Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Que es l'últim que has adquirit?

+20
Shizen Eriksen
drew-kun
IchigoBankai
Eaea
Minato
Wely Gin
Gooraa
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Toshirou Hitsugaya
Haok-X
Meina
IchigoCarlos
Ogichi
Momo
Kami
Erwyn14KC
Moules
Javi Ciffer
Takiko
24 participantes

Pàgina 3 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dc 6 Nov 2013 - 21:02

Drew, doncs no tinc el fossil de gel, jo vaig pillar el del Tiranosaure i no he trobat cap més, el millor serà que mirem alguna guia jeje
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dv 8 Nov 2013 - 15:36

Em sembla que l'unic recurs que ens queda es GTS i fer cries amb un Ditto
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dv 8 Nov 2013 - 22:55

Jo ara tinc el primer equip de level 100. He de saber on anar per fer combats online xD. A la torre de Luminalia pot ser?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Ds 9 Nov 2013 - 18:52

Diria que a qualsevol lloc, a la pantalla de sota es mostra el tema de connectivitat amb els altres jocs. Sino la opcio que t'apareix a la pantalla del titol de torneo en directo. No ho se....
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Gooraa Ds 9 Nov 2013 - 19:07

Jo aquest any al saló he adquirit:

-Guant de neko
-Barret de Pikachu
-Màscara d'en Zelo de BAP
-Pulsera de BAP
-Poster de la Rukia

I vaig comprar un mini peluix d'un Charmander de regal, i em van regalar una tassa d'Hora de Aventuras*-*

I que jo recordi ja està Content
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Victor Kudo Ds 9 Nov 2013 - 20:37

Doncs jo (memoria,funciona!) :
- To love Ru #2 & #3
- Terra Formars #1
- A traves de Khamsin #1
- Monster Hunter Orage #2
- Detectiu Conan especial #30
- Akumetsu #3 #4 #5 #6 #7
- Punt de llibre de Pokemon on surt MegaCharizard X&Y

També vaig agafar els punts aquests gratis i postals xD I em van regalar un poster e.e

Bon any, bon any Content
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Ds 9 Nov 2013 - 21:41

Avui li he comprat a una amiga els mangues d'Evangelion del 1 al 9
I els mangues de DNA2 complets, 5 volums.

Very Happy

La noia es ven tots els seus còmics a preus cheap.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Haok-X Dl 9 Des 2013 - 21:05

La meva ultima adquisició ha sigut aquest manga:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Image_gallery?img_id=6618846&t=1384545220223

PD: Ichigo diguem quins mangues i coses ven e_e o diguem com em poso amb contacte amb la noia per comprar-li mangues si li queden!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Dl 9 Des 2013 - 21:58

Estic molt gelosota, Haok :consol:Fins als reis no me'l regalaran! Em podràs dir si val la pena i si t'ha agradat??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Ogichi Dj 12 Des 2013 - 19:48

Una Game Boy Advance SP! Dieu-me retrasat perdut, pero en tenia moltíssimes ganes (sóc massa fan dels jocs retro). Ara li compraré recanvis, la desmontaré per posar-la a punt, la piratejaré al límit del piratejable i ja estaré feliç fins la fi dels meus dies  Plorant 
Ogichi
Ogichi
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 15
Reiatsu : 14
Edat : 29
Ubicació : Món Interior de l'Ichigo

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Takiko Dj 12 Des 2013 - 22:26

Ogichi escrigué:Una Game Boy Advance SP! Dieu-me retrasat perdut, pero en tenia moltíssimes ganes (sóc massa fan dels jocs retro). Ara li compraré recanvis, la desmontaré per posar-la a punt, la piratejaré al límit del piratejable i ja estaré feliç fins la fi dels meus dies  Plorant 

A mi m'agraden molt més els jocs retro, que els que fan ara. Els meus jocs preferits són el Super Mario 1, 3, el Yoshi's Island, el Zelda the Minishi Cup,el Pokemon verde/rojo tots de la Advance xDD
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dv 13 Des 2013 - 11:47

Ogichi escrigué:Una Game Boy Advance SP! Dieu-me retrasat perdut, pero en tenia moltíssimes ganes (sóc massa fan dels jocs retro). Ara li compraré recanvis, la desmontaré per posar-la a punt, la piratejaré al límit del piratejable i ja estaré feliç fins la fi dels meus dies  Plorant 


buah estic flipant jajaja Jo anava posar que m'he comprat jocs de gba per ebay xD


Són aquests: pokèmon Zafiro, Rojo fuego i esmeralda .

Això perque he descobert que hi ha maneres de transferir pokèmon de jocs antics a els nous jocs de X i Y. ^^
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dv 13 Des 2013 - 15:42

IchigoBankai escrigué:
Ogichi escrigué:Una Game Boy Advance SP! Dieu-me retrasat perdut, pero en tenia moltíssimes ganes (sóc massa fan dels jocs retro). Ara li compraré recanvis, la desmontaré per posar-la a punt, la piratejaré al límit del piratejable i ja estaré feliç fins la fi dels meus dies  Plorant 


buah estic flipant jajaja Jo anava  posar que m'he comprat jocs de gba per ebay xD


Són aquests: pokèmon Zafiro, Rojo fuego i esmeralda .

Això perque he descobert que hi ha maneres de transferir pokèmon de jocs antics a els nous jocs de X i Y. ^^

I saps trucs per clonar? necessito les megapedres de l'y. Tinc un colega que te el joc pero la putada es que nomes n'hi ha una de cada.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dv 13 Des 2013 - 16:38

drew-kun escrigué:

I saps trucs per clonar? necessito les megapedres de l'y. Tinc un colega que te el joc pero la putada es que nomes n'hi ha una de cada.

No sé clonar, juraria que no es pot sense fer servir programari ilegal (per nintendo).
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dv 13 Des 2013 - 19:00

IchigoBankai escrigué:
drew-kun escrigué:

I saps trucs per clonar? necessito les megapedres de l'y. Tinc un colega que te el joc pero la putada es que nomes n'hi ha una de cada.

No sé clonar, juraria que no es pot sense fer servir programari ilegal (per nintendo).

I no seria possible copiant els arxius de la teva targeta de memoria?
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dg 15 Des 2013 - 13:20

drew-kun escrigué:
I no seria possible copiant els arxius de la teva targeta de memoria?

Ho desconec..





Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 $_12
La compro o que? Em torno boig? http://www.ebay.es/itm/Steins-Gate-Kurisu-Makise-18-PVC-Statue-Kotobukiya-/221331835360
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Javi Ciffer Dg 15 Des 2013 - 14:49

No se que dir-te perque no he comprat mai ninguna figura. L'unica que tinc es un Luffy i va ser un regal. Em pareix un poc cara encara que esta molt ben detallada...
Mira aquesta mateixa figura la sortejen a SupremonoFansub http://www.animesnf.com/2013/12/sorteos-supremo-20.html
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dg 15 Des 2013 - 14:53

Javi Ciffer escrigué:
No se que dir-te perque no he comprat mai ninguna figura. L'unica que tinc es un Luffy i va ser un regal. Em pareix un poc cara encara que esta molt ben detallada...
Mira aquesta mateixa figura la sortejen a SupremonoFansub http://www.animesnf.com/2013/12/sorteos-supremo-20.html

uo... crec que participaré, però les bases no em convencen, perque només sortegen 1 figura entre 99 numeros.. hmmm m'ho pensaré, gràcies!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dv 20 Des 2013 - 15:56

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 1488918_10202758916804649_195031314_n

 Heroi 
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Isshin Shiba Dv 20 Des 2013 - 16:26

IchigoBankai escrigué:Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 1488918_10202758916804649_195031314_n

 Heroi 

La gran joia. Sense paraulees *-*
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Victor Kudo Ds 21 Des 2013 - 22:00

Avui aprofitant que he anat a arc del triomf me he passat per Norma, on he adquirit això:
Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 D3ms

Terra Formars tenia moltes ganes de conseguir-ho, el primer tomo em va encantar, To love ru is the best e.e i a més m'han regalat un passaport friki que ben bé nose el que és xD
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Gooraa Ds 21 Des 2013 - 23:13

L'últim que he adquirit ha sigut una samarreta (de noi #dato com la majoria de les que porto per a que enganyar xD) com aquesta, però en gris:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Camiseta-nintendo-seta-i-love-life-talla-l
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Takiko Dg 22 Des 2013 - 14:09

Gooraa escrigué:L'últim que he adquirit ha sigut una samarreta (de noi #dato com la majoria de les que porto per a que enganyar xD) com aquesta, però en gris:

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Camiseta-nintendo-seta-i-love-life-talla-l

M'encanta!!!  Blush  Jo també porto roba de noi xD El meu germà me passa coses *.*
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dg 22 Des 2013 - 20:35

Doncs jo portava dies estalviant i m'he pillat dos jocs per la 2ds: El primer un que no pot faltar en cap nintendo 3ds: El zelda ocarina of time (ningu m'ho negara), el segon bravely default, gran joc, gran historia (de moment), i si algu el te que em passi el friendcode, que m'ajudara amb la part de la reconstruccio.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dg 22 Des 2013 - 21:51

drew-kun escrigué:Doncs jo portava dies estalviant i m'he pillat dos jocs per la 2ds: El primer un que no pot faltar en cap nintendo 3ds: El zelda ocarina of time (ningu m'ho negara), el segon bravely default, gran joc, gran historia (de moment), i si algu el te que em passi el friendcode, que m'ajudara amb la part de la reconstruccio.

la meva idea es de comprar-lo, quan el tingui t'ho diré !
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 3 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum