Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
La festa de disfresses - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

La festa de disfresses

5 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

La festa de disfresses - Página 2 Empty Re: La festa de disfresses

Missatge  Hanako Dt 3 Gen 2012 - 16:18

-Uhm? -va dir la Hanako mirant-la com si la cosa no anés amb ella.
-No m'has sentit? -va dir la princesa hollow- Que em feu molta ràbia, els shinigamis!!
-Ah, que bé que estic ara! -va dir el Kami empenyent la princesa hollow que va caure de cara al terra.- Oh, perdona!
-M'has fet mal!! -cridava la princesa hollow posant-se la mà a la cara- Quin mal!! Quin mal!!
-Plora?? Està plorant?? Sóc al·lergic a les llàgrimes! -va cridar el Kami fotut. Kami va agafar una pedra del camí i li va estampar a la princesa hollow al cap. La princeseta va caure en terra desmaiada.
-Un problema menys -va dir el Kami molt content.
-No seria un problema més? -va demanar el Joan arribant amb la Gooraa i l'Hades
-Més? -va demanar el Kami- I ara!
-És la princesa d'aquí... -va respondre la Hanako- Si la troben inconscient ens maten! La duràs tu a l'esquena
-SI VINGA!! -va cridar el Kami

Els capitans seguiren el seu camí per rescatar el capità de la dotzena divisió.
-Momo, Eloi! -va cridar el Joan quan es va trobar amb l'altra parella
-Hem vist el Samael! -va dir la Momo- L'han dut a la presó de màxima seguretat... aquella torre lila d'allà!!
-Anem doncs! -va ordenar la Hanako
-No serà una trampa? -va demanar l'Hades
-I què si ho és? -va dir la Gooraa- Tanmateix hi hem d'anar...
-Però la torre és altíssima i si ell està a dalt de tot, això vol dir que haurem de pujar tots aquells pisos!! -es va queixar en Kami
-Doncs anirem volant -va dir la Hanako traient la Zanpakuto.

Els capitans es varen mirar espantats.
-NO HEM DIT RES!! -va cridar el Kami- Guarda això que fa molta por!!
-Bankai -va dir la Hanako i un gran ocell de foc va aparèixer. La Hanako va pujar a l'esquena de l'ocell- No pujau??
-Eeeeeeeeeeeeeeeeh, no -va dir l'Hades. El Bankai de la Hanako es va mirar l'Hades amb els ulls de color vermell- Ara pujo...
-Amunt, Suzaku -va dir la Hanako i l'ocell es va enlairar.

-És aquella finestra? -va demanar la Gooraa- És on se sent més forta la presència del Samael.
-I com entrarem? -va demanar el Joan
-Hadō nº 32, Okasen -va cridar la Hanako obrint un gran forat a la paret. Els capitans varen entrar a la cambra on hi havia el Samael estirat a un sofà.
-Onii-san! -va cridar la Momo.
-Vaja, vaja... -va dir una veu entrant a la sala- Ara ja hi som tots... -va dir un home vestit de verd amb una corona al cap i que duia una katana a les mans.
-Qui és aquest? -va demanar l'Eloi
-Ell és... el rei d'aquesta civilització -va dir Samael
-I ara -va dir el rei- Us mataré a tots!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dt 3 Gen 2012 - 17:27

el rei va començar a correr cap a nosaltres amb una katana, que havia tret de qui sap on, pero el vam esquivar tots saltant cap a totes direccions
-que fem ara? si el matem vindra encara mes gent!- vaig dir mentres esquivava els seus atacs
-ara no crec que importi gaire, segurament es el rei per que es el mes poderos, o sigui que llavors els altres no seran tan dificils de vencer
-Dacord, agafeu el samael i marxeu d'aqui, jo em quedo a lluitar- vaig dir

Tots es van apartar i van anar a buscar el samael, mentres jo em quedava alluitar amb aquell rei, va començar la lluita, m'anava atacant mol, pero els seus atacs eren nombrosos, pero sense presicio, es notava que estava molt nervios
- al final em divertire i tot- vaig dir en to de burla
- je - va dir el rey en veu vaixa, fent un somriure maligne
es va girar de cop i em va fer un tall a l'esquena, vaig caure a terre amb l'esquena plena de sang
-cabro!- vaig dir
-no hauries d'estar tan confiada mentres lluites
Em vaig tornar a aixecar, tot i la ferida encara em quedava energia, o sigui que vaig seguir lluitan
-Bankai!
ara la lluita es va posar seriosa, la meva velocitat va augmentar considerablement, o sigui que em podia esquivar perfectament els seus atacs
-no tinc temps per perdre amb tu- li vaig dir mentre li feia un tall profund, que el va deixar mol malferit- adeu- li vaig dir mentres li donava el cop final
La meva feina ja havia acabat, ara nomes m'havia de reunir amb la hanako i els altres
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dj 5 Gen 2012 - 13:36

-Momo! -va cridar l'Eloi quan la capitana ens va trobar- Et trobes bé?
-No és res! -va dir la Momo somrient.
-Ara hem de sortir d'aquí -va dir la Gooraa vigilant les sortides de la ciutat.
-No serà gens fàcil -va dir Samael- Tenen un tipus d'alarma Aitf028 amb 204 tones d'eoli carbonitzat!!.
- Eh? -varen dir la resta
-Que no serà fàcil partir d'aquí -va resumir el capità de la dotzena emprenyat perquè la resta de capitans no havien entès la gravetat de les seves paraules.
-Hem de partir d'aquí sense fer-li mal a cap civil - va dir Joan
-JAJAJAJAJAJAJAJAJA!! -va dir la veu de la princesa que en Kami encara duia a l'esquena- Ja haveu mort el meu pare? Doncs ara... jo sóc la reina absoluta d'aquest lloc!! No partireu d'aquí amb vida!!

La princesa hollow va cridar com una boja i va treure un ganivet.
-Alerta, Kami! -va dir l'Hades agafant el canell de la princesa que volia ferir el capità de la vuitena. La princesa va caure en terra.
-Ciutadans!! -va dir la princesa- Moriu per mi!! JAJAJAJAJA -va cridar boja i agafant el ganivet i corrent cap a nosaltres.

-No tenim altre remei! -va dir la Momo
-Si volem partir d'aquí... -va dir el Joan- l'haurem de derrotar!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 7 Gen 2012 - 13:08

La princesa hollow va començar a pronunciar un conjur.
-Què està passant? -va demanar el Joan- Tots els habitants d'aquesta ciutat s'estan morint!!
-No són més que peó que puc emprar com vull -va dir la princesa hollow- Fins ara els emprava perquè m'adoressin, però ara prefereixo quedar-me amb les seves vides!!
-Ets un monstre! -va dir l'Hades
-Com tu diguis -va dir la princesa hollow- Ara sóc l'única persona que quedo viva a aquesta ciutat... i els següents cadàvers sereu vosaltres!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!
-No t'ho pensis! -va dir la Gooraa traient la seva Zanpakuto.
-Jajajaja -seguia rient la princesa hollow- No heu entès res!! Amb totes les vides que he pres, el meu poder ha evolucionat fins a ser superior al d'un Espada!! Sóc invencible!!!
-A veure si és veritat -va dir la Momo

Així, la batalla amb la princesa hollow va començar!!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Ds 7 Gen 2012 - 13:54

-Compte, sembla perillosa, té una energia extranya! -Va cridar la Gooraa
-Espereu, separem-nos tots, fem-li un cercle en el que ella quedi al mig! -Va cridar en Kami als capitans que no van entendre el perque. Els capitans van formar un cercle que la princessa, ja reina va quedar enmig. A ella se la veia extranyada perque no sabia a qui atacar
-Està bé, heu fet això per veure a qui ataco primer oi? Doncs us atacaré a tots de cop!!!! -Va dir cridant amb un to de veu malèfic.
-Ah si? i com ho penses fer? -Va dir la Hanako
-BANKAI!!!!!!!!!! -Va cridar la princessa
-Però que... -Va dir en Joan
-Ha dit... -Va dir la Momo
-Bankai? -Va preguntar la Gooraa
-Si, heu escoltat bé, bankai! ara us preguntareu: "Com pot utilitzar un bankai" doncs ja us ho he dit, soc un ser superior a un espada, puc emplear un bankai i una resurreccion si vull.
-També una resurreccion? -Va cridar l' Eloi sorprès
-Que passa? Se us veu extranyats...... que voleu comprovar ja el meu bankai?
-Que tens en contra dels shinigamis!? -Va preguntar en Samael
-Això és una cosa que no n' heu de fer res! ara el que heu de fer es estar-vos calladets i ben quiets mirant com es el meu assombrós bankai!! -Va dir ella mentre es multiplicava per 5, 10, 50...
-No pot ser... quantes n' hi deu haver? -Va dir en Kami
-Així ja no hi haurà problema, podreu morir tots alhora!!!!! -Va cridar ella i tots els seus dobles atacant als capitans
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 7 Gen 2012 - 16:49

-Vinga -va dir el Kami quan la reina hollow va mostrar les dents rient- Només ens superes en nombre. Realment et podem matar en dos minuts!!
-Què ens hi juguem? -va dir l'Hades
-Shinigamis malparits!! -va dir la reina hollow- Us mataré ara mateix!!

La batalla va començar i des del primer moment els Shinigamis varen tenir una gran avantatge. Varen pillar la reina hollow totalment desprotegida i sense temps per pensar una bona estratègia. Els Shinigamis amb el mateix cop de la katana en podien matar cinc clons en un sol moment.

-Però, què està passant? -va demanar-se la reina hollow- No sóc més forta ara??

Els Shinigamis varen acabar amb tots els clons i varen envoltar en cercle, altra vegada a la reina hollow que plorava a un racó amb els cabells a davant la cara.

-No, no em mateu!! -suplicava la reina hollow- No em faceu mal!!!!!!!!

-I ara què fa? Plora? -va demanar en Kami
-Alerta que no escapi! -va dir la Gooraa i la Hanako va realitzar un bakudo d'immobilització per la reina hollow.
-Espera!! -va dir Samael- No la mateu encara!! Reina Hollow, per què ens vares dur aquí?
-Per què? -va dir ella plorosa- Per matar-vos a tots i que jo pogués ser lliure!!
-Et pensaves que ens podries matar? -va demanar el Kami avorrit
-Si, pensava que podria matar-vos a tots, però... ara tots els meus són morts i no tinc prou poder per acabar amb vosaltres!! -va dir la reina hollow rabiosa.
-Què fem amb ella?? -va demanar la Gooraa
-No la podem deixar aquí -va dir la Hanako- Ens l'enduem i la Cambra dels 46 decidirà què fer amb ella!! Tornem al Seireitei!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Ds 7 Gen 2012 - 19:44

-No tan ràpid Shinigamis! -Va cridar una veu de noi per darrere, quan els shinigamis ja agafaven camí al seireitei de nou
-Qui ets? -Va preguntar en Kami. -Un altre que creu que ens pot guanyar?
-En cap moment he dit que hagi vingut a lluitar. -Va dir el noi que anava amb una màscara
-Es pot saber qui i que sou? -Va preguntar en Joan
-Vaja, encara no ho sabeu? Em pensava que ella us ho havia explicat... som una especie de tribu
-Tribu? -Va preguntar la Hanako. -No em sona que haguès una tribu tan extranya al seireitei.
-Va ser ja fa molts anys, ens vau fer fora, com als vizards! -Va cridar ell
-Ah clar, i ara viviu aqui no? -Va preguntar la Gooraa
-Exacte, lo pitjor no es que fem aqui, ni que ens hagiu fet fora.. lo pitjor es lo que som. No som shinigamis, tampoc som arrancars... ni tampoc som vizards, ni fullbringers, ni hollows.
-Aleshores que sou? -Va preguntar en Samael
-Som bitxos raros, la gent ens desprecia... Podem fer bankais i resurrecciones, també portem mascara com els vizards... però no som res de això. Us odiem perque ens vau fer fora, simplement per ser bitxos raros. Us deixarem en pau, tot allò era una ambició de la princessa, nomès volia matar-vos per venjar que ens fessiu fora, ja me l' emporto jo, no us farem mal i jo us ensenyaré el camí de tornada. -El noi es va treure la màscara, era el noi de cabells negres d' abans.
-Perque heu capurat en Samael? I perque l' entrada a aquí es tan rara? -Va preguntar la Gooraa
-La entrada es extranya per dos motius: Perque no sortim d' aqui, i perque no entri ningú... i jo volia ajudar la princessa a venjar-nos dels shinigamis, però ja vem que es impossible. Doneu-me la princessa, prometem no molestar-hos més
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 7 Gen 2012 - 20:13

-Doneu-li la noia -va dir la Hanako
-Així, sense més? -va dir la Momo
-Tancarem l'entrada i enviarem un equip perquè reculleixi mostres i enterri els cossos -va exposar la Hanako- Deixa'ls que visquin la resta de la seva vida en pau.

Varen entregar la princesa hollow al noi dels cabells negres i va partir molt agraït amb ella. Els capitans finalment varen tornar al Seireitei i varen veure com els tinents cercaven els capitans desesperadament.

-Samael -va dir la Hanako- et podràs encarregar d'examinar els poders reals dels cadàvers??
-Cap problema! -va dir Samael- Potser descobreixo alguna cosa nova!! Seré recordat eternament pels meus descobriments!!!
-I tant!! -va dir Kami irònicament.
-Ordenaré que tanquin aquesta entrada -va dir la Hanako
-Ara ja podem anar a descansar! -va dir la Gooraa
-Sí -va dir la Momo obrint una finestra. Els capitans es quedaren mirant el Seireitei contents de ser una altra vegada a casa!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Ds 7 Gen 2012 - 20:17

La festa de disfresses - Página 2 Bleach12