Iniciar Sessió
Últimos temas
Usuari del mes
- Pel·lícules:
- Memories of Nobody
- The DiamondDust Rebellion
- Extres:
- Capítol Pilot
- Bleach Repeat&Reboot
- Bleach Oficial Bootleg
- La revista del Seireitei
- Reclutament Gotei 13
- †Bleach, The Dagger†
Usuari del mes
- Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli
En les portes de la mort!
4 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: En les portes de la mort!
-En xus avia canviat de forma era un altra persona molt diferent a la altra de abans, el seu restitut avia canviat molt era molt fort, ni la tsunade ni la hanako podien apenes respirar- Gin preparat per que ara no amb podràs guanyar -va dir xus-
-Interessant, avera que saps fer va dir gin emocionat-
Bankai,Senbonzakura kageyoshi.
-Et derrotaré en 15 segons li va dir xus l' Gin,en xus va fer servir un shumpo que gin no va puge veure i després el va traspassar amb la seva katana al mig del seu cor.
-Gin anava a caure en picat contra el terra però xus el va agafar abans que caigues en el terra esclafat-
-Per que mas agafat? va dir Gin quan estava a punt de perdre la consencia.
-Per que no vull que un meu millor amic mori aixi va dir xus deixant-lo al terra-
-Tsunade estas bé va dir en xus preocupat- si Tranquil estic bé, aixo nomes son unes rescadetes de no res va dir la tsunade somrient.
-Interessant, avera que saps fer va dir gin emocionat-
Bankai,Senbonzakura kageyoshi.
-Et derrotaré en 15 segons li va dir xus l' Gin,en xus va fer servir un shumpo que gin no va puge veure i després el va traspassar amb la seva katana al mig del seu cor.
-Gin anava a caure en picat contra el terra però xus el va agafar abans que caigues en el terra esclafat-
-Per que mas agafat? va dir Gin quan estava a punt de perdre la consencia.
-Per que no vull que un meu millor amic mori aixi va dir xus deixant-lo al terra-
-Tsunade estas bé va dir en xus preocupat- si Tranquil estic bé, aixo nomes son unes rescadetes de no res va dir la tsunade somrient.
xus- Promesa de les 13 divisions
- Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 29
Ubicació : Societat d'Ànimes
-Tu -va dir la Tsunade pegant al cap al Xus- Si ja has acabat retira't del camp de batalla!
-Però... per què em pegues? Que agressiva que ets, Tsunade! -va dir en Xus
-Serà millor que partim d'aquí abans que la Hanako-sama alliberi el bankai -va dir la Tsunade, molt preocupada per ella mateixa, mirant al cel- Creu-me que ens convertirà en cendres sense tan sols adonar-se'n...
-Però primer hauríem d'ajudar a l'Ashtal -va dir en Xus, observant com n'Ashtal lluitava tot sol contra en Tosen.
-Doncs som-hi! -va dir la Tsunade pujant al cel i lluitant com podia.
-Tres contra u? -va dir en Tosen mirant els seus oponents- però una d'elles només és tinent...
La Tsunade, ofesa, li va pegar un fort cop al cap al Tosen.
-Com t'atreveixes, tros de mico? Et mataré!!-va dir la Tsunade agafant-lo pel coll i pegant-li bestials cops de puny constantment.
-És una agressiva -va dir en Xus
-Fa un poquet de por... -va dir n'Ashtal- Ara entenc perquè als meus subordinats no els agrada anar a la primera divisió...
-Atura! -va cridar en Tosen ple de sang
-No vull -va dir la Tsunade traient la katana i incrustant-la al cor d'en Tosen.
-Tsunade!! -va cridar en Xus.
-Perdoni'm, Aizen-sama... -va dir en Tosen mentre moria i queia a terra des del cel.
-Però... per què em pegues? Que agressiva que ets, Tsunade! -va dir en Xus
-Serà millor que partim d'aquí abans que la Hanako-sama alliberi el bankai -va dir la Tsunade, molt preocupada per ella mateixa, mirant al cel- Creu-me que ens convertirà en cendres sense tan sols adonar-se'n...
-Però primer hauríem d'ajudar a l'Ashtal -va dir en Xus, observant com n'Ashtal lluitava tot sol contra en Tosen.
-Doncs som-hi! -va dir la Tsunade pujant al cel i lluitant com podia.
-Tres contra u? -va dir en Tosen mirant els seus oponents- però una d'elles només és tinent...
La Tsunade, ofesa, li va pegar un fort cop al cap al Tosen.
-Com t'atreveixes, tros de mico? Et mataré!!-va dir la Tsunade agafant-lo pel coll i pegant-li bestials cops de puny constantment.
-És una agressiva -va dir en Xus
-Fa un poquet de por... -va dir n'Ashtal- Ara entenc perquè als meus subordinats no els agrada anar a la primera divisió...
-Atura! -va cridar en Tosen ple de sang
-No vull -va dir la Tsunade traient la katana i incrustant-la al cor d'en Tosen.
-Tsunade!! -va cridar en Xus.
-Perdoni'm, Aizen-sama... -va dir en Tosen mentre moria i queia a terra des del cel.
-La Tsunade quan vol, pot ser molt agressiva-, deia en Xus.
-Si, bastant...-
-Vosaltres dos, no us quedeu aquí parats com estatues, tenim que marxar!. La Hanako- sama farà servir el bankai!-
-Si-, contestaren els dos nois alhora.
-Molt bé Aizen, això s' ha acabat!. Bankai!-
La Hanako va eliminar n' Aizen abans de que pogués reaccionar.
-Maleïda!!-
-Si, bastant...-
-Vosaltres dos, no us quedeu aquí parats com estatues, tenim que marxar!. La Hanako- sama farà servir el bankai!-
-Si-, contestaren els dos nois alhora.
-Molt bé Aizen, això s' ha acabat!. Bankai!-
La Hanako va eliminar n' Aizen abans de que pogués reaccionar.
-Maleïda!!-
Ashtal91- Shinigami ras
- Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó
-Bé, tot ha sortit molt bé -va dir la Hanako satisfeta
-Bé? -va demanar la Tsunade- Però si heu cremat mig Seireitei...
-Uhm? Però això estava dins dels meus plans... -va dir la Hanako dissimulant
-Xus, on vas? -va dir la Tsunade
-Vaig a enterrar l'Ichimaru -va dir en Xus, un poc trist.
-Vinga, vindrem amb tu -va dir l'Ashtal- I després podríem anar a sopar tots els capitans
-EJEM! -va dir la Tsunade
-Tu també vindràs, Tsunade -va dir la Hanako mentre alguns homes anaven corrents portant galledes d'aigua per apagar l'incendi.
-No pots fer res amb tot aquest foc? -va demanar la Tsunede.
-Està bé, està bé... -va dir la Hanako emprenyada segellant el foc de la seva Zanpakuto.
-Vinga, que tenim coses a fer -va dir n'Ashtal.
-Bé? -va demanar la Tsunade- Però si heu cremat mig Seireitei...
-Uhm? Però això estava dins dels meus plans... -va dir la Hanako dissimulant
-Xus, on vas? -va dir la Tsunade
-Vaig a enterrar l'Ichimaru -va dir en Xus, un poc trist.
-Vinga, vindrem amb tu -va dir l'Ashtal- I després podríem anar a sopar tots els capitans
-EJEM! -va dir la Tsunade
-Tu també vindràs, Tsunade -va dir la Hanako mentre alguns homes anaven corrents portant galledes d'aigua per apagar l'incendi.
-No pots fer res amb tot aquest foc? -va demanar la Tsunede.
-Està bé, està bé... -va dir la Hanako emprenyada segellant el foc de la seva Zanpakuto.
-Vinga, que tenim coses a fer -va dir n'Ashtal.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
-Suposadament, això anava a ser un sopar per celebrar la nostra victòria... Però això és un galliner!!! :ullsgrocs: - digué Xus, observant el panorama.
Un grupet de capitans estaven ballant, i la resta estaven beguts.
-Però que disses, *Hip*, si asesta sesta és perffffecte!!- Digué Tsunade tota borratxa.
-Xusss!, no tonnero affesta asisud teca!- cridà n' Ashtal.
-Mare del cel!, Ashtal tu també estàs borratxo!?- digué Xus molt sorprès.
-Fue diss, tig béééé-
-"Si, esclar... Els dos aneu més borratxos que una cuba..."- pensà Xus.
-Veig que tu ets l' únic dempeus, Xus-
Ell es girà i veié la Capitana General.
-Capitana General, gràcies a déu que és aquí!, ha de posar ordre, això és una casa de bojos!-
- -
-Capitana... -
Un grupet de capitans estaven ballant, i la resta estaven beguts.
-Però que disses, *Hip*, si asesta sesta és perffffecte!!- Digué Tsunade tota borratxa.
-Xusss!, no tonnero affesta asisud teca!- cridà n' Ashtal.
-Mare del cel!, Ashtal tu també estàs borratxo!?- digué Xus molt sorprès.
-Fue diss, tig béééé-
-"Si, esclar... Els dos aneu més borratxos que una cuba..."- pensà Xus.
-Veig que tu ets l' únic dempeus, Xus-
Ell es girà i veié la Capitana General.
-Capitana General, gràcies a déu que és aquí!, ha de posar ordre, això és una casa de bojos!-
- -
-Capitana... -
Ashtal91- Shinigami ras
-Jo no aguanto mes aquest parrell jo surto a fora a prendre el aire va dir xus bufant- Hanako li de mano que no amb segueixi bull estar un estona sol va dir xus marxant cap on hi avia el Gin enterrat.
-La Hanako no li va fer cas i el va seguir de magat per veure on anava i per parlar amb ell- xus vara arribar on estava en Gin el seu germa que ningu o sabia.
-Perquè ma agut de passar tot aixo a mi va dir xus que li queien les llagrimes- soc un monstre sense sentiments que a mort el seu propi germa :paret: perdonam germa no volia que les coses nessin, i si no amb perdones u entendre va dir xus agenollat amb el cap mirant el terra.
-No mareixo viure, tranquil que ara amb reunire amb tu va dir xus traient un daga.
-Però una beu que venia de molt a prop el va aturar, era la veu de la Capitana General la de la Hanako- Aquesta beu es la de la hanako, si nesstic segur la conec molt bé la seva beu tan dolça.
-La Hanako no li va fer cas i el va seguir de magat per veure on anava i per parlar amb ell- xus vara arribar on estava en Gin el seu germa que ningu o sabia.
-Perquè ma agut de passar tot aixo a mi va dir xus que li queien les llagrimes- soc un monstre sense sentiments que a mort el seu propi germa :paret: perdonam germa no volia que les coses nessin, i si no amb perdones u entendre va dir xus agenollat amb el cap mirant el terra.
-No mareixo viure, tranquil que ara amb reunire amb tu va dir xus traient un daga.
-Però una beu que venia de molt a prop el va aturar, era la veu de la Capitana General la de la Hanako- Aquesta beu es la de la hanako, si nesstic segur la conec molt bé la seva beu tan dolça.
/Al cementiri/
-Capitana...
-Xus, no estiguis trist, sé que és complicat... Jo també he vist morir molts company... Però per això no tens que estar capbaix- digué la Hanako agafant- lo per l' espatlla.
-Gràcies... De veritat- digué en Xus, mentre es posava a plorar de l' emoció, per les paraules de consol de la Capitana.
-Vinga, anem a celebrar la victòria, deixa en Xus deprimit i deixa entrar el Xus animat, home!- exclamà la Hanako mentre li donava una hòstia (sense voler) a l' esquena.
-UGH!!. Si Capitana!!
-Capitana...
-Xus, no estiguis trist, sé que és complicat... Jo també he vist morir molts company... Però per això no tens que estar capbaix- digué la Hanako agafant- lo per l' espatlla.
-Gràcies... De veritat- digué en Xus, mentre es posava a plorar de l' emoció, per les paraules de consol de la Capitana.
-Vinga, anem a celebrar la victòria, deixa en Xus deprimit i deixa entrar el Xus animat, home!- exclamà la Hanako mentre li donava una hòstia (sense voler) a l' esquena.
-UGH!!. Si Capitana!!
Ashtal91- Shinigami ras
-I tots dos ban anar a celebrar la Victorià.
-Mira ja son a qui la Paralleta va dir Ashtal tot borratxo- esteu tots dos com una cabra digué en xus somrient-
-Va va festa festa, xus! va veu una miqueta va dir la Hanako amb la ampolla a la ma- no gracies no vec gaire jo, jo soc mes de ballar va dir en xus començant a ballar.
-Uii! amb sembla que es una mica tard i ja començo a jo ja men vaig al meu quarte a dormir i ames tinc un munt de feina per fer i molts de papers que acabar i també tinc que entrenar el meus recultes que encar els i queda molt per aprendre.
- per que coy parlu si ni m'estan escoltant va dir xus mirant com dormien tots tres.
- no ten remei, Gracies nois :content: va dir Xus.
I xus va marxar cap el seu quarte.
-Mira ja son a qui la Paralleta va dir Ashtal tot borratxo- esteu tots dos com una cabra digué en xus somrient-
-Va va festa festa, xus! va veu una miqueta va dir la Hanako amb la ampolla a la ma- no gracies no vec gaire jo, jo soc mes de ballar va dir en xus començant a ballar.
-Uii! amb sembla que es una mica tard i ja començo a jo ja men vaig al meu quarte a dormir i ames tinc un munt de feina per fer i molts de papers que acabar i també tinc que entrenar el meus recultes que encar els i queda molt per aprendre.
- per que coy parlu si ni m'estan escoltant va dir xus mirant com dormien tots tres.
- no ten remei, Gracies nois :content: va dir Xus.
I xus va marxar cap el seu quarte.
Pel mati al despatx de la Onzena divisió....
-Capita!! Xus va cridar un subordinat.
-Que vols ara tu passat va dir xus- volem continuar amb el entrenem que ens va prometre, a mes fa molts dies que no teniem el nostre capita i tem trobat a faltar van dir tots els de la Onzena divisió.
- ja ja use pero es que estic molt cansat i bui anar a fer la siesta perdoneu pero no podra ser, el bostre tinent us entrenera ell ja u sap, i que ningun de vosaltres se li passi pel cap despertarme que si no us castigare digue xus.
En el passat 8 anys enrere quan xus era petit.....
- :plor: pupa va dir el petit xusy- va no ploris ja esta el teu germa ja esta qui amb tu, vinga que tu ets molt valent digue Gin el seu germa gran agafantlo a poc a poc per no ferli mal.
-va que anirem a casa per curarta la ferida i ja buras que trubaras millor digue Gin carregant amb el seu germanet anat cap casa.
-ja amb trobu millor, gracies germa :abraçada:- Hola Gin, hola trapella digue Aizen entrant a casa de Gin.
-Aizen!! crida Xusy corrent cap a ell - ufffffffff! que fort que estas noi, que com aneu tu i el teu germa bé? digue Aizen.
-Si molt bé i quan sigui gran amb combartire en capita i sare tan fort com vosaltres!! va dir xusy tot content- Gin i Aizen es van possar a riure i xusy va somriure.
-Allo si que eren bons temps :te: arigatou! Germa i ara descanseu amb Pau :content:.
-Capita!! Xus va cridar un subordinat.
-Que vols ara tu passat va dir xus- volem continuar amb el entrenem que ens va prometre, a mes fa molts dies que no teniem el nostre capita i tem trobat a faltar van dir tots els de la Onzena divisió.
- ja ja use pero es que estic molt cansat i bui anar a fer la siesta perdoneu pero no podra ser, el bostre tinent us entrenera ell ja u sap, i que ningun de vosaltres se li passi pel cap despertarme que si no us castigare digue xus.
En el passat 8 anys enrere quan xus era petit.....
- :plor: pupa va dir el petit xusy- va no ploris ja esta el teu germa ja esta qui amb tu, vinga que tu ets molt valent digue Gin el seu germa gran agafantlo a poc a poc per no ferli mal.
-va que anirem a casa per curarta la ferida i ja buras que trubaras millor digue Gin carregant amb el seu germanet anat cap casa.
-ja amb trobu millor, gracies germa :abraçada:- Hola Gin, hola trapella digue Aizen entrant a casa de Gin.
-Aizen!! crida Xusy corrent cap a ell - ufffffffff! que fort que estas noi, que com aneu tu i el teu germa bé? digue Aizen.
-Si molt bé i quan sigui gran amb combartire en capita i sare tan fort com vosaltres!! va dir xusy tot content- Gin i Aizen es van possar a riure i xusy va somriure.
-Allo si que eren bons temps :te: arigatou! Germa i ara descanseu amb Pau :content:.
Hanako- Administrador
- Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3