Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Que es l'últim que has adquirit?

+20
Shizen Eriksen
drew-kun
IchigoBankai
Eaea
Minato
Wely Gin
Gooraa
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Toshirou Hitsugaya
Haok-X
Meina
IchigoCarlos
Ogichi
Momo
Kami
Erwyn14KC
Moules
Javi Ciffer
Takiko
24 participantes

Pàgina 7 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Toshirou Hitsugaya Dj 11 Des 2014 - 17:18

Els nous posters que em vaig comprar a la expotaku. Que per cert va ser un gran plaer coneixeus amb persona i no al foro, m'ho vaig pasar de conya amb vosaltres Smile

https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/nmcd8m.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/ivg8s6.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/10rmfyh.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/qp046r.jpg

Toshirou Hitsugaya
Toshirou Hitsugaya
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 10
Reiatsu : 13
Edat : 29
Ubicació : Societat de Animes

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 11 Des 2014 - 17:24

Toshirou Hitsugaya escrigué:Els nous posters que em vaig comprar a la expotaku. Que per cert va ser un gran plaer coneixeus amb persona i no al foro, m'ho vaig pasar de conya amb vosaltres Smile

https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/nmcd8m.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/ivg8s6.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/10rmfyh.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/qp046r.jpg

DIOS DIOS DIOS que mono el poster dels personatges de Naruto en modo chibi Love
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Dv 12 Des 2014 - 2:20

M'ho vaig prometre des de fa temps i definitivament vaig comprar-me la figura de Makise Kurisu (Steins;Gate), com l'Ichigo.
Avui després de 3 setmanes m'ha arribat, capsa i figura en perfecte estat:
Spoiler:

I per últim també han arribat les figuretes de Gintama:
Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dv 12 Des 2014 - 14:15

Bona compra Eric ^^


Jo he adquirit recentment, el joc d epokèmon omega rubí i el de kingdom hearts 2.5

Tots 2 ed.limitada. Properament fotos.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Victor Kudo Dv 12 Des 2014 - 14:58

El dilluns de la setmana pasada vaig aconseguir tornar a la meva infancia Plorant

Esto iso a un ninioh feliiiiis:

Es un gran joc, com de costum el post game sempre sense gaires coses, trobo a faltar el frente de batalla... Sad


I a l'expotaku vaig aconseguir això:

Tombola toooooomboooooolaaaaa!!! Musica! :

- Poster de No Game No Life
- Pulsera de goma de One Piece
- Chapa de Frezeer (va ser un regal)
- Chapa de No Game No Life (I love Humanity)
- Chapa d'en Luffy
- Chapa de Mazinger Z
- Constipat + refredat
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dv 12 Des 2014 - 16:17

Doncs jo a l'expotaku vaig adquirir:

- Un parell de guants sense dits amb el símbol de Bleach de color negre (representa que són estil els que la Rukia utilitza a l'inici amb l'Ichigo però no s'assemblen massa Bah!)
- Un seguit de xapes que vaig aconseguir a la tombola: una de kill la kill, dues del LOL, una de death note i una random del Luigi xD
- Dues derrotes dures al LOL. (But I don't care because I'm a Troll Player DUDE. Heroi)
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Ds 13 Des 2014 - 0:02

Avui m'he comprat un poster to guapo de Tokyo Ghoul, però no el penjaré aquí perquè conté alt contingut de spoiler del manga.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Ds 13 Des 2014 - 16:53

Pero com he pogut oblidar-me'n? Fa setmanes que tinc el zafiro alfa, pero amb lo viciat que estava ni tan sols vaig pensar a dir-vos-ho!!!
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Wely Gin Dj 18 Des 2014 - 4:10

Fa temps que no postejo res per aquí, i ja és hora xD
De la Expotaku i el cap de setmana friki per Barcelona...
no estic obsessionada amb gintama ni res:

I finalment... el fantàstic i hipereròtic regal del Samael pel meu aniversari! Blush
fantàstic i hipereròtic regal del samael:
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  drew-kun Dv 26 Des 2014 - 11:30

Buenu ara suposo que vindran els regals de tio, pare noel, papa i mama pels grans o autoregals pels que encara ho son mes. Ja se que qui ens els porta sempre ocasiona conflictes pero perque no apartem un moment les nostres diferencies i compartim el que tenim?

El meu ha estat un autoregal, ja que els meus pares no aproven la meva faceta friki, aixi que com que van caure 50 euros, me'ls vaig gastar en el Fire Emblem Awakening (com que no el tenien a la botiga m'ho vaig deixar en una targeta de pre-pago de nintendo i pillar-lo per la e-shop, i despres de tot el merder que suposa us asseguro que mai mes). Tot i aixi el joc molt recomanable.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Victor Kudo Dv 26 Des 2014 - 12:48

drew-kun escrigué:Buenu ara suposo que vindran els regals de tio, pare noel, papa i mama pels grans o autoregals pels que encara ho son mes. Ja se que qui ens els porta sempre ocasiona conflictes pero perque no apartem un moment les nostres diferencies i compartim el que tenim?

El meu ha estat un autoregal, ja que els meus pares no aproven la meva faceta friki, aixi que com que van caure 50 euros, me'ls vaig gastar en el Fire Emblem Awakening (com que no el tenien a la botiga m'ho vaig deixar en una targeta de pre-pago de nintendo i pillar-lo per la e-shop, i despres de tot el merder que suposa us asseguro que mai mes). Tot i aixi el joc molt recomanable.

És un joc molt bo, dels millors per a 3DS i de la saga, és una gran elecció Wink
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 27
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Gooraa Dv 26 Des 2014 - 23:09

El Papa Noelsito ueniko aki ma traio kosikas. Na ara en serio, ha sigut una bona elecció el pokemon zafiro alfa... I més cosetes que m'ha portat el gordo amable la nit del 24 e.e
-Kigurumi de gat (se supossa que es de Ahri però ni puto caso xD)
-Jaqueta de SNSD
-Sabatilles d'estar per casa amb les quals posades sembles un ninja, perfectes per ser capitana de la 2a, trust.
-Pokemon zafiro alfa per la 3DS
-Bombons Ferrero Rocher (qualiteeee)
-Photobook de SNSD In las Vegas (reliquia per qualsevol sone *^*)

Spoiler:
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Ds 27 Des 2014 - 10:15

Doncs jo he aconseguit adquirir la Wii U amb el Super Smash Bros., el Mario Kart 8 i, encara que sigui un joc de Wii, el The Legend of Zelda Skyward Sword. D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Ds 27 Des 2014 - 16:57

Per Nadal he adquirit el que més esperava, la PS4 + PES 2015 Momo!
Spoiler:

I aquesta setmana m'ha arribat la figura de Shiki, de Kara no Kyoukai. Pura bellesa, per nomes 16€
Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Hanako Ds 27 Des 2014 - 21:46

Doncs a mi el Gordo Noel no m'ha dut res, però ahir vaig celebrar el meu aniversari i m'han dut unes quantes cosetes del Japó!

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 10755755_1519807928302325_802109616_n

-Un clauer del Dobby del parc Warner
-Dos parells de bastonets per dinar, uns negres llisos i uns de fusta amb floretes (els negres havien de ser pel Minato, però li va pillar més tard un bastonets en forma de katana i els negres me'ls ha endosat a mi).
-Un clauer en forma de sushi de gamba
-Una bosseta per dur amb el kimono! És super kawaii amb aquests gatets!
-També m'ha dut un amulet però no he pensat a posar-lo a la foto xDDD És un amulet per atreure l'exit!! (a veure si així la gent creepy deixa d'enganxar-se'm!!)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Minato Ds 27 Des 2014 - 21:51

Eaea escrigué:Doncs jo he aconseguit adquirir la Wii U amb el Super Smash Bros., el Mario Kart 8 i, encara que sigui un joc de Wii, el The Legend of Zelda Skyward Sword. D\'acord!
En algun moment he de fer aquesta mateixa compra xD.

Per part meva, autoregals a Barcelona:
- Okami
- Kingdom Hearts 1 i 2
I de l'aniversari, m'han portat un ratolí bastant xulo:
Spoiler:

No em puc queixar, no.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Gooraa Ds 27 Des 2014 - 22:11

Minato escrigué:
Eaea escrigué:Doncs jo he aconseguit adquirir la Wii U amb el Super Smash Bros., el Mario Kart 8 i, encara que sigui un joc de Wii, el The Legend of Zelda Skyward Sword. D\'acord!
En algun moment he de fer aquesta mateixa compra xD.

Per part meva, autoregals a Barcelona:
- Okami
- Kingdom Hearts 1 i 2
I de l'aniversari, m'han portat un ratolí bastant xulo:
Spoiler:

No em puc queixar, no.

És el mateix ratolí que el meu! L'única diferència és que lo que es verd, el meu és gris (si me'l pillava verd no quedava bé amb el teclat i aquestes coses xD)
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Shizen Eriksen Dg 28 Des 2014 - 3:30

Ahh i se m'oblidava. Els regals de l'amic invisible!
Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dg 28 Des 2014 - 12:13

A mi el tió em va cagar una guants d'aquests amb les puntes tàctils per fer anar el mòbil Very Happy
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Gooraa Dg 28 Des 2014 - 21:56

IchigoBankai escrigué:A mi el tió em va cagar una guants d'aquests amb les puntes tàctils per fer anar el mòbil Very Happy

Funcionen fatal en veritat xDDDDDDDDD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dg 28 Des 2014 - 22:31

Gooraa escrigué:
IchigoBankai escrigué:A mi el tió em va cagar una guants d'aquests amb les puntes tàctils per fer anar el mòbil Very Happy

Funcionen fatal en veritat xDDDDDDDDD

Lo millor, encara que passis una mica de fred, són els guants sense dits amb el símbol de Bleach. Rukia Style Asuma
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Wely Gin Dt 6 Gen 2015 - 22:13

Ja han passat els reis Festaaaaaaa!! i el meu Rei Mag de Barcelona (que és més xulo que els altres i enlloc de camell va en unicorn) m'ha portat això! Hanako

Samael:
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  IchigoBankai Dc 7 Gen 2015 - 10:35

Gooraa escrigué:
IchigoBankai escrigué:A mi el tió em va cagar una guants d'aquests amb les puntes tàctils per fer anar el mòbil Very Happy

Funcionen fatal en veritat xDDDDDDDDD
A mi de moment no m'han fallat cap cop... xD

Potser el problema ve si els poso a la rentadora, després imagino que deixen de funcionar (?).
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Minato Dc 7 Gen 2015 - 16:18

IchigoBankai escrigué:
Gooraa escrigué:
IchigoBankai escrigué:A mi el tió em va cagar una guants d'aquests amb les puntes tàctils per fer anar el mòbil Very Happy

Funcionen fatal en veritat xDDDDDDDDD
A mi de moment no m'han fallat cap cop... xD

Potser el problema ve si els poso a la rentadora, després imagino que deixen de funcionar (?).

Jo en tinc uns i van guay, i coneixent a ma mare, segur que els ha rentat (xD)
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Eaea Dc 7 Gen 2015 - 18:33

Doncs a mi els reis m'han portat, a part de roba i una agenda 2015, el Hyrule Warriors per la Wii U, que haig de dir que és un joc bastant bo, això si, no és un Zelda, el que passa es que hi està molt ben ambientat, amb un HD brutal i un mètode de joc bastant fàcil, molt dinàmic i divertit.

La satisfacció que et proporciona el joc d'anar destrossant, literalment, onades d'enemics és genial xD

Jo, el recomano ! D\'acord! (això si, sinó t'agraden els joc de Warriors, no xD)
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Que es l'últim que has adquirit? - Página 7 Empty Re: Que es l'últim que has adquirit?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 7 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum