Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Que es l'últim que has adquirit?

+20
Shizen Eriksen
drew-kun
IchigoBankai
Eaea
Minato
Wely Gin
Gooraa
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Toshirou Hitsugaya
Haok-X
Meina
IchigoCarlos
Ogichi
Momo
Kami
Erwyn14KC
Moules
Javi Ciffer
Takiko
24 participantes

Pàgina 2 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Ds 5 Oct 2013 - 14:02

Ahir sota un diluvi universal, vestit d'estiu i sense paraigües durant 30 minuts, vaig poder aconseguir el meu preciat F1 2013 Classic Edition, que com diu el nom, a part de la temporada 2013 té contingut classic dels anys 80 i 90. Es molt bon joc, però com aqui ningu li interessa un pebrot la F1 poc puc aportar Focus de desesperaci

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 1379369_10201273498698217_249812128_n
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Haok-X Ds 5 Oct 2013 - 14:27

La meva ultima adquisició com ja ho vaig comentar el joc d'One Piece 

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 1376327_10200675493594714_138077340_n

i la figura del Luffy:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 1383888_10200675494074726_31473790_n
 Tinc que dir que el joc m'encanta, porto només unes poques hores de joc i realment estic super encantat, amb aquest joc de One Piece m'estic enganxant més que amb el GTA V que és considerat el millor joc de l'any Badall
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Ds 5 Oct 2013 - 16:08

Shizen Eriksen escrigué:Ahir sota un diluvi universal, vestit d'estiu i sense paraigües durant 30 minuts, vaig poder aconseguir el meu preciat F1 2013 Classic Edition, que com diu el nom, a part de la temporada 2013 té contingut classic dels anys 80 i 90. Es molt bon joc, però com aqui ningu li interessa un pebrot la F1 poc puc aportar Focus de desesperaci

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 1379369_10201273498698217_249812128_n
No sóc fan de la F1, però aquest joc ha de ser bonissim, introduir coxe i pilots classics mola molt
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Kami Dt 8 Oct 2013 - 23:02

Recientment he adquirit una cosa que si val la pena ensenyar.

Preparats perrrr:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 M3qi


Sis jocs per 45€, poca broma, i avui mateix he començat el primer, que és el que suposo que es va fer al 1987.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Haok-X Dc 9 Oct 2013 - 10:22

Kami escrigué:Recientment he adquirit una cosa que si val la pena ensenyar.

Preparats perrrr:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 M3qi


Sis jocs per 45€, poca broma, i avui mateix he començat el primer, que és el que suposo que es va fer al 1987.
Dios que èpic O_O Jo la vull també segur que ho peta massa el MGS... i a sobre La The Legacy Collection que es la recopilació més completa i èpica de tota la saga que conte un munt de continguts... quan la vaig veure anunciada jo em vaig mullar amb el trailer... 5 jocs més els 2 MSX més extres per tan sols 45€ t'ha costat? Babes!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dj 10 Oct 2013 - 22:26

Acabo de comprar el nou humble bundle: https://www.humblebundle.com/weekly

Tots aquests jocs per... SÍ 1 DOLLAR ! O SIGUI 0,77€

I així cada setmana Wink Si teniu steam ja ens agregarem.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Kami Dg 13 Oct 2013 - 22:50

Haok-X escrigué:Dios que èpic O_O Jo la vull també segur que ho peta massa el MGS... i a sobre La The Legacy Collection que es la recopilació més completa i èpica de tota la saga que conte un munt de continguts... quan la vaig veure anunciada jo em vaig mullar amb el trailer... 5 jocs més els 2 MSX més extres per tan sols 45€ t'ha costat? Babes!
5 jocs més dos msx? Que jo sapiga té el de ps3, els tres de ps2 que hi havien a la hd collection i dos més descarregables que un és de la primera playstation i l'altre imagino que també. Però tampoc estic massa segur, no he tingut gaire temps de disfrutarla de moment.

Si t'interessa jo de tu m'afanyaria, la versió espanyola ja s'ha esgotat a més d'un lloc, i ignoro si ve el castellà en la resta de versiones europees, a més d'una web ja només queda l'edició EEUU.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Haok-X Dl 14 Oct 2013 - 5:04

Kami escrigué:
Haok-X escrigué:Dios que èpic O_O Jo la vull també segur que ho peta massa el MGS... i a sobre La The Legacy Collection que es la recopilació més completa i èpica de tota la saga que conte un munt de continguts... quan la vaig veure anunciada jo em vaig mullar amb el trailer... 5 jocs més els 2 MSX més extres per tan sols 45€ t'ha costat? Babes!
5 jocs més dos msx? Que jo sapiga té el de ps3, els tres de ps2 que hi havien a la hd collection i dos més descarregables que un és de la primera playstation i l'altre imagino que també. Però tampoc estic massa segur, no he tingut gaire temps de disfrutarla de moment.

Si t'interessa jo de tu m'afanyaria, la versió espanyola ja s'ha esgotat a més d'un lloc, i ignoro si ve el castellà en la resta de versiones europees, a més d'una web ja només queda l'edició EEUU.
En el anunci de venda deia el que jo dic =( però ara em fas dubtar... i no m'extranya que estigui tan vengud es un pedazo de joc amb molts grans continguts!!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Kami Dt 15 Oct 2013 - 23:34

Bueno no sé, són sis jocs i punt, que ho tinc aquí xD

I és una llastima que no tingui temps per a res perquè m'encantaria fer una marató i pasarme'ls de cop.

IchigoBankai escrigué:Acabo de comprar el nou humble bundle: https://www.humblebundle.com/weekly

Tots aquests jocs per... SÍ 1 DOLLAR !  O SIGUI 0,77€

I així cada setmana ;)Si teniu steam ja ens agregarem.
Al final he picat jaja, gràcies per l'avís.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty POKÈMON

Missatge  IchigoBankai Dj 17 Oct 2013 - 22:16

M'he pres el caprici de comprar-me la 3ds XL edició especial pokèmon Y vermella xD Sí, se m'ha anat l'olla, només per jugar al nou joc de pokèmon, m'he comprat l'X.

He de dir que al principi em sentia una mica malament, però ara trobo que he fet molt bé, perque val la pena, m'està encantant i només porto 1'40h de joc. Hi ha molts detalls tribut als primers jugadors dels jocs antics blau i vermell, com per exemple, que el primer pokèmon que et trobes és un pidgey, o que el primer bosc és una còpia en 3D del bosque verde : D

Hi ha un munt de millores i canvis, a part de l'apartat gràfic que es molt molt bo, els combats en 3d impressionants... Ara quan captures un pokèmon , el teu reb experiencia igual que si l'haguesis vençut : O
Les funcions online en té moltes, com actualitzar el joc o rebre regals mitjançant internet, jo he rebut un torxic promocional amb un item que el permetrà megaevolucionar...

M'està agradant molt i si us ho podeu permetre, us el recomano de veritat.

fotos:
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dv 18 Oct 2013 - 19:19

IchigoBankai escrigué:M'he pres el caprici de comprar-me la 3ds XL edició especial pokèmon Y vermella xD Sí, se m'ha anat l'olla, només per jugar al nou joc de pokèmon, m'he comprat l'X.

He de dir que al principi em sentia una mica malament, però ara trobo que he fet molt bé, perque val la pena, m'està encantant i només porto 1'40h de joc. Hi ha molts detalls tribut als primers jugadors dels jocs antics blau i vermell, com per exemple, que el primer pokèmon que et trobes és un pidgey, o que el primer bosc és una còpia en 3D del bosque verde : D

Hi ha un munt de millores i canvis, a part de l'apartat gràfic que es molt molt bo, els combats en 3d impressionants... Ara quan captures un pokèmon , el teu reb experiencia igual que si l'haguesis vençut : O
Les funcions online en té moltes, com actualitzar el joc o rebre regals mitjançant internet, jo he rebut un torxic promocional amb un item que el permetrà megaevolucionar...

M'està agradant molt i si us ho podeu permetre, us el recomano de veritat.

fotos:
Tu ho has dit, el problema es la pela, quant t'ha costat tot plegat?

PD: Si al final me'l acabo comprant em passaras el teu codi?
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Ds 19 Oct 2013 - 18:22

drew-kun escrigué:
Tu ho has dit, el problema es la pela, quant t'ha costat tot plegat?

PD: Si al final me'l acabo comprant em passaras el teu codi?
Home itant, el codi i el q faci falta jeje

M'ha costat 200 la consola + carregador i 44 el joc.

M'ho he pogut permetre perque actualment estic treballant, sinó ni m'ho hauria plantejat..


També m'havia deixat de dir que la música dels combats i dels menús es la del sprimers jocs en HQ
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dg 3 Nov 2013 - 20:42

JA PODEU COMENÇAR A POSAR IMATGES DE LO QUE HEU COMPRAT AL SALÓOOO!!! :


Jo ho faré en uns minuts.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dg 3 Nov 2013 - 23:57

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 1422547_10202367239612964_314358031_n
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Dl 4 Nov 2013 - 12:18

La meva única adquisició va ser aquesta:

Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 4 Nov 2013 - 13:14

Aquest any si que he tirat la casa per la finestra, no vull ni calcular quan m'he gastat.

Spoiler:
Llista: 

- Sudadera B.A.P + màscara de Himchan
- Poster de Shinhwa
- Poster de Block B
- Camiseta AD Carry Player
- Camiseta Keep calm and kill titans (amb un tità secsi)
- Anell amb les ales de la Legió de Reconeixement
- Primer dos volums de Full Metal Alchemist en una edició super aspasial i super molongui.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Haok-X Dl 4 Nov 2013 - 13:31

- 3 Mangues: Berserk 21 i 22, Nura el senyor dels Yokais nº 12.
- Figura del Cloud de Kingdom Hearts
- 3 Posters Grans un de Bakemono, Dos Espadas i Deamonium
- 1 Poster Gegant de Peach.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Minato Dl 4 Nov 2013 - 15:47

RAWR!

Golden Sun 3!!

Doncs jo no m'he comprat res... Bé, li he comprat un regal a la Hanako (que li donaré d'aquí 10 dies) i li he fet apuntar que vull la bíblia del Zelda :P
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dl 4 Nov 2013 - 17:08

fotos:


I aquests dos pòsters que me'ls van donar amb la peli d'Evangelion.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dl 4 Nov 2013 - 17:34

Buuuff, deixeu-me que us digui que el Saló del manga com a lloc de venda deixa molt que desitjar! M'he comprat... dues coses i mira. 

Poster de Rurouni Kenshin:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Img_2010


Clauer de l'Ukitake i el Kaien:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Img_2011
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Momo Dl 4 Nov 2013 - 19:03

jo aquest any tampoc m'he comprat gaire cosa, hi havia poca varietat

-Poster de la Miku zombie
-Pelicula de Wolf Children + poster que regalaven
-Guant de neko

i ale, eso es todo xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Isshin Shiba Dl 4 Nov 2013 - 19:16

A mi em fa pal ensenyar-vos les fotos així que us deixo el llistat:

FIGURES
-Ichigo 17 cm sense bankai, lu normal.
-Shikamaru 9cm vestit de chunin
-Sasuke 9cm marcants-se un bola de fuego de los Uchiha

POSTERS

-Poster gran de One Piece del Nou Món
-Poster gran de Bleach saga superinvasion a la sociedá de almas
-Poster petit de Naruto (surt naruto, itachi, zazuke, minato, sakura i kakashi)

MANGA
-Ultim de One Piece ultim de Naruto i ultim de Blue Exorcist
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Meina Dl 4 Nov 2013 - 19:50

Jo aquest any al salò nomes em vaig comprar mangas, tinc masses posters a la meva habitacio i quasibé no en cap cap altre!!

I de peluixos cap em va cridar massa l'atencio Sospir 

Els mangues que em vaig comprar són:
* Akuma to Love Song 7
* Naruto 62
* Midori Echame una Mano 4-5
* Bakuman 3-4
* Monkey High School 4
* La Magia de Hibiki 2
* Honey & Honey Drops 5
* Full Metal Alchemist 9-10
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Takiko Dl 4 Nov 2013 - 20:36

Doncs jo vaig comprar bastantes coses la veritat! Quasi tot de Naruto xD

-Figura de Kakashi
-Figura de Rukia
-Clauer peluix Kakashi
-Clauer Shikamaru
-Banda de Konoha
-Poster Minato i Kakashi petit
-Capell de l'Urahara
-Peluix de la Haruhi Suzumiya

Foto:
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dc 6 Nov 2013 - 17:04

IchigoBankai escrigué:
drew-kun escrigué:
Tu ho has dit, el problema es la pela, quant t'ha costat tot plegat?

PD: Si al final me'l acabo comprant em passaras el teu codi?
Home itant, el codi i el q faci falta jeje

M'ha costat 200 la consola + carregador i 44 el joc.

M'ho he pogut permetre perque actualment estic treballant, sinó ni m'ho hauria plantejat..


També m'havia deixat de dir que la música dels combats i dels menús es la del sprimers jocs en HQ
Al final jo tambe me l'he comprat (buenu la 2ds que es mes barateta). De fet amb un colega ens vam posar d'acord i vam fer el truc de comencar amb tots els inicials. Ens va portar de 5 a 12 pero va valer la pena.

Una pregunta: No tindries pas el fossil de gel per casualitat? Es que l'estic buscant.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 2 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum