Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Que es l'últim que has adquirit?

+20
Shizen Eriksen
drew-kun
IchigoBankai
Eaea
Minato
Wely Gin
Gooraa
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Toshirou Hitsugaya
Haok-X
Meina
IchigoCarlos
Ogichi
Momo
Kami
Erwyn14KC
Moules
Javi Ciffer
Takiko
24 participantes

Pàgina 6 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dv 3 Oct 2014 - 19:27

Feia dies que ho estava esperant i avui per fi ha arribat, si, parlo del Super Smash Bros que sortia avui!!!

La putada es que encara no el puc jugar, em partia l'oferta del 2x1 amb un colega de la uni i el van enviar al seu pis. Ha arribat fa una estona, just quan estava tornant cap a casa, per tant m'haure d'esperar a dilluns tornant de la uni per provar-lo. Quan el provi us dic el que, tot i aixi nomes la demo ja va valer la pena, per tant no espero menys del joc sencer.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dg 5 Oct 2014 - 0:08

Ei Drew! Jo i el Haok també tenim el nou smash! Ja viciarem!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dg 5 Oct 2014 - 19:02

Desprès d'una productiva Japan Weekend on he gastat i re gastat torno a casa amb:

- La pel·lícula de Full Metal Alchemist

- 3 mangas ( 2 de Gintama i el últim de Blood Lad)

- Una estoreta per el ratolí de Katekyo Hitman Reborn

- Una samarreta del League of Legends i una pulsera del mateix joc.

- 2 posters


Espero tenir diners per acabar els cosplays i per poder gastar-los al Saló Jo puc!!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Kenpachi Nafi Dg 5 Oct 2014 - 22:35

Gràcies a deu no hi havia casi res interessant a la Japan Weekend la cartera ho va agrair. Però és impossible no comprar RES:

- Camiseta de I Momo! Yuri adorable

- Collaret de Full Metal Alchemist amb el símbol Flamel

Spoiler:

- Clauer de la Sango Content
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dg 5 Oct 2014 - 23:12

El Minato i jo ens hem de comprar encara la wii, però vàrem veure aquesta meravella tan barata que no ens vàrem poder resistir!! Sabem que no és el millor però... pots jugar amb l'Ukitake Joan

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Img_2013
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dl 6 Oct 2014 - 20:38

IchigoBankai escrigué:Ei Drew! Jo i el Haok també tenim el nou smash! Ja viciarem!

Ara si!!! Per Fi!!! La meva critica a aquest joc es que per algun motiu he fet un intensiu de 3 a 8. Deixeu-me un temps que recuperi la practica perduda i sus vais a enterar.

Per cert, m'he adonat que molts d'aquest forum som aficionats al gaming, per aixo si la nostra estimada administradora ho permet, m'agradaria que s'obris un apartat per recomanar videojocs. Que us sembla la idea?

(Una altra cosa: Algu sap com coi es recarrega la magia d'en Daraen?)
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dl 6 Oct 2014 - 21:15

drew-kun escrigué:
IchigoBankai escrigué:Ei Drew! Jo i el Haok també tenim el nou smash! Ja viciarem!

Ara si!!! Per Fi!!! La meva critica a aquest joc es que per algun motiu he fet un intensiu de 3 a 8. Deixeu-me un temps que recuperi la practica perduda i sus vais a enterar.

Per cert, m'he adonat que molts d'aquest forum som aficionats al gaming, per aixo si la nostra estimada administradora ho permet, m'agradaria que s'obris un apartat per recomanar videojocs. Que us sembla la idea?

(Una altra cosa: Algu sap com coi es recarrega la magia d'en Daraen?)

Em sembla perfecte D\'acord!  lo de fer una zona de gaming (Hanako pls ? XD)

P.D: el super smash no el tinc, però diuen que està molt i molt bé i pel que he provat amb el joc d'un amic és ben cert
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dl 6 Oct 2014 - 21:21

Ja hi va haver una secció de videojocs fa un temps... ningú va postejar mai res, com la de fanfictions o la secció sobre el Japó xDDDD

Així que si de debò la voleu, més vots a favor plis.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Minato Dt 7 Oct 2014 - 10:22

Si voleu postejar sobre videojocs (o sobre qualsevol cosa que no tengui un subfòrum específic), posau-ho a off-topic (o on caigui millor). Si es veu que hi comença a haver bastants de posts d'aquest tema, podem fer un subfòrum i mourem els posts de lloc.

tl;dr: no espereu al subfòrum de videojocs: postejau a off-topic.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Wely Gin Dj 9 Oct 2014 - 23:53

Jo també vaig anar a la Japan Weekend i em vaig comprar això:

La peli d'Evangelion 1.11

una camiseta com aquesta:

Un collar del Mangekyo del Sasuke, amb el símbol Uchiha a darrere Vergonyós

I, finalment, una figura "grandeta" del Pain, com la de la imatge, de la qual m'he enamorat perdudament
Momo!:
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dg 2 Nov 2014 - 3:02

Buenu, a posar les adquisicions del salo del manga. Jo he pillat:

- samarreta d'umbreon
- samarreta d'homunculus
- samarreta de "videogames ruined my life, good thing i have extra lives"
- samarreta de "videogames don't make you violent, lag does"
- espasa d'en Trafalgar Law
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dg 2 Nov 2014 - 15:08

Bé, les meves últimes adquisicions són també, òbviament del Saló. Aquest any no he pogut comprar molt per causes econòmiques ja que durant la Japan Weekend m'ho vaig deixar tot Bah!. Igualment però, estic content amb la meva compra, que és la següent:

- Últim tomo de Soul Eater (el 25) que finalment l'han acabat de traduir al Castellà i el venien a varis Stands.

- Un pack novetat al Stand de Jesulink on s'incloïa: Tomo 8 i 9 de 5 elementos + un pòster a escollir + 2 minibooks de personatges de la sèrie + 1 polsera elemental.

P.D.: també vaig adquirir una, no sé si victòria o derrota al joc de la Oca XDD
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Wely Gin Dl 3 Nov 2014 - 1:45

Com tothom, jo també m'he comprat algunes coses pel saló xD

- Sandàlies de shinigami (perfectes pel cosplay de dissabte)
- Pel·lícula Neon Genesis Evangelion - Death (True)2
- Clauer del Kon
- Poster de Bleach (on surten l'Aizen, l'Ichimaru, el Grimmjow, l'Ulquiorra, el Nnoitra i el Szayel)
- Espasa del Sasuke
- Lentilles del Mangekyou del Sasuke
Hanako
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Gooraa Dl 3 Nov 2014 - 2:18

Evidentment jo també he adquirit coses guachis al saló Joan Tot i que la majoria son xapes xD

-Gat de peluix gegant amb cara de violador
eh mu sersi:
-Samarreta MID LANE del LoL
-Xapes de: Jessica Jung, Navi de TLOZ, Una on surt un diamant del Minecraft, una de I love Yuri, una on posa: Caution Feeder i una que m'ha regalat la meva eròtica uke on posa 100% seme (best xapa ever i ho sabeu)
-6 postcards de Kpop (concretament de les 9 de SNSD, Jessica, Taeyeon, Jonghyun, Victoria i Baekhyun)
-I m'han regalat un clauer de Pikachu el qual el tinc al mòbil
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Meina Dl 3 Nov 2014 - 9:56

Doncs el que m'he comprat jo al saló és:

- 2 samarretes (una dels esperits del bosc de la princesa Mononoke, i l'altre d'el chibi neko Zoro)
- dos figuretes chibis de la Sakura i la Tomoyo de SCC
- el llibre de Mi Vecino Miyasaki (es un llibre que parla de les pelis de l'estudi Ghibli)
- 8 mangas
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Haok-X Dl 3 Nov 2014 - 13:57

Doncs jo he comprat força stuff e.e
e.e
e.e
e.e
e.e
e.e

4 Figuras Hanako
Una del Zoro i una altre del Law
Spoiler:

Figura del capità Harlock
Spoiler:

Figura del Ryuk 
Spoiler:

DVD / BR / Berserk La edad de Oro III Edició Col·leccionista *-* Hanako
Spoiler:

Una samarreta
Spoiler:

I dos posters un de Capità Harlock de la pelicula que estranaran el Gener a espanya (Qui vol anar a veure-la amb mi?  Hanako) i un poster de Berserk Hanako 


La qualitat d'imatge de les fotos deixa que desitjar però més no li puc fer. >_<
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dl 3 Nov 2014 - 16:19

La Hanako també va arrassar al Saló! xDD (ok, no, però em vaig comprar algunes cosetes interessants, tot i que per variar vaig trobar que no hi havia massa cosa del meu gust).

Aquí teniu:
-Clauer del Kon com el de la Wely
-Figureta del Kyoraku
-Bufanda d'Slytherin que ja m'havia fet ganes a la Japan.

A la foto falta la meva erotiquíssima xapa de "100% uke" que em va guardar el Minato i la té ell Sad

Compres:

Huele a amor :

I sense cap mena de dubte el millor que me'n porto és un FANTÀSTIC RECORD, un grupal de puta mare i dat present! (que desitjava amb tota la meva ànima)
Ou yeaah!:


Com veureu no m'he comprat cap manga perquè els de Kenshin només estaven a la paradeta de l'FNAC. Sincerament, crec que l'FNAC ja guanya prous diners com per a més donar-los a guanyar al Saló, per això prefereixo comprar-me'l a la meva tenda habitual. Com sempre, els còmics de Panini completament invisibles, perquè de Bleach també ben poca cosa vaig veure...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Dl 3 Nov 2014 - 21:04

Aquí estan les meves i poques adquisicions d'aquest any:

samarreta "digital park:
samarreta "solfamidas:
dessuadora de kill la kill:
clauer de ryuko de kill la kill:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dt 4 Nov 2014 - 18:28

Oh, quasi me'n oblido, li vaig pillar un clauer de Mega Gardevoir a la meva xurri. No perque sigui el seu preferit, sino perque segons la descripcio de la pokedex els Gardevoir protegeixen als seus entrenadors encara que els hi vagi la vida. Va ser una manera de dir-li que l'estimo i que vull que mai li passi res (encara que no ho sembli soc tot un romantic).
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Victor Kudo Dc 5 Nov 2014 - 17:07

Aquest any també he arrasat :mascle:

9 Mangues:
- Assassination Classroom + Pin (la serie m'agrada molt però sinçerament m'he comprat aquest manga pel pin)
- To Love Ru #9 (No podia anar-me'n del Saló sense un Momo! )
- Btooom #5 and #6 ( Aquesta serie esta molt OP, si algú no l'ha vist se l'ha recomano)
- Yudoku tomo únic (És el guanyador del concurs Norma d'aquest any i m'han dit que esta força bé, ja veurem)
- Akumetsu #2 (Portava tot un any buscant-lo com un boig i per fi el tinc! Ara només em falta el primer tomo)
- 5 elementos #1 #2 #3 (Fa un parell de setmanes que vaig sentir a parlar d'aquesta serie feta pel millor autor de manga espanyol i volia probar-ho!) apart també incluia un poster (que és com un crossver entre Raruto i 5 elementos) 3 minibooks i un punt de llibre bastant op

3 Posters:
- Un de Pokémon (és més bé un fanart en DIN A3) on surt el Red juntament amb el Pikachu i el Charizard, super epiquissim!!
- Un gegant de Btooom i només per 2 euracos (muahahahahaha)
- Un sobre No Game No Life també molt xulo

1 Postal:
- On surt els wanted de Luffy i el Zoro (ho vaig comprar per aconseguir les firmes del Marc Zanni i el Carles Lladó e punto e)
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dc 5 Nov 2014 - 19:14

Victor Kudo escrigué:
- 5 elementos #1 #2 #3 (Fa un parell de setmanes que vaig sentir a parlar d'aquesta serie feta pel millor autor de manga espanyol i volia probar-ho!) apart també incluia un poster (que és com un crossver entre Raruto i 5 elementos) 3 minibooks i un punt de llibre bastant op


Jo el tinc ! El crossover és boníssim, l'aventura del Panda Ninja Fantasma XD
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Victor Kudo Dc 5 Nov 2014 - 20:45

Eaea escrigué:
Victor Kudo escrigué:
- 5 elementos #1 #2 #3 (Fa un parell de setmanes que vaig sentir a parlar d'aquesta serie feta pel millor autor de manga espanyol i volia probar-ho!) apart també incluia un poster (que és com un crossver entre Raruto i 5 elementos) 3 minibooks i un punt de llibre bastant op


Jo el tinc ! El crossover és boníssim, l'aventura del Panda Ninja Fantasma XD
Surt al manga? Quan em llegeixi el primer toms ja et preguntaré més xD
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dc 5 Nov 2014 - 21:06

Victor Kudo escrigué:
Eaea escrigué:
Victor Kudo escrigué:
- 5 elementos #1 #2 #3 (Fa un parell de setmanes que vaig sentir a parlar d'aquesta serie feta pel millor autor de manga espanyol i volia probar-ho!) apart també incluia un poster (que és com un crossver entre Raruto i 5 elementos) 3 minibooks i un punt de llibre bastant op


Jo el tinc ! El crossover és boníssim, l'aventura del Panda Ninja Fantasma XD
Surt al manga? Quan em llegeixi el primer toms ja et preguntaré més xD

Que va, són històries exclusives d'aquest llibre.
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dj 6 Nov 2014 - 21:23

Des de diumenge que vull pujar les fotos de les compres del saló T_T

A veure si després tinc un moment i ho poso!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dt 11 Nov 2014 - 15:10

Al saló vaig adquirir :

--Els tomos 8-9 de cinco elementos (gran jesulink, firmats esclar. Una polsera del elemental Alcaesto, dos mini revistes de corazón y piedra xDD+ 2 posters de raruto+5e.

--3 manga de naruto que estaven a 2 euros cada un, en català

--Els dos de ALL YOU NEED IS KILL (brutals).

--Un poster de evangelion de la asuka i la rei, no fotos.

--DVD ed, especial del final de evangelion death true2

--El pòster de db xenoverse que mel van donar, però el tinc firmat pels dobladors de Goku i Vegeta

Un diance pel pokèmon i + coses gratis que vaig anar recollint

fotos:
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 6 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum