Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Que es l'últim que has adquirit?

+20
Shizen Eriksen
drew-kun
IchigoBankai
Eaea
Minato
Wely Gin
Gooraa
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Toshirou Hitsugaya
Haok-X
Meina
IchigoCarlos
Ogichi
Momo
Kami
Erwyn14KC
Moules
Javi Ciffer
Takiko
24 participantes

Pàgina 8 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Ds 10 Gen 2015 - 2:47

Tinc dues noves figures al meu avast.

En primer lloc, aquesta pertany al dia de Reis, de part la meva novia. PUTA PASSADA:
Spoiler:

En segon lloc una figura que vaig comprar per Aliexpress:
Spoiler:
I per últim una samarreta que portava molt temps esperant a comprar-la Coret
Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Ds 10 Gen 2015 - 14:30

Els reis m'han portat un teclat mècanic tant per jugar com per escriure. ^^

Em vaig estar varies hores per triar i informant-me de teclats jajaja, ja l'estic usant i molt satisfet amb la compra.


http://gaming.logitech.com/en-us/product/g710plus-mechanical-gaming-keyboard

Feu un cop d'ull al link.
Em va sortir bastant més barat que el preu de la web oficial.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dg 11 Gen 2015 - 11:59

La meva princesa va tenir un detallet amb mi pel meu cumple i em va regalar un Charizard de peluix. Que mona, que be em coneix!!
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Gooraa Dl 12 Gen 2015 - 0:22

Doncs a mí els reis em van portar:
-Una capsa que utilitzo per guardar totes les meves consoles portàtils com la GBA o la primera NDS que va sortir al mercat, etcètera xD
-Xuxes ricas amb carbó. I no és per portar-me malament, és que m'agrada el carbó, de veritat, els meus pares no volen i per això ho he de demanar xD
-Uns cascos Logitech amb micro perquè els que tenia el micro estava xungo i el de la webcam és pura merda.
-Una samarreta d'en Trafalgar Law, el meu amor de One Piece Love
-Una figura d'Ahri que mola moltíssim i no està derp, què raro.
-Un clauer d'Ahri també que s'ilumina amb bastants colors xDDD

Spoiler:
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Dg 1 Feb 2015 - 17:27

Nova tanda de compres! Aquest cop m'ha arribat...
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

I per últim dos regalets pel meu aniversari de part de la meva tieta postissa fets totalment a mà:
Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dl 2 Feb 2015 - 12:39

Bones adquisicions Eric! Jo també tinc aquesta Rukia hmhm


Deus tenir curro o algun ingrés últimament pel que veig ^^ jajaja
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Dl 2 Feb 2015 - 17:27

IchigoBankai escrigué:Bones adquisicions Eric! Jo també tinc aquesta Rukia hmhm


Deus tenir curro o algun ingrés últimament pel que veig ^^ jajaja
Augment de la paga i alguna feineta en negre Pervertmoon
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Banknana Dg 8 Feb 2015 - 16:21

Ara m'acaba de donar ma mare el regal del sant, tot i que sigui d'aqui dos dies:

Spoiler:

Espero que em serveixi d'alguna cosa Hanako
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dg 22 Feb 2015 - 20:45

JA TINC ELS MANGAS I LES SHONEN JUMP DEL JAPÓOOOOOO!!

Tranquilitat, cosa per cosa!

La primera són els toms de Bleach, els koma i els databooks!!

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Img_2011

El primer és el databook sobre els Arrancars (és del Minato, of course, es veu un poc malament perquè està encara amb el paper). Després el Rebooted Souls sobre la saga final que venia de regal amb el 55. El 18 because Sogyo no Kotowari i els dos komas! Momo!

En japonès és encara més sexy!
Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Img_2012

No he pensat a fer fotos del Rebooted Souls ni dels databooks per dintre, ja us els passaré!

Ara venen les Shonen Jump, en total dues, la que ve amb els dos capítols finals de Naruto i la que surt l'Ukitake.

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Img_2013

Són uns tochacos molt interessants xD La qualitat del paper no podia ser més merda i les pàgines són de colors (groc, verd i rosa. Sí, rosa XD)

A la del final de Naruto ve també amb el capítol a color. Us poso aquesta pàgina perquè el Gaaraa ho peta.

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Img_2014


I per acabar, el millor de tot. Simplement, el husband!

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Img_2015
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dt 3 Mar 2015 - 14:42

Us presento tot el menjar que m'han dut del Japó!

Els pocky de fresa són raros, tenen més gust de iogurt que de fresa XDDDD Confesso que els snacks del Doraemon no m'han agradat, era un gust massa artificial, d'això que menges i dius "què merda duu això?" En canvi, els de la raneta verda i el paquet blanc són molt bons!

Dels paquets de galetes allargats, els blancs venien caducats (però suda) i els liles estan boníssims, però no tenen més secret que ser galetes amb crema i xocolata. La resta encara no ho he tastat, però el llarg que posa "Bigkatsu" ve caducat i té pinta de ser carn xDDD Així que segurament aquest ja sí que no ens el podrem cruspir... Sad

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Menjar10
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 3 Mar 2015 - 14:48

Omg quan de menjar quina enveja! Necessito saber-ho, com són les galetes d'en Shin Chan? Són de xocolata a dins o era una invencio meva? Pots posar-ne una foto (d'una galeta)? Quina enveja >.<
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dt 3 Mar 2015 - 14:49

Encara no les hem obert!! En tastar-les penjaré fotos! Hanako
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dt 3 Mar 2015 - 15:13

Hanako escrigué:Us presento tot el menjar que m'han dut del Japó!

Els pocky de fresa són raros, tenen més gust de iogurt que de fresa XDDDD Confesso que els snacks del Doraemon no m'han agradat, era un gust massa artificial, d'això que menges i dius "què merda duu això?" En canvi, els de la raneta verda i el paquet blanc són molt bons!

Dels paquets de galetes allargats, els blancs venien caducats (però suda) i els liles estan boníssims, però no tenen més secret que ser galetes amb crema i xocolata. La resta encara no ho he tastat, però el llarg que posa "Bigkatsu" ve caducat i té pinta de ser carn xDDD Així que segurament aquest ja sí que no ens el podrem cruspir... Sad

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Menjar10

Mare meva ! Quina sort Hanako ! Espero que sigui tot el que queda molt bo ! D\'acord!

Realment algun dia necessito provar-ho tot el que hi ha per a qui. Bé, no és que ho necessiti, més aviat ho desitjo XDD.

El Pocky, es veu que és el producte original en que es basa el Mikado no ? El que no sabia és que fossin de color verd. Es que deuen portar moltes més coses a part de xocolata ? O deu ser purament colorant ?

Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Victor Kudo Dt 3 Mar 2015 - 17:26

Hostia com mola!!

Sempre havia pensat en comprar una revista de la Shonen Jump quan hi fos al Japó, em faria ilu xD

I no sabia que les galetes de xocolata del Shin-Chan existien! Foto plis! Joan

D'on heu tret tot això? *maruja time on*
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dt 3 Mar 2015 - 23:02

Eaea in the house: Seee, els pocky són talment com els Mikado, passa que al Japó s'ho curren molt i tenen gustos diferents. A la foto n'hi ha amb gust de fresa i una capsa amb gust de matcha (te verd). Suposo que deu ser xocolata blanca i te verd (encara no ho he tastat...)

Victor, tot m'ho ha dut una amiga que se'n va anar al Japó a passar un mes by the face. Li vaig demanar que em dugués totes aquestes coses i no va ser fàcil convèncer-la xDDD Però be, el més important és... que a la Shonen surt l'Ukitakeeee!!


Quan obri les galetes del Shin-chan us passo fotos! ^^
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dt 3 Mar 2015 - 23:10

Gent, estava pensant una escapada romantica a Andorra amb la xurri i tinc plans de pillar-me la new 3ds alla que segur que surt mes barata (seguiria amb la 2ds pero el xenoblade pot amb mi).

Per cert si algu vol que li porti tabac o alcohol de contrabando que m'ho comenti.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dj 5 Mar 2015 - 11:44

drew-kun escrigué:Gent, estava pensant una escapada romantica a Andorra amb la xurri i tinc plans de pillar-me la new 3ds alla que segur que surt mes barata (seguiria amb la 2ds pero el xenoblade pot amb mi).

Per cert si algu vol que li porti tabac o alcohol de contrabando que m'ho comenti.


Lol xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Isshin Shiba Dg 8 Mar 2015 - 10:09

IchigoBankai escrigué:
drew-kun escrigué:Gent, estava pensant una escapada romantica a Andorra amb la xurri i tinc plans de pillar-me la new 3ds alla que segur que surt mes barata (seguiria amb la 2ds pero el xenoblade pot amb mi).

Per cert si algu vol que li porti tabac o alcohol de contrabando que m'ho comenti.


Lol xD

Es lu que cunde
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dg 8 Mar 2015 - 10:51

Isshin Shiba escrigué:
IchigoBankai escrigué:
drew-kun escrigué:Gent, estava pensant una escapada romantica a Andorra amb la xurri i tinc plans de pillar-me la new 3ds alla que segur que surt mes barata (seguiria amb la 2ds pero el xenoblade pot amb mi).

Per cert si algu vol que li porti tabac o alcohol de contrabando que m'ho comenti.


Lol xD

Es lu que cunde

Buenu, que consti, es perque he currat al nadal (400 per una setmana un puto xollo) i tampoc se massa en que gastar-lo, aixo mes 300 que ja tenia estalviats..... Aixi que no em mireu aixi.....
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dg 8 Mar 2015 - 10:59

Doncs jo aquesta Japan Weekend només he adquirit un clauer del personatge el qual anava cosplayat: En Ginpachi-sensei !

Spoiler:

Realment no he adquirit més coses ja que la meva capacitat adquisitiva en el moment no donava per a més, encara que si hi haguessin més coses de Gintama podria haver fet un esforç. Bah!

Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Finnick Dg 8 Mar 2015 - 18:18

Per el meu aniversari vaig demanar una samarreta de Fnatic (Equip de LoL) i estic a la espera de que arribi ^^
Spoiler:
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dl 9 Mar 2015 - 17:28

Finnick escrigué:Per el meu aniversari vaig demanar una samarreta de Fnatic (Equip de LoL) i estic a la espera de que arribi ^^
Spoiler:

Buaaa Fnatic no mola... Massa mainstream Bah!

Fora bromes. Realment està molt xula, i es veu que la qualitat és realment bona en aquest tipus de samarreta. Bona compra Finnick ! (si es que realment segueixes els equips professionals del LOL i tal).

Podries dir on las comprat ? Pel que veig i tal sembla oficial, però mai se sap. D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Meina Dl 9 Mar 2015 - 18:44

Doncs jo com l'Eaea aqui us deixo el que he adquirit a la JW!! Content

Spoiler:
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Finnick Dl 9 Mar 2015 - 19:31

Eaea escrigué:
Finnick escrigué:Per el meu aniversari vaig demanar una samarreta de Fnatic (Equip de LoL) i estic a la espera de que arribi ^^
Spoiler:

Buaaa Fnatic no mola... Massa mainstream Bah!

Fora bromes. Realment està molt xula, i es veu que la qualitat és realment bona en aquest tipus de samarreta. Bona compra Finnick ! (si es que realment segueixes els equips professionals del LOL i tal).

Podries dir on las comprat ? Pel que veig i tal sembla oficial, però mai se sap. D\'acord!

Realment estic molt fica't amb això dels equips professionals, m'interesen molt i per mirar que esta en el meta i el que no i copiar tàctiques per ranks d'equip.
Mira, l'he comprat a la botiga oficial de Fnatic http://shop.fnatic.com/collections/new-items
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Isshin Shiba Dl 9 Mar 2015 - 20:49

Finnick escrigué:Per el meu aniversari vaig demanar una samarreta de Fnatic (Equip de LoL) i estic a la espera de que arribi ^^
Spoiler:

Wow com mola! No és el meu equip preferit però mola moltíssim! Jo li faré una ullada al store de TSM a ver que se cuece per allà
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 8 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 8 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum