Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Fitxa d'en Bank EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Fitxa d'en Bank EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Fitxa d'en Bank EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Fitxa d'en Bank EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Fitxa d'en Bank EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Fitxa d'en Bank EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Fitxa d'en Bank EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Fitxa d'en Bank EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Fitxa d'en Bank EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Fitxa d'en Bank

2 participantes

Ir abajo

Fitxa d'en Bank Empty Fitxa d'en Bank

Missatge  Banknana Dl 22 Jun 2015 - 16:03

Shihoin Bankana
Nou Capità de la 13a Divisió
Família: Al món dels vius vaig ser germà de la Layla. Actualment casat amb la Yoruichi i amb una filla, Nami

Història: Vivíem en un poblet aïllat a la muntanya i cada dia havíem de baixar a l'escola. Un dia una allau ens va sorprendre una allau i ens vam desorientar. No podíem trobar la sortida i vam morir abraçats, morts de fred. Quan vaig arribar al Rukongai, a diferència de molts, recordava que tenia una germana, però no sabia qui era ni on trobar-la. Va ser aquest desig de trobar coneixement perdut el que em va impulsar a entrar a l'acadèmia de Shinigamis.

Després d'uns anys al Seiretei, en els quals vaig passar de ser un soldat ras a la 2a a un tinent a la 9a i ara capità de la 13a, al cap d'unes quantes aventures i d'unes quantes festes em vaig casar amb la Yoruichi i vam tenir una filla, la Nami. Vivim en un xalet de luxe al Seiretei

Edat: Vaig arribar a la societat d'ànimes amb 19 anys i mantinc aquesta aparença malgrat que ja fer 96 que estic a la societat d'ànimes
Descripció Psicològica: Després d'aquests anys a la Societat d'Ànimes i amb el contacte amb els agradables membres de la novena, m'he tornat una persona més oberta i feliç. Tot i així a l'hora de lluitar callo i em concentro.
Descripció física: Alt amb el cabell verd i els ulls grisos. El cabell ara el tinc llarg malgrat que quan era tinent el tenia més curt. El meu color de roba preferit és el negre, així que no tinc problema per portar el vestit de shinigami. Duc el haori blanc de capità sense mànigues i les marques negres de la part de baix són blau fosques.


Zampakuto: Afsio
Shikai: Bye Afsio Bye, s'activa amb "emmiralla, Afsio"
Poders del Shikai: La zanpakuto es dobla formant dues katanes que es poden unir per l'empunyadura formant una katana doble. Quan estan unides, al girar-les pot crear un remolí de vent que augmenta a mesura que augmenta la velocitat amb que es giren les katanes.

Bankai: Afsio del Mar de vent, umikaze. Tant el haori com la roba de shinigami es tornen d'un gris platejat i les dues katanes del shikai es fan un pam més llargues. Ja no les puc ajuntar com al shikai per crear una katana doble. A més, a la meva cintura aparèixen dues beines també platejades per les katanes.
Poders del Bankai:
   1): kaze. Puc fer que al voltant de cada katana aparegui un tornado que puc llençar contra l'enemic o mantindre a la katana per augmentar el seu poder destructiu.
Spoiler:
   2): Això és com un poder "passiu". Les meves katanes i la meva roba absorbeix l'aire que m'envolta de manera que augmento considerablement la meva velocitat ja que no tinc resistència a l'aire.
   3): umi. Quan invoco aquest poder, cada cop que faci un tall amb la katana llençarà una fulla d'aire comprimit gegant que tallarà tot el que troba. Puc fer-ho tants cops com vulgui mentre em quedi reiatsu.
   4): umikaze. L'atac més poderós del meu bankai, es divideix en dues fases:
La primera, amb les meves katanes faig talls a l'aire a una velocitat altíssima. Com més talls faci més poderós serà l'atac.
La segona, embeino les meves katanes i ajunto les mans. Aleshores per cada tall que he fet prèviament apareix una fulla de katana feta de vent, que puc dirigir cap al meu enemic (a l'estil Byakuyà, però amb moltes menys fulles (un màxim de 1000) i més grans, del tamany d'una katana cadascuna)

Nivell de kido: Molt baix, tot i que se fer excel·lentment un parell de kidos
Nivell de Shumpo: Força més ràpid que la mitjana
Lluita: Expert en la lluita cos a cos tant sense armes com amb la zanpakuto. A llargues distàncies puc desviar fàcilment fletxes i altres projectils amb el meu shikai (excepte kidos), així que em defenso prou bé. A més amb els entrenaments a la novena he après a llençar dagues amb força precisió, tot i que sóc patètic amb un arc.
Altres habilitats: Si bé el meu nivell de kido es mínim, destaco per l'habilitat de poder amagar el meu reiatsu completament fins hi tot enmig d'una lluita.
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxa d'en Bank Empty Re: Fitxa d'en Bank

Missatge  Hanako Dl 22 Jun 2015 - 22:27

Sugoooooooooooooooooooooooooi! Dat Taicho Lloança

Tenim ganes de veure aquest nou bankai en un rol #ahilodejo
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum