altres ídols del fòrum) de manera molt ciclada, mig despullats i mostrant carneta eròtica per deleitar-nos. Passaria de pitrams com Matsumoto a mazizorros molt hornys. A més, faríem matar personatges com la Momo i el món ens ho agrairia.
M’agrada el canvi. Quan dieu que hi anem?.

Saranghae Hanako-chan i arigatou per fer possible aquest forum aguantant-nos cada dia, crec que mai t'ho podré agraïr lo suficient

Gràcies a vosaltres perquè, sense la vostra il•lusió el fòrum no seria possible! Gràcies ahir per la telefonada, em va fer molt, molt, molt, molt feliç en veure que havíeu pensat en mi!! Hug Gràcies!  
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a la Hanako Empty Re: Entrevista a la Hanako

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum