Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
Seireitei no Fansub. Bleach 604
+4
Minato
Hanako
parcheralex
Eaea
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Seireitei no Fansub. Bleach 604
Sa majestat ha redistribuït el poder dels seus Sternritters, plantant cara als membres de la Divisió Zero. El Juha està disposat a arribar fins el Rei costi el que costi!
No us perdeu Bleach 604, titulat Revitalize en català per Seireitei no Fansub.
http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/11/bleach-604.html
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: Seireitei no Fansub. Bleach 604
Buf ! Xetada level 100 els Stenlighters, han activat el Völlstanding al rebre la "llum".
El capítol ha estat bé, encara que espero que els de la Divisió Zero no caiguin molt ràpid i se'n en surtin.
P.D. Heu vist el nou hollow ?
El capítol ha estat bé, encara que espero que els de la Divisió Zero no caiguin molt ràpid i se'n en surtin.
P.D. Heu vist el nou hollow ?
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
Quin hollow?
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
parcheralex escrigué:Quin hollow?
El dispar que li han fet al Ouetsu sembla un forat de Hollow XDD
Eaea- Tinent impopular
- Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 27
Ubicació : Magatzem dels Vizards
A mi m'ha agradat
És a dir, els Sternlighters havien palmat massa ràpid, ara espero un poquet més d'acció. I joder, Juha vs. Manolo, no em direu que no ho pot arribar a petar mil!! Espero veure shikais i bankais ben aviat (i que ens deixi de mostrar ja els Quincys que s'han quedat al Seireitei, que ens la pela molt ja)
I què creieu que farà ara el Kyoraku? Que se n'anirà allà dalt? Tot solet? Com t'atreveixis a deixar a l'Ukitake enrere t'odiaré eternament :content:
És a dir, els Sternlighters havien palmat massa ràpid, ara espero un poquet més d'acció. I joder, Juha vs. Manolo, no em direu que no ho pot arribar a petar mil!! Espero veure shikais i bankais ben aviat (i que ens deixi de mostrar ja els Quincys que s'han quedat al Seireitei, que ens la pela molt ja)
I què creieu que farà ara el Kyoraku? Que se n'anirà allà dalt? Tot solet? Com t'atreveixis a deixar a l'Ukitake enrere t'odiaré eternament :content:
Hanako- Administrador
Ha estat bé el capi!
El que em costa d'entendre com pretenia lluitar ell sol contra el juha i el sequaços. La divisió 0 haurien de lluitar tots junts!
El que em costa d'entendre com pretenia lluitar ell sol contra el juha i el sequaços. La divisió 0 haurien de lluitar tots junts!
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura
Ha estat un capítol força interessant. Era evident que no podien liquidar els sternlighters tan fàcilment, i ara espero que hi hagi la desitjada batalla de la divisió 0 contra ells. Manolo vs Juha pinta molt bé també, encara que crec que el Manolo té les de perdre... Per fi sembla que el Shunsui apareixerà, esperem que el puguem veure amb el seu màxim poder en acció. També espero que no falti gaire per veure al rei de les ànimes.
Doncs jo no sé perquè tinc la impressió que el Kyoraku tardarà uns 20 capítols a tornar a aparèixer... Em sembla que l'ha amollat allà com qui diu "eh, al Seireitei saben que alguna cosa no va bé" però ja està. Dic jo que abans que el Kyoraku decideixi pujar (que si puja com a Capità General que se suposa que ha de protegir el Seireitei em semblaria reportable) crec que lluitaran l'Ichigo&friends + Yoruichi.
Només són suposicions meves i, per descomptat, com que l'Ichigo de cada dia és més lent, arribarà quan el Juha ja s'hagi cepillat la Divisió Zero i hagi matat el rei. Because és un heroi a qui li agrada fer tard.
PD: Parlant del Kyoraku i de la Divisió Zero, digueu-me boja però estic quasi segura que el haorigay rosa del Kyoraku li va fer la Senjumaru.
Només són suposicions meves i, per descomptat, com que l'Ichigo de cada dia és més lent, arribarà quan el Juha ja s'hagi cepillat la Divisió Zero i hagi matat el rei. Because és un heroi a qui li agrada fer tard.
PD: Parlant del Kyoraku i de la Divisió Zero, digueu-me boja però estic quasi segura que el haori
Hanako- Administrador
El Kyoraku ha tingut un moment molt heroic "marxeu salven-vos valtros jo em quedaré a defensar el SS"
parcheralex- Quincy
- Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 28
Jo no sé si és que al Tite se la pela tot d'una manera bestial o si realment el pegat del Kyoraku només era una cosa provisional...
Hanako- Administrador
Hanako escrigué:
Jo no sé si és que al Tite se la pela tot d'una manera bestial o si realment el pegat del Kyoraku només era una cosa provisional...
Jo si fos el tite, tendria un post-it a l'ordinador, amb "El Kyoraku té un ull ferit!"
Més bigoti, més poder
Toshirou Hitsugaya- Jigokucho
- Nombre de missatges : 10
Reiatsu : 13
Edat : 29
Ubicació : Societat de Animes
Tenim tendència a pensar que el Tite s'ho patilla tot i que és un troll, però en aquest cas -en el del bigoti del Juha- crec que podria tenir algun significat (tenc esperances i tal).
Perquè, si mal no recordo, al Juha li passa alguna cosa amb el temps. Recordeu la primera invasió Quincy a la Societat d'Ànimes? Quan el Juha estava lluitant contra l'Ichigo va haver d'aturar perquè el Haschwalth li va dir que "s'havia acabat el temps" i que no se n'havia adonat perquè l'Aizen havia alterat el seu sentit del pas del temps.
Vull dir que potser això del bigoti sigui perquè realment per a ell el temps passa d'una manera diferent. O no, o el Tite ha vist que amb bigoti està més catxondo i li posa més així. Tot és possible.
Perquè, si mal no recordo, al Juha li passa alguna cosa amb el temps. Recordeu la primera invasió Quincy a la Societat d'Ànimes? Quan el Juha estava lluitant contra l'Ichigo va haver d'aturar perquè el Haschwalth li va dir que "s'havia acabat el temps" i que no se n'havia adonat perquè l'Aizen havia alterat el seu sentit del pas del temps.
Vull dir que potser això del bigoti sigui perquè realment per a ell el temps passa d'una manera diferent. O no, o el Tite ha vist que amb bigoti està més catxondo i li posa més així. Tot és possible.
Hanako- Administrador
Jo estic plorant a un racó. Han perforat a en Fernando.
(Menuda merda de divisió 0 si l'únic que presenta oposició es en Manolo...)
(Menuda merda de divisió 0 si l'únic que presenta oposició es en Manolo...)
Ifrit- Tercer al càrrec
- Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Toshirou Hitsugaya escrigué:Més bigoti, més poder
Home, encara que sigui tan poderós, els bigotis creixen oi? Prefereixo pensar que està tenint en compte això i que el Juha no porta una màquina d'afeitar a sobre.
Que gran Minato xD
IchigoBankai- Tinent expert en Arts Kido
- Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 33
Ubicació : Karakura