Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El casament de l'any - Página 4 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El casament de l'any - Página 4 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El casament de l'any - Página 4 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El casament de l'any - Página 4 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El casament de l'any - Página 4 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El casament de l'any - Página 4 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El casament de l'any - Página 4 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El casament de l'any - Página 4 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El casament de l'any - Página 4 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El casament de l'any

+6
Momo
Eloi Kurosaki
Kirajh_Vizled
Joan
Gooraa
Hanako
10 participantes

Pàgina 4 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

El casament de l'any - Página 4 Empty Re: El casament de l'any

Missatge  Gooraa Dl 14 Nov 2011 - 22:35

-Hi han 3 habitacions, tenim 2 opcions:
1: agafem 3 habitacions dobles
2: agafem 2 habitacions triples!
-Com surt més barat? -Va dir la Hanako
-Igual, 3 dobles és el mateix preu que 2 triples... -Vaig dir...
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 27
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ryoku Hades Dl 14 Nov 2011 - 23:52

Mentre tornaba al seireitei vaig veure la Sayumi
-Ho..ho..hola- vaig dir nervios
-Hem em sembla que marxo cap a la meva divisió- va dir l' Andrea
-Entesos adeu- va dir la Sayumi
-Que et passa?- em va dir ella quan es va dirigir a mi
-Re...re...res- vaig dir, mentre el meu cor s'accelerava-d' on vens?
-del mon huma-
-el mon huma?-
-si, hem anat a veure una peli- :content:
-Tornes a la teva divisió?-
-Si, estic cansada Sospir -
-Et..et...et puc acompanyar? :vergonyós: -
-Esclar-
I mentre el meu cor estaba a punt d' explotar ens vam dirigir a la seva divisió
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kirajh_Vizled Dt 15 Nov 2011 - 0:14

l'Andrea va dir-jo mai em ficaria al llit al costat d'un segrestador, mata pares
jo vaig respondre-tecnicament no he matat a ningu.segona questio quan es segresta a algú se sol demanar un rescat cosa que no jo no he fet.en resum cosina de la meua anima estes del tot equivocada.
i aquest paio malolient seguix al meu costat tindre que anar-me a la societat d'animes-va dir l'Andrea
home si volls et faig un massatge de peus sir princesa presumida-vaig dir
me'n vaig -Andrea diu
:content: adeu cosina-vaig dir
com ets així?-va preguntar l'Hanako
pero aixi t'agrade-vaig respondre-doncs com ja s'anat la pricessa com quedem amb el repart de les habitacions...
Kirajh_Vizled
Kirajh_Vizled
Estudiant de l'Acadèmia
Estudiant de l'Acadèmia

Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dt 15 Nov 2011 - 11:29

-Doncs si tenim tres habitacions... -va dir la Gooraa vermella- I som tres parelles...
-Ejem... -va dir la Sayumi
-Aaaaaah -va dir la Momo- Ets aquí...

Al final, la Sayumi es va acoplar a l'habitació de la Gooraa i el Joan. La cara del Joan era un poema, una cosa així: :moltdeprimit: :gelat:
-Fins demà al matí!! -es va acomiadar l'Eloi
-Anem! -va dir el Kirajh agafant l'Hanako en braços.
-Aah! -va dir l'Hanako quan es va veure alçada pels braços del Kirajh.
-Bona nit! -va dir el Kirajh al Joan, la Gooraa i la Sayumi.

-Kirajh... -va dir l'Hanako- T'has passat l'habitació... era aquella
-AAAAAAAAhh... -va riure el Kirajh- No estava atent!!

Entraren a l'habitació i varen encendre el llum.
-Que bonic! -va dir l'Hanako quan el Kirajh la va deixar que la capitana caminés pel seu propi peu. L'habitació era molt gran i espaiosa i de colors clars.
-Tu si que ets bonica -va dir el Kirajh apropant la capitana cap a ell i besant-la apassionadament.
-Bah... -va dir una veu des de damunt del llit- Lleva-li les mans de sobre a l'Hanako, Vizard.

L'Hanako es va espantar i el Kirajh va treure la Zanpakuto. Era l'Andrea que estava en pijama a damunt del nostre llit.
-Què fas aquí??? -va cridar el Kirajh molt enfadat
-Res... -va dir l'Andrea- Dormiré amb vosaltres avui.
-QUÈ?? -va dir el Kirajh- Tu no t'havies anat a la societat d'ànimes??
-He decidit quedar-me perquè no vull que algú com tu passi el vespre amb l'Hanako -va dir l'Andrea- Bé, jo i l'Hanako dormirem al llit i tu dormiràs al sofà... -va dir l'Andrea- No et sembla bé, estimat cosí?
- :gelat:
-Vine Hanako -em va dir l'Andrea- Anem a dormir...

De vespre, el Kirajh estirat al sofà no podia dormir. Estava amb els ulls oberts mirant la fosca de l'habitació quan va notar que algú lo posava una manta per damunt i li donava un petó dolç i suau al front.
-Hanako -va dir el Kirajh amb veu fluixeta- T'estime...

El Kirajh no podia veure l'Hanako però ben segur que estava vermella. L'Hanako, vermella com una tomàtiga, va fer-li un petó al Kirajh i va tornar al seu llit. El Kirajh en va adormir profundament fins que algú, segurament l'Andrea, el despertaria ja de matí amb una poalada d'aigua gelada a la cara.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 35
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dt 15 Nov 2011 - 22:38

-Jo em quedo el sofà! -Va dir la Sayumi, tirant-se a sobre i quedant-se dormida a l' instant.
-Et costiparàs, Sayumi! -Li vaig dir mentre li tirava una manta per sobre
-Gooraa! Gooraa! Gooraa! Tinc son tinc son tinc son! -Em va dir en Joan picant-me l' ullet
-Doncs dorm! -Li vaig dir
-El llit és per 2 persones, i aquí nomès veig 1 -Em va dir
Em vaig possar vermella
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dt 15 Nov 2011 - 23:46

-PERÒ QUÈ FAS IDIOTA?? -va cridar el Kirajh.
-És que et volia despertar sense tocar-te -va dir l'Andrea
-Em tens cansat, nina de papà!! -va cridar el Kirajh
-Ah si? -va dir l'Andrea- Molt bé. Saps que et dic? Me'n vaig a la societat d'ànimes a dir-li tot al meu pare...
-Fes el que vulguis!!

Més tard, la Hanako es va assabentar que la Sayumi, aquell vespre, havia partit cap a la Societat d'ànimes, però el que no sabia era que s'havia trobat allà amb l'Hades.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dc 16 Nov 2011 - 20:54

A l'endema vam decidir tornar a la societat d'animes, ens sentiem descansats i amb energia, menys en Kirajh que no parava d'estornudar
-Que be! ha sigut una "festa" una mica extranya, pero divertida- va bromejar l'Eloi
-tens rao, pero ara ja toca tornar a la societat d'animes, segur que se m'haura acumulat masses papers per fer... -vaig sospirar- i ademes el meu tinent segur que no haura fet casi res, apart de passejar per tot el seretei fent bromes pesades a tothom...
-ja, segur que jo tambe tindre molta feina, i ademes el pesat del meu tinent no em deixara en pau fins que acabi tota la feina- va dir la Hanako
-Pero no passa res! vinga va, que acabem de fer una gran festa, no pasara res per una mica de treball- va dir el Kirajh
I aixi mentres anavem parlant, vam tornar a la societat d'animes, tot i que no saviem el que ens esperava
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dc 16 Nov 2011 - 21:28

-Uhm -va dir la Hanako mentre rebia una telefonada- Al Dangai hi ha cobertura?
-És el teu tinent? -va demanar-me el Kirajh
-No, -vaig respondre- És l'Hades- vaig despenjar- Hades, què passa res?
-Capitana -va dir l'Hades- He estat investigant amb la Sayumi. La capitana Kuchiki està preparant una trampa!!
-EH? -vaig dir aturant-me de córrer- Què està passant??
-S'ha rebel·lat contra l'estança del Vizard a la Societat d'Ànimes i ha anat a la cambra central dels 46 perquè l'expulsin!!
-Que la Kuchiki ha fet què? -vaig demanar sense creure'm-ho!
-Hi ha una cosa més -va dir-me l'Hades- El teu tinent... és mort.
-QUÈ? -vaig cridar. El Kirajh em va posar una mà a l'espatlla.
-Intentava aturar l'Andrea, i el capità Kuchiki el va matar... -va confessar Hades.- Capitana, us espero a la porta Senkaimon que hi ha davant la divisió 13!!
-Ara venim!! -vaig dir. Vaig mirar el Kirajh- Em sap greu -vaig dir-li- però no pots tornar a la Societat d'Ànimes.
-QUÈ? -va dir-me el Kirajh divertit.
-L'Andrea ha demanat la teva expulsió permanent a la Cambra dels 46 -vaig explicar-li.
-M'és igual -va dir el Kirajh- Lluitaré contra ella i contra el seu pare... Jo no me'n vaig, Hanako. Em quedo al teu costat.

Arribàrem a la Societat d'Ànimes i allà trobàrem el capità Hades que ens esperava amb la Sayumi.
-Perdoneu-me -va dir la Sayumi- l'Andrea s'ha tornat boja i no hi he pogut fer res...
-No passa res -va dir l'Eloi- Ara anem a enfrontar-nos-hi!!
-Kirajh, tens una família ben rara... -va comentar la Gooraa.
-Sí -va dir el Kirajh rient- Els Kuchiki ens estimem molt entre nosaltres!!

Vàrem avançar fins al centre del Seireitei tots els capitans. De sobte, una veu va parlar des d'una teulada.
-Kirajh Vizled Kuchiki -va dir la veu de Byakuya Kuchiki. Darrere d'ell hi havia més de 100 soldats i alguns membres de la cambra central dels 46.- Quedes arrestat per insubmissió a la Societat d'ànimes.
-Un moment!! -va cridar la Hanako- Jo no he signat res de tot això! Necessiteu el meu consentiment per a...
-No és necessari -va dir l'Andrea sortint de darrere el seu pare- La cambra dels 46 no dóna explicacions als capitans. Ni tan sols al capità general.
-Arresteu-lo i dugueu-lo a la presó de màxima seguretat -va exigir Byakuya Kuchiki- Si els meus plans van com toquen... l'executarem amb la doble fulla!!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dc 16 Nov 2011 - 21:38

-Hanako, no t' escoltaràn -Vaig dir per el fons
-Gooraa! -Em va cridar la Hanako espantada
-No hi ha una altre opció... no entraràn en raó. Els tenim que aturar -Vaig dir
-Estàs dient de revelar-te contra el capità Kuchiki?! Byakuya Kuchiki?!
-Primer hem d' impedir que agafin a en Kirajh i desprès matar a tothom que s' interposi, que no hem de fer la pau al seireitei? -Vaig dirli
La Hanako va fer que sí amb el cap, ja havia pres una desició, ens revelariem contra els que volen destruir la pau al seireitei, nomès faltava saber l' opinio dels demès capitans
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ryoku Hades Dj 17 Nov 2011 - 14:37

El vizard no ha fet mal a ningu- vaig dir- jo el protegire, no te cap motiu d' expulsió
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dj 17 Nov 2011 - 16:39

-Que equivocat que estàs -va dir el Byakuya Kuchiki- Capità de la novena... Hades.
-Es mereix motiu d'expulsió per diversos motius -va dir l'Andrea Kuchiki- Per començar, és un Vizard, no un Shinigami. Els Vizards aquí no hi poden estar, és una normativa de la Societat d'Ànimes. En tot cas, hi ha una llei que regula la seva estança i com a màxim és de 2 setmanes. El vostre amic ja fa més de dos mesos que és aquí...
-I la capitana general de les tretze divisions no ha fet res per fer acomplir la llei- va dir el Byakuya- Ni tampoc els tretze esquadrons de protecció l'han fet entrar en raó.
-Però!! -va dir l'Hades- Això és una bestiesa!! No ha fet res!!
-La llei és la llei -va dir Byakuya Kuchiki- I tu no ets ningú per anar-hi en contra. Ara...

Byakuya Kuchiki es va moure en un pas instantani molt ràpid i es va col·locar darrere la Gooraa. Va treure la seva katana i la va posar al coll de la capitana de la divisió 10.
-GOORAA!! -va cridar el Joan
-Tots quiets!! -va cridar el Byakuya.
-Deixa-la estar!! -va dir el Joan molt enfadat.
-La deixaré estar d'aquí uns moments... -va dir el Byakuya- I amb una condició: deixaré anar la Gooraa quan el Vizard s'entregui sense oposar resistència.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 17 Nov 2011 - 19:05

Esta vermell de furia:
- Tranquil·litzat Eloi - Hem va dir la Hinamori abraçat me per darrera - Ja se que es el teu millor amic, però ara mateix no aconseguiràs res per la força
Vaig agafar el manec de la meva zanpakuto
- Ni ho intentis capità Kurosaki, o vols que la teva amiga mori?
- Ets un malparit... - Va dir en Joan
En Kirajh estava nerviós, no podia aguantar aquella situació:
- D'acord, m'entrego
- NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! KIRAJH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Va cridar la Hanako mentres se'l enduien - Va intentar seguirlos per en Byakuya li va llençar un Bakudo. Era de nit, la Hanako es va tancar a la seva divisió i no volia sortir. En Kirajh estava tancat a la Torre de la Penitencia, quant es va sentir una explosió a una de les parets:
- Però que? - Va dir intentan explusar el fum amb la mà - Eloi?
- àapid,anem - Li vaig dir
- On?
- Fugim ràpid
- No, no puc marxar, i menys amb tu, que passa si t'enganxen fugin amb un criminal, t'expulsarien del seretei
- Creus que no ho he pensat aixó, però crec que es més important un millor amic que la feina i ara ràpid que la porta esta obert.
Vam fugir fora del seretei.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dj 17 Nov 2011 - 22:25

-Burros! Sou uns burros! Penseu abans d' actuar! -Vaig cridar amb tota la meva força. Es van espantar perque no s' esperaven el meu crit de cop
-Que no recordeu que la meva Zampakutoh és de velocitat!? I que soc la més ràpida de tots els capitans? Podria haver sortit d' allà fàcilment, però el que heu fet a sigut possar-vos nerviosos i deixar que en Kirajh actuès per el seu compte... -Vaig dir histèrica.
La Hanako es va apropar a mi per calmar-me.
-Gooraa, el que està fet està fet, hem d' anar a buscar en Kirajh.
-Hi estic d' acord, això ja no importa, Gooraa, tenen en Kirajh i l' hem de treure d' allà. -Va dir en Joan
De sobte vam veure l' Eloi que s' apropava amb algú.
-Nois! Ja tinc en Kirajh, ara hem de.........
-Un pas més i mors, no solament tu, també el vizard -Va dir en Byakuya que no es va donar per vençut
-Eloi! -Va dir molt enfadada la Hanako -Per què has d' actuar tu tot sol? Que no confies en nosaltres?
-...
-No parlis, capità! Una paraula més i perds
-No em fas por, Byakuya Kuchiki! Tu nomès ets un ex-capità i jo sóc el capità! Creus que em pots ferir tu a mi? Estàs equivocat! -Va respondre rabiós l' Eloi però sense poder moures.
-Soi Fong! -Va cridar en Byakuya, i uns subordinats de la Soi Fong van agafar en Kirajh i se'l van emportar
-Merda merda merda merda de família! Us agafaré a tots i us empenedireu d' haver... d' haver... merda...
En Byakuya li va fer el Bakudou 1 "Sai" i va paralitzar l' Eloi, ara sabíem que ell no ens volia fer mal, perque tant a la Gooraa com a l' Eloi els va deixar i no els hi va fer res, volía en Kirajh i no li volíem permetre.
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dj 17 Nov 2011 - 22:38

-KIRAJH!! -va cridar l'Hanako mentre les llàgrimes li queien cara avall.
-Prou! -va cridar l'Andrea.- Comporta't com la Capitana General d'una vegada!! Sembla mentida, Hanako! Tu has de fer complir la llei per damunt de totes les coses!! Et comportes com una cria i no com la líder dels 13 esquadrons de protecció!!

La Hanako, insegura, es va quedar aturada sense contestar.
-Hanako -va dir el Byakuya Kuchiki- Si no vols que mati al capità Kurosaki... deixa la teva katana aquí en terra...
-Ja n'hi ha prou, Kuchiki! -va cridar la Hanako.
-Si tu no vols ser la llei -va dir el Byakuya- Jo seré la llei. Prepareu la plataforma d'execució i la doble fulla pel Vizard!! L'executarem d'aquí a dues hores!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ryoku Hades Dv 18 Nov 2011 - 15:33

En byakuya és dirigia a marxar quan...
-On collons vas tan ràpid he?- vaig dir
I de fons es va sentir un gran soroll de katanes
-Que ha estat allò?- va dir en byakuya
-jajajaja, no recordes quines dos persones has deixat fugir abans?-vaig dir
-Aquells dos, si els torno a trobar els mato- però abans...
La espasa del capità kuchiki ja estava al coll de l' elo quan la gooraa hi va posar l' espasa al mig
-sóc la més ràpida del seireitei recordes?-
-Sou unes merdes- va dir el cap dels kuchiki, i de sobte va marxar de allà on venien els sorolls- jo mateix exacutaré aquell vizard-
Vaig anar derrera seu, i l' andre es disposava a seguirme, però...
-No vagis tan ràpid, abans et quedaras, tem de fer unes preguntes- va dir el joan
Quan vaig arribar allà hi havia un subordinat de la Soi Fong a terra amb un braç destrossat, i un amicas més lluny El kenpachi lluitant amb la Soi Fong i el hyroyuki amb l' altre subordinat, el més esgarrifos va ser quan vaig veure en Byakuya devant del vizard ( que estava a terra ) i dient
-Cau SENBONZAKURA!-
-Nooo-
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dv 18 Nov 2011 - 16:31

-Atrapa, Kyattsukurō! -I la meva Zampakutoh va parar el procès de desaparecció (O com es digui) de la Senbonzakura, les garres de la meva zampakutoh paraven l' atac.
-Que fas, capitana de la tercera?
-No et permetre que li fasis mal a ell perque ell no t' ha fet mal a tu ni a ningú! -Vaig cridar-li
-M' esteu possant negre, sou massa optimistes, no voleu res! No voleu que ningú mori, ni que ningú prengui mal, i tots com a capitans sabeu que això no es possible.
-No es possible, já Byakuya Kuchiki no em fassis riure! Sempre penseu que res no es possible, ara entenc perque ja no sou ni capitans!
-Xerres massa i fas poc, creies que em podries bloquejar l' atac amb la Kyattsukurō? Conèc aquesta Zampakutoh... Cau, Senbonzakura!
La Senbonzakura desapareixia dels nostres ulls i la meva Kyattsukurō no podia fer-hi res
-BANKAI! -Vaig cridar -Kumo, Kyattsukurō!!!!!!!
Unes ales blances d' angel em van sortir amb una cua i orelles de gat, unes garres afilades lluien les meves mans, però encara ningú sabia la velocitat que podría arribar
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dv 18 Nov 2011 - 19:32

La Gooraa atacava ferotgement el Byakuya amb el seu Bankai, però l'antic capità no ho notava gens.
-Merda! -va dir la Gooraa i va veure com la Momo, a un racó, patia per l'Eloi- Deixa estar l'Eloi, cabró!!
-Byakuya!! -va dir la Hanako- Deixa estar tot això! Ja n'hi ha prou!!

Byakuya es va girar i va mirar la capitana general.
-Hanako -va dir Byakuya- Des del principi em vaig oposar a que tu fossis la substituta del capità Yamamoto. Ja tenia la intuïció que no faries bé la teva feina... El Seireitei necessita un altre capità General... que seré JOOO!!

Byakuya va deixar anar l'Eloi que va caure en terra, mentre Byakuya es llençava sobre la Hanako. La Gooraa es va posar enmig de Byakuya i de la Hanako i va aturar l'atac.
-Hanako -va dir la Gooraa- Agafa la teva Zanpakuto!!

La Hanako va córrer a agafar la Suzaku i la va desembeinar.
-Lleva d'enmig!! -va cridar el Byakuya desficiat empenyent la Gooraa.- BANKAI!! Senbonzakura Kageyoshi.
-GOORAA!! -va cridar el Joan agafant la seva dona- Gooraa, vida meva! Estàs bé??
-Sí, estic bé -va dir la Gooraa mentre el Joan li besava el front carinyosament.

-Kuchiki! -va dir la Hanako.- No deixaré que te'n surtis amb la teva!!
-No?? -va dir Byakuya Kuchiki- I què faràs?? El Vizard morirà d'aquí poc temps i això també serà la teva mort...
-No deixaré que això passi!!! Ara... et mataré!! -El reiatsu de la Hanako es va disparar i el terra va tremolar.- Carbonitza'l, Suzaku!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Joan Dv 18 Nov 2011 - 22:22

Era un poder esgarrifos i geganti , tots els capitans ens varem tenir que tapar la cara per l'ona de reiatsu que va passar de cop i ja començava a fer una calor terrible.
-Byakuya ... MORIRAS! - Va cridar la Hanako molt enfadada m'entre apareixien flames de la seva zampakutou.
-Vaja , no t'enfadis Capitana general , es pel be del seretei , i per aquest be tu i el vizard teniu que morir! - Va dir en byakuya m'entre feia que tots els petals de la zenbonsakura anesim directes cap a la Hanako.
-Potser no ho has entes del tot , Byakuya , ara estic MOLT ENFADADA - Va dir la Hanako i totes le seves flames van anar directes cap en Byakuya.
Les dos zampakutos varen xocar , però per sorpresa d'en Byakuya , els seus petals s'estaven cremant a causa de la gran força que tenia la Suzaku.
-Im... Imposible! - Va cridar en Byakuya just abans de que li impacteisn les flames de la Hanako amb tota la seva força.
Va haveri una gran exploció i seguidament va apareixer un gran nuvol de fum molt negre a la zona , ningu veia res ...
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gooraa Dv 18 Nov 2011 - 22:45

En Joan, que ja em tenía agafada, em va fer sortir d' aquell fum del que algú podría caure inconsient si es respirava. L' Eloi també va agafar la Hinamori i en Hades va sortir per el seu propi peu. La Hanako i en Byakuya estaven encara en aquell fum, però tots dos estaven vius perque podiem sentir el reu reiatsu.
-Nois, retireu-vos més endarrera siusplau -Ens va demanar la Hanako, que en aquell moment tots sabíem que la seva força sería brutal.
-Que vols fer, Hanako? -Li va preguntar en Byakuya
-S' ha acabat Byakuya, aquesta lluita no té sentit però l' has provocat i ara s' haurà d' acabar, i el moment serà ara!
-No t' enrrabiis, Hanako, saps que no pots fer res
En Joan i jo vam avançar per trobar a en Kirajh per la dreta, quan la Hinamori i l'Hades ho feien per l' esquerre i l' Eloi es quedava retirat del combat de la Hanako i en Byakuya per si algú sofria mal
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dv 18 Nov 2011 - 23:51

-HANAKOO!! -va cridar en Kirajh- AAAAAAHH!! -va cridar mentre s'aferrava amb molta força el braç
-Què tens, Kirajh? -va demanar l'Eloi.
-Aquells subordinats cabrons del Byakuya... -va dir el Kirajh- M'han posat una injecció amb verí... i em costa molt moure'm.
-No et moguis!! -va dir la Momo- Deu ser un verí paralitzador.
-No em puc quedar aquí aturat -va dir el Kirajh.
-Ni pots fer res per ella ara -va dir l'Eloi
-Què és aquesta energia espiritual?? -va demanar l'Hades
-És... -va dir el Kirajh- El seu bankai...

Mentre, dins el nuvol de foc i cendres.
-BANKAI!! -va cridar la Hanako- Suzaku no Kami-sama!!

Un gran ocell vermell d'una alçada espectacular va sorgir del no-res. L'ocell era majestuós i irradiava un foc mortal.
-Impressionant -va dir Byakuya Kuchiki- Però només això... impressionant. No em podràs guanyar amb això.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Eloi Kurosaki Dg 20 Nov 2011 - 16:21

- Ja et pot donar per mort , Kuchiki! - Va cridar la Hanako mentres el seu ocell cobria en Byakuya
- Et creus que aixó m'aturara.... - Va dir en Byakuya - Et tinc que dir que ara només lluitava al 45% de la meva força, i la batalla ja m'ha avorrit, MORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - De cop, tot de petals van cobrir la Hanako fent una bola gegant i es va tancar. Un cop es va tancar, el Bankai de la Hanako va desepareixa i al apartarse el petals, va sortir la Hanako, plena de sang per tot el cos, callent a terra inconcient:
- Tu has set la primera captiana, ara li toca en Kirajh - Es va acostar cap a en Kirajh, jo vaig desenvainar la zanpkauto.
- Kurosaki, t'han orgullos com el teu pare, llastima que estigui mort. I ara siusplau apartat.
- No....
- Molt bè, agafeu-lo - Van sortit dos homes darrera meus i en van immobilitzar
En Byakuya va agafar en Kirajh pel coll:
- Els Viazards sou una raça que tindria que desepereixa
- Fas fastic Byakuya - Vaig dirli mentres intentava lliurar-me del shinigamis - I a més tambè fas pena
- No sóc jo el que esitc a terra, immoblitzat per dos shinigamis, i ara sense més incombanients et matare personalment. Però abans vull que sapigues una cosa, el teu pare no va morir per accident. El vaig matar jo mateix, amb un fort verí que vaig crear.
- No........
- Si, va ser una delícia, veure'l caure a terra. Era un Vizard i mereixia morí. Els vizards foten fastic.
- MALPARIT!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Va cridar mentres deixava anar un fort reiatsu i em lliurava del homes que tenia a sobre. La Goora va tindre que agafar el cos inconcient de la Hanako, perque si no sortia volant:
- No em pots fer res, Kurosaki, la Hanako no pogut ni ferme una rascadaam el seu banaki
- Al menys intentare - Vaig dir - Bankai Sunadokei shiro
De lluny hi havia tots els altre capitans, refugiats:
- Quin reiatsu més gran - Va dir en Joan
- Però no es normal - Va dir la Goora - Sembla el d'en Kirajh, un reiatsu que no es de shingami

Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dg 20 Nov 2011 - 18:36

L'Eloi va sortir disparat cap a nosaltres.
-ELOI!!-va cridar la Hinamori.
-Estic bé... -va dir l'Eloi, aixecant-se del terra- Aquest reiatsu és el d'en Kirajh... ha alliberat per complet el seu hollow interior...
-Fa molta por! -va dir la Gooraa.
-On vas Eloi?? -va cridar la Momo
-Momo -va dir l'Eloi- ell és l'assassí del meu pare... el mataré encara que sigui el darrer que faci!!

L'Eloi, malferit, va avançar cap a la batalla, quan, de sobte, es va trobar davant seu un hollow.
-Kirajh?? -va demanar l'Eloi. El hollow va cridar fort i el seu reiatsu es va estendre per la societat d'ànimes.
-Anem-nos-en d'aquí!! -va dir l'Hades- Ens matarà a tots, si seguim tan a prop!!
-Que no!! -va dir el Joan- No podem deixar aquí en Kirajh ni l'Eloi.
-Jo curaré les vostres ferides -va dir la Sayumi- i així us podreu reincorporar al combat.
-Perfecte!! -va cridar l'Hades
-Ets genial, Sayumi -va dir la Gooraa.

-Ni ho somniïs -va dir una veu darrere la Sayumi. L'Andrea Kuchiki es va presentar amb un shumpo darrere la Sayumi i li va travessar el cor amb l'espasa.
-AH! -va dir la Sayumi quan l'Andrea va retirar l'espasa. La Sayumi va posar els ulls en blanc i va caure al terra, mig morta.
-MALEÏDA!! -Va cridar l'Hades
-Ni un sol pas! -va cridar l'Andrea. Darrere d'ella hi havia un exèrcit sencer d'homes sense rostre que obeïen les seves ordres. L'Andrea va parlar amb veu autoritària:

-Traieu el somnífer i dormiu-los a tots!! -va cridar l'Andrea- Que els tanquin a tots al darrer pis de la presó subterrània!!

Quan els capitans varen reaccionar ja era massa tard, un darrere de l'altre quedaren adormits. Quan la Gooraa es va despertar, era tota sola a una cambra fosca i sense la seva Zanpakuto, la masmorra número 32. Les parets eren fortes i irrompibles i el seu poder era aïllant. Cap dels capitans podria fer servir el seu reiatsu ni les arts kido.

La Hanako es va despertar també sola, a la masmorra nº 1, la més profunda, fosca i freda de totes. Quan es va moure se li varen obrir unes quantes ferides. La capitana no havia rebut l'assistència sanitària que necessitava i, per culpa de les ferides, ara tenia una gran febre.

La resta dels capitans no estaven en una situació millor: sols, a les fosques i sense possibilitat d'emprar el seu reiatsu i desperdigats a la presó, a quilòmetres de distància una masmorra de l'altra.

No hi havia cap rastre ni del Kirajh ni de l'Eloi...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Momo Dg 20 Nov 2011 - 19:28

Vaig obrir els ulls i em vaig incorporar, estava tot fosc i estava confosa, no savia on estava, pero segur que estava sola, perque no notava cap reiatsu de ningun capita. vaig notar que no tenia la Kuraineko i no podia utilitzar cap art kido, de cop en vaig recordar: L'Eloi! havia quedat mol malferit, havia d'anara ajudarlo i retrobarme amb la resta de capitans.
-Aquesta ja esta desperta, estigueu atents, va dir un dels shinigami que vigilaven la cela
-Merda, que hi fan aquest aqui?- vaig dir molt fluix- i ara com surto d'aqui?
per molt que ho intentava no podia fer cap kido, estava desesperada, tenia que anar amb l'Eloi, pero no podia sortir d'alla, MERDA! cada vegada estava mes nerviosa, vaig tancar ven fort els ulls per contenirme, nomes s'em va ocorrer una opcio
-A la merda- vaig dir per mi mateixa
Vaig respirar fons, vaig agafar forces i vaig començar a correr cap a la paret, vaig fer un salt i li vaig donar una forta patada amb els 2 peus a l'hora, la varet va tremolar i el soroll de l'impacte va resonar per tota la cela, pero no es va trencar
-Merda!- vaig agafer carrerila i ho vaog tornar a intentar amb mes ravia, cada cop que li donava ho feia amb mes força i ravia
-Ei tu! para ja! va nois agafeula!- va cridar un dels guardies, dins de la cela van apareixer molts shinigami que anaven corrent cap a mi, vaig ignorarlos tornant a correr cap a la paret, vaig ferli un altre cop, pero de cop em van tirar al terra, pero estava tant enfadada que vaig fer un fort crit i m'els vaig treure de sobre fenlos volar per l'habitacio, vaig fer un ultim sprint cap a la paret, mes enraviara que mai i vaig fer un ultim impacte, es va sentir com la paret per fi cedia i es trencava deixantme una sortida lliure, em vaig afanyar a sortir d'alla, tot i que era perseguida per un gran nombre de guardies, ara havia de pensar la manera de treuremels de sobre
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Hanako Dg 20 Nov 2011 - 20:06

La Hanako es va despertar perquè algú l'estava movent. Va obrir els ulls i hi veia borrós. La capitana va moure el cap i es va marejar... tenia moltíssima febre. Li feia molt de mal la cama dreta i va intentar tocar la zona del focus de dolor.
-Jo no ho faria -va dir una veu coneguda- És una ferida infectada. Si no ve un metge en dos dies... segurament et moriràs per la febre i la infecció.

Les paraules arribaven a la Hanako llunyanes i sense sentit.
-Qui ets? On sóc? -va demanar la Hanako.
-Sóc l'Andrea Kuchiki -va dir-me la veu- La filla del nou Capità General de les tretze divisions... Sí, ja ho veus! El meu pare ha ocupat el poder i ara té el lloc que li correspon!!
-El capità Kuchiki com a capità general? -vaig demanar
-Correcte! És un càrrec que haurien d'ocupar els nobles! -va cridar l'Andrea agafant pel coll del kimono a la Hanako i tirant la capitana al terra.

La Hanako va caure en terra amb un cop sec. No tenia forces per moure's. El seu kimono estava romput i tenia sang seca per tot el cos. Les mans de la Hanako estaven brutes així com la ferida de la seva cama. La ferida estava vermella i sagnava. La capitana es va incorporar un poc i va notar el cos molt feble i cansat... Tenia molta gana.
-Quan de temps fa que sóc aquí? -va demanar la Hanako
-Tres dies... -va dir l'Andrea- Però no et preocupis, és gràcies a la força del somnífer. Els altres capitans també dormen encara... La veritat -va continuar Andrea- és que em pensava que ja t'hauries mort... una llàstima que segueixis viva.
-On és la Suzaku?? -va demanar l'Andrea
-Les Zanpakuto dels capitans estan confiscades -va aclarir l'Andrea- Són ara al despatx del capità general legítim, Kuchiki Byakuya. A més, t'explicaré una cosa. Davant les masmorres de cada capità hi ha 200 guàrdies. Si en qualsevol cas aconsegueixes escapar, t'hauràs d'enfrontar amb ells.

L'Andrea va seguir parlant:
-Si derrotes els 200 guàrdies... aquesta presó està dissenyada en forma de laberint. Tardaràs anys en trobar la sortida. I pel camí segur que et trobaràs amb més guàrdies...

L'Andrea va agafar la Hanako pels cabells i la va alçar del terra.
-Moriràs aquí, capitana general. Com a màxim et queden dos dies de vida... -va dir l'Andrea- Quina llàstima!! I vols saber una cosa més?? -va dir l'Andrea apropant la seva cara a la de la Hanako- Tenim el Vizard a l'altra presó... demà a primera hora el matarem!!
-NOO!! -va dir la Hanako plorosa

L'Andrea va deixar anar la Hanako que va caure de genolls a terra. L'Andrea va agafar el haori de la Hanako i la va rompre.
-Me'n duc aquest haori... -va dir l'Andrea- Tu ja no el necessitaràs. Tornaré d'aquí a tres dies, quan ja siguis morta!!

I l'Andrea va deixar la Hanako a la masmorra més profunda, a les fosques i sense cap esperança.

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kirajh_Vizled Dg 20 Nov 2011 - 23:43

estava en la preso del costat.l'Andrea es va anar.
quina simpatia desprèn aquesta xica,no Hanako-chan?-vaig dir
Kirajh ets tu?-va dir Hanako
no home soc el conill de Pasqua-vaig dir
ja has sentit a l'Andrea?-Hanako va preguntar
doncs si ja porte dies escoltat el mateix,que ella es molt wai que s'hon pare no se que,home simplesses de prinssesa.-vaig respondre
em referix a la sentència-va dir Hanako
ahhhh,aixo tambe-vaig dir
que vas a fer?-va dir Hanako
tornar tot com era abans del incident-vaig dir
com?-va preguntar la Hanako
ja porte diversos dies meditant i acomulant el meu reiatsu-vaig dir
son massa pera un Vizard a soles deixa que t'ha ajudi-va dir la Hanako
tens tota la rao son massa pera un Vizard preo no molts pera un Vasto Lorde!!!-vaig exclamar
Kirajh_Vizled
Kirajh_Vizled
Estudiant de l'Acadèmia
Estudiant de l'Acadèmia

Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo