Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Primera aventura. El Hollow poderós.

3 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 Empty Re: Primera aventura. El Hollow poderós.

Missatge  Hanako Dv 2 Set 2011 - 10:50

-Que hi farem! -digué la Hanako, capitana de la primera divisió i acceptà la proposició de Hiroyuki. Així que anàrem tots plegats a un bar del Seretei on cantàrem al karaoke, beguérem molt de sake i sopàrem de sushi del car. Andrea es va quedar adormida prest i després la capitana Hanako també s'adormí. El capità Hiroyuki es va esperar fins que el sake es va acabar i després també s'adormí.

Al matí següent els capitans estaven un poc marejats pel aske i molt cansats per la missió que acabaven d'acabar.

-Crec que me'n vaig al meu esquadró -digué Hiroyuki partint cap a la seu de la divisió 11 amb la katana al coll. Andrea i la capitana general seguiren caminant plegades una estona.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 Empty Re: Primera aventura. El Hollow poderós.

Missatge  Andrea Kuchiki Ds 3 Set 2011 - 12:06

-Jo també me'n vaig a descansar -va dir Hanako que tinc molts papers per esciure i agafà el camí cap a la seu del seretei on es troba el centre de les divisions

La missió ja havia acabat i tots estavem molt cansants. Jo vaig anar cap a la divisió 6 de la q soc capitana i vaig anar a descansar a la meva habitacio esperant per una nova aventura
Andrea Kuchiki
Andrea Kuchiki
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 224
Reiatsu : 296
Edat : 29
Ubicació : Casa Kuchiki

http://images.wikia.com/bleach/es/images/4/43/Primera_aparicion_

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dc 4 Gen 2012 - 20:59

Primera aventura. El Hollow poderós.  - Página 2 Bleach12

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt