Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
La mort a Bleach
+4
Kami
Gooraa
Ryoku Hades
Hanako
8 participantes
Pàgina 1 de 1
La mort a Bleach
Fa temps que tenia pensat aquest debat (i ara que miro Naruto que és tot el contrari, encara més). La pregunta és simple:
Què en penseu del fet que, a Bleach a hores d'ara, encara no hagi mort cap personatge "bo"? (sense contar el Gin que és un cas apart)
Per quins motius penseu que és?? Ho veieu creïble??
Aquí ve la meva resposta: Jo penso que ho fa, simplement, per popularitat xD Personalment, no m'agrada que els meus personatges preferits morin (vaig pensar durant molt de temps que l'Ukitake era mort...¬¬) però tampoc veig normal que només hagin mort els dolents... així la dicotomia entre el bé i el mal s'accentua encara més i dóna lloc a maniqueismes del tipus: els dolents sempre són dolents i es mereixen morir i els bons, com que són bons, sempre tot els va bé. Ho trobo poc creïble, infantil i tot, si m'ho permeteu...
A tot exèrcit sempre hi ha baixes dels dos costats! (i a Bleach hi ha molts personatges sacrificables, com l'Omaeda, per posar un exemple bàsic...) No estic a favor d'anar-me'n carregant el personal, i hi ha personatges que, evidentment, no es poden tocar...
Què en penseu vosaltres??
Què en penseu del fet que, a Bleach a hores d'ara, encara no hagi mort cap personatge "bo"? (sense contar el Gin que és un cas apart)
Per quins motius penseu que és?? Ho veieu creïble??
Aquí ve la meva resposta: Jo penso que ho fa, simplement, per popularitat xD Personalment, no m'agrada que els meus personatges preferits morin (vaig pensar durant molt de temps que l'Ukitake era mort...¬¬) però tampoc veig normal que només hagin mort els dolents... així la dicotomia entre el bé i el mal s'accentua encara més i dóna lloc a maniqueismes del tipus: els dolents sempre són dolents i es mereixen morir i els bons, com que són bons, sempre tot els va bé. Ho trobo poc creïble, infantil i tot, si m'ho permeteu...
A tot exèrcit sempre hi ha baixes dels dos costats! (i a Bleach hi ha molts personatges sacrificables, com l'Omaeda, per posar un exemple bàsic...) No estic a favor d'anar-me'n carregant el personal, i hi ha personatges que, evidentment, no es poden tocar...
Què en penseu vosaltres??
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Re: La mort a Bleach
es una sort XD, es broma, potser si que vindria bé una mica de dramatisma postmorte al acabar una batalla, a one piece per exemple va estar molt interessant la mort de, buenu us u busqueu, desprs de la batalla de marineford, crec que estaria interessant la mort de algú
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
Penso igual que la Hanako, el problema es que com hi ha tant personatje a Bleach, la gent no nomès va a 1 favorit, sino que hi han diverses opinions i no volen carregar-se a ningú per no fer desapareixer personatjes que la gent estima. Es veritat que hauria de morir algú, com a Death Note va morir L i ningu s' ho esperava. No vull que morin ni l' Ichigo ni la Rukia! I de principals...... el que podria arribar a morir pot ser en Chad, potser...
Gooraa- Ex-capità guineu
- Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió
Tampoc és que tots els bons visquin i tots els dolents no, pensa per exemple que molts que moren, que són dolents, les seves últimes paraules són de bons. Exemples:
Opino igual que tu Hanako, jo crec que no els "mata" (als bons) bàsicament per popularitat, a més que tot i que li agradi crear personatges nous, ja té tot el Gotei 13 format i la veritat és que està molt bé, no val la pena jugarsela matan i ficant shinigamis nous perque ara ja hi ha un cert equilibri.
Tot i això, sincerament, és una mica ridícul que algú com la Hinamori, que entre que és inútil, de complexió dèbil (MOLT dèbil) i que ha rebut ferides mortals d'un costat i d'un altre, no s'entén que sigui viva
Tampoc trobo bé la merda excusa que s'han buscat per deixar vius a la meitat dels shinigamis. M'explico, era necessari per la historia que l'aizen guanyes a la èlit del seiretei que era allà per a poder fer la escena a Karakura, això bé. El que no em sembla normal és que ha derrotat a tots i no hi ha ni un sol de mort ¬¬
I a sobre, quan derrota al vell fastigós (véase yamamoto) crec que li deia algo com: "et deixo viu perque vegis com destrosso el teu món", o una cosa semblant. A veure, aixo que ho digui el dolent d'una serie de nens de 10 anys vale, pero a veure, l'AIZEN!! Inclús jo, que m'encanta el risc, hauria matat al vell (em cau fatal).
En conclusió, no em queixo perque tant en kyoraku com l'ukitake són vius, que si no...
- Spoiler:
- Gin, Tosen, Ulquiorra...
Opino igual que tu Hanako, jo crec que no els "mata" (als bons) bàsicament per popularitat, a més que tot i que li agradi crear personatges nous, ja té tot el Gotei 13 format i la veritat és que està molt bé, no val la pena jugarsela matan i ficant shinigamis nous perque ara ja hi ha un cert equilibri.
Tot i això, sincerament, és una mica ridícul que algú com la Hinamori, que entre que és inútil, de complexió dèbil (MOLT dèbil) i que ha rebut ferides mortals d'un costat i d'un altre, no s'entén que sigui viva
Tampoc trobo bé la merda excusa que s'han buscat per deixar vius a la meitat dels shinigamis. M'explico, era necessari per la historia que l'aizen guanyes a la èlit del seiretei que era allà per a poder fer la escena a Karakura, això bé. El que no em sembla normal és que ha derrotat a tots i no hi ha ni un sol de mort ¬¬
I a sobre, quan derrota al vell fastigós (véase yamamoto) crec que li deia algo com: "et deixo viu perque vegis com destrosso el teu món", o una cosa semblant. A veure, aixo que ho digui el dolent d'una serie de nens de 10 anys vale, pero a veure, l'AIZEN!! Inclús jo, que m'encanta el risc, hauria matat al vell (em cau fatal).
En conclusió, no em queixo perque tant en kyoraku com l'ukitake són vius, que si no...
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Jo també trob que el fet que mori algú, a part de donar-li credibilitat, li dóna una profunditat a la història molt interessat...
Naruto:
Ara ve quan tornen al Seireitei i en Kyôraku o n'Ukitake són morts... Llavors na Hanako s'estira dels cabells...
Naruto:
- Spoiler:
- Quan mor n'Asuma, per exemple, em vaig sentir molt... no sé com dir-ho, però ja m'enteneu, no?
Ara ve quan tornen al Seireitei i en Kyôraku o n'Ukitake són morts... Llavors na Hanako s'estira dels cabells...
Minato escrigué:Jo també trob que el fet que mori algú, a part de donar-li credibilitat, li dóna una profunditat a la història molt interessat...
Naruto:
- Spoiler:
Quan mor n'Asuma, per exemple, em vaig sentir molt... no sé com dir-ho, però ja m'enteneu, no?
Si passes això, la Hanako moriria a l' instant xD
Gooraa- Ex-capità guineu
Crec que el segrestaria i l' obligaria a que els fes ressucitar o alguna cosa
Gooraa- Ex-capità guineu
Que deis, trolls!! XD No estic tan loca, només trauria el meu gloriós Bankai i el mataria sense pietat! :muaha:
Hanako- Administrador
I diu que no estava loca xDDDDDDDDDDD
Gooraa- Ex-capità guineu
tampoc cal un genocidi a lo death note, però algun cadaver que altre...
Ryoku Hades- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei
Alguns del "bons" si que han mort per exemple en Kaien, algun arrancar... Pero no si no mort cap personatge dels "bons" es per donarli emoció a la serie i si es moris algun deixeria un lloc molt buit a la serie
En kaien ja era mort abans de començar la serie, no compta
Si no, llavors contem també la mare de l'ichigo xD
Si no, llavors contem també la mare de l'ichigo xD
Kami- Tinent insegur
- Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 30
Bé, que sapigueu que indagant pel món informàtic he trobat la resposta, del mateix Troll Kubo, de per què els personatges a Bleach no moren:
- Spoiler:
Simplement... Troll Kubo dixit!
Hanako- Administrador
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD cuanta razon
Troll Kubo ataca de nou
:muaha: :muaha:
Troll Kubo ataca de nou
:muaha: :muaha:
Momo- Líder dels Tinents
- Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26
Jo el que penso '' no se si algu ho ha dit , es que com a dit ja gent , si moressin els personatge faorits , qui veuria la serie! Pero , si moresin com el Itachi doncs seria millor que si estiguessin vius , a més si despres resucita doncs ja no et dic!!
Reyespada- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 334
Reiatsu : 348
Edat : 26
Troll Kubo tells no lies!!
Gooraa- Ex-capità guineu